Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • onitsown

    da, kako podijeliti osjecaje? ali sad mi pada na pamet, ima ih onoliko koliko ti zelis, ne moras dijeliti. samo ja sam daleko od svega i besmisleno mi je komentirati jer ja nista pametno ne mogu reci o tome. dobro ti ide balansiranje koliko god mislio drugacije. prepusti se, protiv nekih stvari ne mozes.

    avatar

    23.10.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • smotani

    ima puno, puno osjećaja.. i slažem se - ne treba ih dijeliti...jedni, jedni su bili, ostavili su traga u mom životu i zauvijek, ma što bilo dalje, zauvijek će biti jedan predivan dio mog života kojeg ću se uvijek sa sijetom i radošću sjećati ... ovi drugi, koji se javljaju, koji ni sami ne znaju što bi...koje prvenstveno želim gajiti kao prijateljske, iskrene i odane, oni polako traže svoj put, svoj smisao postojanja..... a cilj ...e on je za sada taj kojem oni teže . nadam se jednom predivnom prijateljstvu.......

    avatar

    23.10.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • MOANA37

    opet čitam tvoj blog...ovaj put mirnija (naime ne boli me zub), ne odvalči mi pažnju
    nitko i ništa....
    zapravo nešto bih ti htjela reći....
    Moj otac ostao je udovac sa dvoje male djece. Brat je imao pet godina, a ja tek mjesec dana
    Možeš samo misliti kako mu je bilo teško.
    Obaožavao je moju majku, bili su skladan i savršen par..i onda odjednom, kad
    bi im trebalo biti najljepše, nje više nema u njegovom životu...
    Ali nije se dao...živio je dan po dan, baš kao i ti otvarao zavjesu, sakrivao se iza nje, pa opet virio...i na kraju, veće više od 35 godina živi u svjetlu, sa svojom drugom ženom...
    Ženom koja mu je dala svu moguću ljubav, odgojila i na noge postavila njegovu
    djecu....pružila im dom, nježnost pažnju....
    Zato dragi prijatelju....dosta je skrivanja....vjerujem da to ne bi voljela ni tvoja najdraža.
    Ona zna da će uvijek biti prva u tvome srcu...ali vrijeme je za život....
    Stoga Smotanko...ljubi život i živi ljubav :)

    avatar

    16.01.2009. (19:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...