Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • dtk

    moliš se Bogu koji ako je Bog odlučuje o svemu i njegove odluke nije lako razumjeti gotovo nikada, potrebna je snaga za dalje a ti je imaš,čita se to u tvojim riječima, a za to nije potreban ničiji oprost..

    avatar

    22.10.2008. (08:54)    -   -   -   -  

  • smotani

    još uvijek tražim tu snagu i ona kao da povremeno izbija....ali, povremeno, kao da tonem....a oprost...potreban mi je, makar, makar da oprostim sam sebi......

    avatar

    22.10.2008. (19:57)    -   -   -   -  

  • dtk

    nemaš si šta opraštat, živiš to je Božja volja,svi čemo mi putem postajati siromašniji za one koji su nas i koje smo voljeli, ali uvijek bogatiji i jači u iskustvu,,,,za neku ljubav koja te zove a još ne odgovaraš na zov, za nastavak potrebe za postojanjem, za želje koje imaš a tomiš.,nemaš si šta opraštati, živ si postojiš i osječaš, iako se ugoda isprepliče sa boli,..to je normalno.bok

    avatar

    23.10.2008. (17:20)    -   -   -   -  

  • onitsown

    oprostiti sebi, vjeruj mi, to je najteze. tu nemam neki savjet jer ni ja jos nisam uspjela. bit cu iskrena, ne mogu ni zamisliti kroz sto si prosao, koliko je tesko zivjeti i stati na noge nakon svega, previse boli, ali divim ti se da si uspio, moras pronaci i nesto pozitivno iz svega, vidio si koliko si jak i ako si u ovome uspio, nema toga sto cete zaustaviti. znam da ovo i ne znaci puno, da bi sve bez razmisljanja zamijenio da joj samo cujes glas, ali sigurno postoji razlog. ako je netko morao otici, bolje ona jer sad ti mozes podnjeti bol umjesto nje, postedio si je svega i to je neki smisao. i nemoj brinuti, njoj je sigurno lijepo, i znam da sad ne znaci puno, ali za cijeli zivot imas velikog cuvara. samo se drzi, sve pomalo i polako, za sve ce doci vrijeme.

    avatar

    23.10.2008. (19:59)    -   -   -   -  

  • smotani

    da, pomalo i polako...lijepo rečeno - ali - možda neki nemaju vremena čekati taj moj polako, jer, iskreno, on traje...iako ...do sada niti sam imao želju, niti je postojala osoba koja bi to u meni pobudila....sada, sada kada se ta predivna osoba pojavila, sada se ja osjećam izgubljeno jer...ne znam brže..malo, malo sam zapeo...
    ..oprostiti sebi....e to, to moram naučiti, to moram napraviti..iako, još tražim put, nekako, ipak mi se čini ili samo to želim, mislim da idem...dan po dan...
    a moj Anđeo...da, i ja, i ja vjerujem da joj je lijepo, jer vjeruj mi, ništa manje nije niti zaslužila...
    hvala ti Ontison---

    avatar

    23.10.2008. (20:57)    -   -   -   -  

  • smotani

    dtk lijepo rečeno... hvala ti.... život ide dalje, znam to.... sjene prošlosti su te sa kojima trebam naučiti živjeti u ovoj, novonastaloj, situaciji za mene....malo, malo su me svi događaji iznenadili, zatekli...iskreno, došli su spontano, neočekivano - upravo onako kako i takvi osjećaji dolaze

    avatar

    23.10.2008. (21:15)    -   -   -   -  

  • smotani

    ** Ispričavam se Onitsown na tipfeleru...nadam se da nećeš zamjeriti....(kasno sam primjetio, nisam stigao popraviti, oprosti)

    avatar

    23.10.2008. (21:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...