Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • shadow16dea

    e ja sam za vikend na drenovi...danas oko 5h idem doma a zaboravila sam punjač..prazna mi je baterija tako da neću vidjet kad me budeš zvala..al onda se ovaj sljedeći vikend vidimo obavezno...jer danas moram učit....kad dođem...blog ti je PREDOBAR...ČITALA SAM SVE..ODLIČAN JE....SKORO SAM SE RASPLAKALA...PUSEKO..JUBIM VAS SVE..

    avatar

    26.10.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .maLaac :D imaŠ doLje komentarČek :D maLaccc :D
    Ma aide aide.kai S njegovim preSeLjenjem?? Samo se vi voLite i budite mi Hepi kai imate jednO drugo :D Sve drugo Će nekako doĆi samo po Sebi :D
    .Ma fuĆkaŠ ingLiš. Pa u hrvatSkoi Smoooooooo! DDDDD
    xD

    .puSaČ u noSaČ kokaČ :D

    .e da. i poSLala bi ja di kad poruku, aL sam Spiskala sve pare na Cigarete i onda kad mi Stara daLa za bOna,niSam ga kupiLa nego za te novCe neŠ jela u škoLi.hahahaha :D muke Su to.
    tak da Sad Čuvam zadnje pare da Stara miSLi da ja iam para. KMEČČČČČČČČ

    avatar

    26.10.2008. (19:40)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...tek sam sad procitala ovo sve....
    sto se tice prethodnog posta, i mene su frendice zeznile sto se tice veza, stoga ne vjeruj svemu sto kazu... ljudi su ljubomorni na tuđu sreću... uživaj u ljubavi i ne obaziri se na druge....

    avatar

    28.10.2008. (15:25)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...i znam kako je to kad ti netko fali... onaj njegov topli snažni zagrljaj, pogled pun ljubavi i osjećaj neopisive sreće kad je ta osoba pored tebe.... ali nemoj biti tužna, veseli se budućim danima s njim...

    avatar

    28.10.2008. (15:26)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...e i hoće li se preseliti u rijeku?

    avatar

    28.10.2008. (15:27)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    vejiku pusu šaljem

    avatar

    28.10.2008. (15:27)    -   -   -   -  

  • Selena

    ....aloo,malena!!!..kako si???ima li šta novoga??napravila sam ti cd-slike,nadam se, da će ti se svidjeti,....javi se,kada bi došla...pa ćemo malo i razgovarati....puseko,od nas troje...pusaaaaaaaaaaaa,zloćo mali.......pozzzzzzzzzz,

    avatar

    29.10.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    ja zloćo.....??ja..he,he..jedva čekam da vidim slike...je može u nedjelju??puseko!!

    avatar

    29.10.2008. (19:45)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .Eii deiCa . da ti Sse javim maLo.
    Kak Si ti?? mene Su svi Sveti baCiLi maLo
    u neko kataStrofa Stanje. baŠ ne voLim tai dan. ma nvM zapravO.
    Čuemo se. puSaĆĆ i wowim te.

    avatar

    02.11.2008. (11:49)    -   -   -   -  

  • Selena

    alo,mala..pa di si ti???šta je s tobom????nema tebe nigdje..jel sve ok????kako si???kako je u školi???kako je sa igorom???..nema te nema....što neodgovaraš na poruke???alooo,mala,javi se...opet se brinemo..ajo,ajo.....javi se,javi se....pozzz veliki od nas troje...pusa,pusa...

    avatar

    12.11.2008. (20:49)    -   -   -   -  

  • Selena

    Sanjaj me.....
    u svojim snovima.
    Zarobi me.......
    u svom pogledu.
    Zadrži me......
    u svim zagrljaju.
    Zaledi me u svom poljupcu.
    Imaj me.........
    u svom životu.....................................................alooooo,malaaaa aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    12.11.2008. (21:03)    -   -   -   -  

  • Selena

    Ljubav je nešto, najljepše na svijetu, ljubav je mala ptica u letu, ljubav ponekad zna da boli, i ako se neko jako voli,... ljubav je kao vatra, ljubav je kao žar,... u ljubavi uspjeva, samo dobar par.. ljubav spaja srca dva, u ljubavi je moć sva, ljubav je kao vatra, ljubav je kao žar, "Ljubav je najljepsi, dar!!!!......AlOooOoOoOoOoO,MaLa,JeSi Li žIvA????aLoOoOoOoO,AlOoOoOo,aLoOoOooO,JaVi sE,jAvI Se......;((...pUSAaaaaaaAaaAaaaAaaa...VELIKa oD nAs tRoJe!!!!!!!!!!

    avatar

    13.11.2008. (17:16)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ..ej malena... vejiku pusu ostavljam, samo da znaš da sam tu...
    ...puseko...

    avatar

    25.11.2008. (09:57)    -   -   -   -  

  • All we need is love :)

    Mislim,ne poznam te i nebi ulazila dublje u odnos tebe u tvog dragog,ali... Mislim da ste previše puta prekidali da bi to imalo nekog prevelikog smisla... Svaka čast tebi i njemu,ali.. Malo je to sve u svemu previše,previše!
    Moj ti je savjet da više pišeš o vašoj ljubavi,nego o njegovoj bivšoj.
    To je prošlost,pokopaj to,zaboravi,uostalom i ne tiće te se...BIVŠA mu je,a ti si sad tu. On i ti. Ovako,kad ju stalno spominješ,samo i njemu uspomene vračaš... Nije ti to potrebno!

    avatar

    26.11.2008. (02:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...