Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • ....

    a da ti nama pokazes tu sliku kad ju nadjes.. :) mozda se jednom i sretnemo na nasipu. samo ja mislim da sam ja jaaaako daleko od tvog dijela. :) al ako slucajno vidis jednog crnog labradora i dvije cure koje ne staju s pricanjem, javi nam se. :)
    hvala ti za lijepe rijeci, puno mi znace. i doci cu ja k sebi, samo do tad blog koristim da se barem prividno rijesim nekih misli koje me zarobljavaju. tako ti je kod mene, dva dana super, pet uzas, ali dok je i ona dva ja sam zadovoljna. ;)

    avatar

    24.10.2008. (21:49)    -   -   -   -  

  • smotani

    haha, da, naravno...samo da provjerim ko ju ima od ekipe ;) i tak me nemre niko identificirati ;) a sad...ako si jaaakkoooo daleko...ne znam..moje šetnje nisu ipak kilometarske ;) ali...kako bi rekao moj prijatelj Dobriša...ko zna...?:)
    A riječi....riječi trebamo provoditi, ....živjeti s njima.. znam, teško je, ali..gle, pa ti si već došla na dva dana...ja sam još uvijek na ..dan po dan:) bit će dobro...glavu gore!!

    avatar

    25.10.2008. (00:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...