Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • VJETROVI TUGE

    ...dobro dobro...zagreb kao zagreb, ali kraj nekih politickih mjesta nikada vise...da ne bi dobila bombu u glavu....
    sva ta politika ti je meni jako smijesna....
    samo nek ja budem predsjednik.....
    hehe.... bacat cemo si smotuljke novaca jedno drugom u glavu....
    pusti snovi..., puste price.....
    ode nama nasa hrvatska, za koju je moj tata dao svoj zivot.....(R.I.P)
    jao nama......
    trebamo ic dalje, jel tako?....nemam tatu....pa da moi ga gosp. sanader glumi....
    NO WAY!!!!!

    -SORRY.....samo sam bjesna....
    *osmijeh ti ostavljam...:))

    avatar

    24.10.2008. (21:03)    -   -   -   -  

  • smotani

    E moji vjetrovi...ovo je bila ironija...ironija u kojoj živimo...Žao mi je tvoga tate :( i ne...ne, nismo se borili za ovakav " život" i sve ostalo...
    razumijem tvoj bijes... ali ne znam više što i kako..pa eto, kažu sloboda govora...da li je? pokušavam, za svoju dušu...ironijom.....
    iako ne gubim nadu...vjerujem...samo se pitam hoću li dočekati....

    avatar

    24.10.2008. (21:17)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Pa postoje mjesta koja izbjegavam kad prolazim gradom ili ubrzam kad moram proći pored njih - to su mahom ambasade, sjedišta stranaka, sudovi i još poneko. Mislim, tu nelagodu sam osjećala još u razdoblju koje je bilo puno sigurnije od sadašnjeg, možda zbog naoružanih čuvara i stražarskih kućica, sve to označava da se radi o mjestima gdje ti se mogu dogoditi neugodne stvari. Pa onda, zlu ne trebalo, gibaj. A ona druga mjesta gdje ti se može nešto dogoditi, to ionako ne možeš izbjeći. Uz malo povjerenja u život, strahovi nestaju ili se smanjuju na neku prihvatljivu razinu. Opasno je živjeti u strahu, a čini se kao da netko želi da živimo u strahu i to nikako nije dobro...

    avatar

    24.10.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • smotani

    Istina Aquaria , i sam oduvijek iz neke nelagode izbjegavam neka mjesta... I da, slažem se, opasno je živjeti u strahu, i nikako, nikako se ne slažem sa ovim medijskim bombastičnim vjestima..kao da je cilj uplašiti građane.... ne, nikako nije ugodno živjeti u takvim okolnostima, ali da, slažem se kao da je nekome u cilju da tako, plašljivo, živimo...i sada, sada bi se mogli pitati i zašto??...ali ..o tome drugi put

    avatar

    25.10.2008. (00:17)    -   -   -   -  

  • uzorita

    http://www.fotke.hr/a-2914-terra-magica-ii.aspx

    Malo uživaj u meni posebnom mjestu. Pogledaj sve fotografije od prve do zadnje i možda pronađeš mali smiraj. Možeš pregledati cijelu galeriju kad uhvatiš vremena, ima mnogo posebnih fotografija, ništa pretenciozno, samo moje malo igranje. Ali misli otplove nekako uz tu igru... Ako imaš fotić možeš nam se tamo pridružiti (fotke.hr ili ptičica), ugodno je.

    I nisam u strahu zbog proteklih događaja. Neka samo sve što prije prođe. Zagreb je prekrasan grad. Paziš gdje se krećeš, u kakvom si društvu i problema nema. Sinoć u kasne noćne sate, uživala sam u šetnji do doma...
    Pozdrav ostavljam

    Sunseat :}

    avatar

    25.10.2008. (13:23)    -   -   -   -  

  • smotani

    Hvala Sunseat (Uzorita).. pogledao sam, malo... od toga malo, na nebu sam stao....predivan album...predivan... hvala na pozivu..to i je nekada bio moj hobi...malo se vratio, a evo..kao da opet gubim se u tom bespuću...ali, za početak rezervirao sam "svoj" nik.... ko zna.....
    Slažem se, najljepše je u tišini noći proći Zagrebačkim ulicama, kada uz pokoji zvuk automobila, zakašnjelog tramvaja, uživam u svom prelijepom gradu, a misli...one lutaju tim ulicama i uživaju kao i ja.....

    avatar

    25.10.2008. (19:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...