Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • puknuto_srce

    Bilo bi toga puno za reći, ali neka čeka neki drugi trenutak. Neka listopad miriše tugom, proći će. Ne smijemo samo dopustiti očaju da uništi ljepotu koja jest prošla, ali nije izgubljena.
    Pozdravljam tvoje osjećajno biće i želim uspjeh na putu u nova radosna jutra.

    avatar

    23.10.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • Dream_Maker

    Prekrasno, tako dirljivo pričaš o svojoj ljubavi.

    Nadam se da će ti snovi biti onakvi kakove si želiš.
    da ćeš barem u snovima biti sretan dok rane ne zacijele.

    Toplo te pozdravljam.

    R.

    avatar

    23.10.2008. (19:03)    -   -   -   -  

  • smotani

    puknuto srce nikada, baš nikada neću dopustiti da ljepota koja je bila ičime bude dirnuta, onečišćena... uvijek ću se sa radošću sjećati tih godina i uvijek i zauvijek bit će to jedan predivan dio mog života koji ničim neće sputavati moj budući život kada jednom zakoračim u njega... Hvala na pozdravima i lijepim željama, koje iskreno i od srca uzvraćam sa nadom u radosna jutra svima koji na bilo koji način trenutno nisu baš najradosniji

    Dream Maker siguran sam da si i sama već uočila da je o njoj lako dirljivo pričati....riječi same nalaze put, a ona, moja ljubav, moja Sanja, ona ih je stvarala u godinama zajedničkog života....
    I da, volio bih sanjati....makar snove, ali ni oni, kao ni san, ne nalaze put u meni...Vjeruj, volio bih je sanjati, volio bih je makar u snu oživjeti...ali ili ne želi ona ili to ja prejako želim......

    avatar

    23.10.2008. (21:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...