Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • PiPi

    ....Poljubio sam Ivanu i, kao i uvijek rekao, ne brini draga, sve će biti u redu......
    osmjeh ti ostavljam....

    avatar

    19.10.2008. (22:13)    -   -   -   -  

  • onitsown

    moja mama voli covjece, bas si me nasmijao. na netu uz obaveznu belu mora igrat i covjece. bas vam se divim jer ja sam vise tip monopolya, ovo sve meni dosadno. e da, remi je meni zakon. ali dobro, glavno da si proveo prekrasan dan. koliko mi je tuzno citati tuzne dijelove, volim ih jer lijepo pises, jer iz tebe izlazi sve ono najdublje, najvaznije, sto je veliki dio tebe.

    avatar

    20.10.2008. (20:06)    -   -   -   -  

  • smotani

    volim i ja remi, jako..ali tu moram razmišljati....a ovo, samo ih ljutim;) volio bih, volio bih da tih, tužnih, dijelova nema...ali ima ih..tu su....uvijek oko nas..ali, ima i ovih drugih, lijepih...njih nastojim zapamtiti, s njima nastojim živjeti...idem polako...

    avatar

    20.10.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...