Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • PiPi

    Ivan Mikulic
    Dajes mi krila

    Zagrli me jako, da te osjetim
    to mi snagu daje, to me cini sretnim
    zagrli me jako, reci ima jos dobrote
    s tobom da poletim od ljepote

    Odavno vec nismo plakali od srece
    nikad bili tako blizu, blizu naseg sna
    ma nisu vazne rijeci kad se jednom duse stope
    nista nije vazno srce zna

    Ref.
    Dajes mi krila za zivot cijeli
    prava je ljubav od Boga dana
    tek kada se dijeli
    kad imas nekog, nekoga svoga
    za tebe zivi, za tebe gine
    to je dar od Boga

    Odavno vec nismo plakali od srece
    nikad bili tako blizu, blizu naseg sna
    ma nisu vazne rijeci kad se jednom duse stope
    nista nije vazno srce zna

    Ref. 2x

    Za tebe zivi
    za tebe gine
    to je dar od Boga
    (2x)
    ........
    lijepa pjesma....osmjeh ti ostavljam...

    avatar

    19.10.2008. (23:03)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    Lijepa gesta! MiB

    avatar

    19.10.2008. (23:30)    -   -   -   -  

  • smotani

    Hvala na riječima PiPi...ja, ja u srcu ih nosim .....i da lijepa je, prelijepa pjesma koja kao da govori o meni....nalazim se u njoj....i telefon, on još uvijek nije zazvonio tom melodijom....
    samostonije....nakon dugo vremena, ove sam godine počeo opet malo baviti se tim hobijem, iskreno, zaboravio sam neke stvari...ali Suncokret me probudio, i zbog nje, zbog nje sam se vratio onome što sam toliko volio...moja gesta je lijepa, da...ali njena..i ono što je ona napravila za mene....to je neprocjenjivo ...
    hvala vam....

    avatar

    20.10.2008. (11:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...