Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • PiPi

    uvijek postoji taj tunel i svijetlo na kraju tunela.....
    imaš pozdrav od mene...

    avatar

    18.10.2008. (00:44)    -   -   -   -  

  • smotani

    Sekhmet, sada je 1,33 18 listopada, ne mogu na tvojoj stranici, pa zato ti ovdje ostavljam veliki osmijeh :)))))) sretan sam, vidim nešto...i...drago mi je:) lijep ti pozdrav i ugodan ostatak vikenda :))))))

    avatar

    18.10.2008. (01:34)    -   -   -   -  

  • onitsown

    tuzan, sjetan, a opet lijep post. malo pokusavam sloziti nesto u glavi, shvatiti. ne mogu ni zamisliti koliko je tesko bilo i jest, ali pokusaj da ti dani poput ovoga daju snagu, da uvijek ides za svjetlom. i ne, ja nisam uopce pozitivna i jaka osoba, pa ti ne mogu govoriti iz iskustva. ja samo znam cviliti i kukati. koliko vidim, potpuna suprotnost tebi.

    avatar

    19.10.2008. (02:34)    -   -   -   -  

  • smotani

    Ne, nisam ni ja jak...povokao sam se i kukao, plakao, žalio...čekao....i opet, opet to radim, ali na jedan drugi način...rekao sam ti..jedna predivna osoba daje mi snagu za to...ali ja nikako do nje doći....
    i btw...nisam, opet nisam jeo.....nešto malo....i kanarinac bi tražio još...

    avatar

    19.10.2008. (11:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...