Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • onitsown

    i eto me na postu koji me doveo na blog.. :) nesto mi je jasniji nakon citanja svega, ali ima tu dosta za ispricati. kad vrijeme dopusti. opet s druge strane, neke stvari mogu ostati presucene. tako sam se razveselila procitavsi pjesmu 'svakidasnja jadikovka', podsjetila me na skolu, morala sam napamet znati prve cetiri kitice, ali potpuno sam zaboravila na sve, pa i na ujevica. ipak sjetila sam se prije kraja, i bila sretna sto sam pogodila. :) eto, zelim ti ugodnu nedjelju i lijepo vrijeme. svratim ja opet. laku noc.

    avatar

    19.10.2008. (02:44)    -   -   -   -  

  • onitsown

    razmisljam jos uvijek, i moram reci koliko mi je zao. nemoj se ljutiti.. sad stvarno idem.

    avatar

    19.10.2008. (02:58)    -   -   -   -  

  • angel of solitude

    ovo je nesto sto nisam nikada dozivjela .. ovakav blog... ovakve rijeci.. txt..... nakon silnih blogova di su upisane sve teske i razocarajuce rijeci... dolazim na rijeci... rijeci koje se sastoje od umjetnickih rijeci..... lijepo je citati ovakve rijeci.. volim citati... pa cu i nastaviti posjecivati ovaj blog...

    avatar

    19.10.2008. (03:26)    -   -   -   -  

  • angel of solitude

    slusajuci ovu muziku, tocnije... ova melodija... i text previse me sve udubilo da i ja razmislim o svacemu.... proslost svakoga muci... ali nemoj se dati da te slomi... ne zali za izbrisanim postovima... jer to su bile rijeci, makar su za tebe i bile vise od toga... ja na svome blogu imam sve.. i zeljela bi ga cijelog pobrisati i krenuti dalje.. jer sam odlucila od svega krenuti dalje.. jer me tako zivot natjerao... polako se stabilizira... te polako sve krece svojim tokom... udahni duboko i ne odustaj od svojih snova makar ti se ukazu losi trenutci...
    najteze je probuditi se, sa osjecajem tuge.. ne misli na tugu razmisljaj o onim sretnim trenutcima... cim se ti smijes.. dan ce ti biti bolji...

    avatar

    19.10.2008. (04:48)    -   -   -   -  

  • smotani

    ...iskreno, drage moje, sad mi je lakše kad vidim da nisam jedini koji i u sitne sate "švrlja" po netu...već sam se zabrinuo za sebe....
    drago mi je onitsown da sam te podsjetio na školske dane, jer, ma kakvi oni bili, i sam bi se sada rado vratio.....
    i zašto bih se ljutio? Pa, moraš spavati....:)
    Angel of solitude (gle, to mi je malo dugačko za pisati, nadam se da se nećeš ljutiti ako "skratim" na angel?) hvala ti na ono "umjetničke riječi"...iako ja bih to preveo "umjetnički život"..jer, iskreno, riječi izviru iz mog života...ovo je moj život..ovo su moji dani koje pokušavam živjeti dan po dan i gledati naprijed...Naravno da moram okrenuti po koji put glavu i vidjeti, prati li me neko na tom putu? I da, posljednje vrijeme, a primjetio sam to i tu, na postovima, nasmijem se...i to, i to me raduje....i sada bi rado pitao osobu koja je zaslužna za ovaj mali, ali ipak, pomak u mom životu "Ima li nade za nas?"...ko zna, možda je smognem snage pitati....ko zna..(moj prijatelj Dobriša :)))

    avatar

    19.10.2008. (11:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...