Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • onitsown

    ma nekad dobro dodje sve samo staviti na papir. nadam se da ces polako naci odgovore. jasno mi je zasto bi vrata trebala biti zatvorena (barem mislim), ali mozda bi bilo dobro da ne budes prestrog i probas dok su i pritvorena. to i nije tako strasno, pogotovo u tvojoj situaciji. jedino ako se ne radi samo o tvojoj odluci. opet, mislim da je u pitanju i malo hrabrosti s obje strane.. eto, pametujem ja po obicaju. :) bude to doslo nekak na svoje mjesto, imam filing neki.

    avatar

    20.10.2008. (21:47)    -   -   -   -  

  • smotani

    uf...jesi me sad.....ne znam, zbrajam se...i vjeruj, samo sam ja bio u pitanju...samo, sad se bojim, dok se ja zbrajam ovako sam, bez nekih poticaja, zakasnit ću.....

    avatar

    20.10.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...