Komentari

lijes.blog.hr

Dodaj komentar (90)

Marketing


  • Achmed und Mohammed.

    isuste video me stvarno potreso
    to je tako tužno da se ubijaju ta mala stvorenja
    pa čak se i za životinje dobije neka kazna a za bebe nikom niš -.-'
    pa na videu se vide noge ruke aaaa
    ne znam ko ima srca za uopće obavit tu radnju
    al onaj liječnik/kirurg/ginekolog koji to radi
    sigurno mu ne bi bio problem ni za pare ubit odraslog čovjeka
    strašno

    avatar

    12.10.2008. (06:43)    -   -   -   -  

  • CROGAYNET INDEX

    Istina, video je grozan. Ali moramo shvatiti da mi nekada nemamo izlaza. Jer što djevojku od šesnaest godina može čekati? Kakav ju život s malim djetetom čeka? Bi li djetetu bilo lakše cijeli život se nositi sa prigovorima od njegove majke?
    Ima takvih situacija i nekada su pobačaji najbolja opcija.

    Što bi ti da tijekom ultrazvuka utvrdiš kako imaš jako bolesno dijete koje ne bi imalo šanse preživjeti dugo nakon rođenja? Uskratiti mu život ili mu priuštiti patnju?

    A što se tiče oko polemike da li je dijete tek fetus ili nije, to ne bih znao.
    NO moram priznati da je zanimljivo kako se kazne ne poduzimaju ukoliko se abortira u ranim tjednima dok se kažnjava ako je netko ubio trudnicu pa mu se uračuna i ubojstvo fetusa. A navodno je da se dijete ne priznaje kako čovjek dok je u maternici?

    Hm...

    avatar

    12.10.2008. (11:03)    -   -   -   -  

  • • broken smile •

    ajme meni. film je grozan.
    cime su oni zasluzili da ih se ubije

    avatar

    12.10.2008. (11:42)    -   -   -   -  

  • • vekyca •

    isusee.
    film je grozan.
    jebem ti ja takve majke.
    koji je kurac ljudima danas?
    jeis spavala bez zaštite? jesi.
    u kurac, znaš šta bi se 99% moglo dogodit.
    trudnoća.
    i ubijat život u tebi??
    to je rješenje?
    to je pametno rješenje?
    to NIJE rješenje.
    to malo krhko biće ubit zbog toje nepažnje.
    dijete nije krivo, ti si!!
    ne govorim tebi, nego majkama općenito.
    idem sad.
    *mwah*

    avatar

    12.10.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • Opaka Katy

    video je presokantan. kad sam vidijela ona ruke i noge... jednostavno sam zazmirila i nisam mogla gledati.
    ali kao sto je rekao CROGAYNET INDEX ponekad je pobacaj najbolja opcija.
    ali... grozno je kako ljudi imaju srca to uciniti

    avatar

    12.10.2008. (13:25)    -   -   -   -  

  • The Sims 3 Sapunica

    Jao, zabunio sam se. :)
    Dosada sam te imao na popisu, ali link koji me bacao na naslov o ljepoti. Editirao sam pa vidim da imaš novu temu o abortusu. Moram reći da se u potpunosti slažem sa CROGAYNET-om. :)
    Djeca ne razmišljaju, možda ubuduće budu bili oprezni i odgovorni.

    avatar

    12.10.2008. (14:20)    -   -   -   -  

  • Buba Švaba.

    da, lijepo je to. te male sitne lijepe stvari u životu.
    hvala na komentaru. :)

    uživaj mi. :)

    avatar

    12.10.2008. (19:21)    -   -   -   -  

  • °Djevojka dizajn°

    Vidim da si ljuborna na moj blog... A to je prejadno... Al takva si ti.... Jadna... XD

    avatar

    13.10.2008. (12:14)    -   -   -   -  

  • °Djevojka dizajn°

    e da i nemoraš se potpisivat na moj blog...
    jer
    svi znaju da su ti blogovi sranjeeeeeeee!

    avatar

    13.10.2008. (18:12)    -   -   -   -  

  • °Djevojka dizajn°

    ma da, droljetina će me napucat,dada...
    haha..
    Baš.....
    Da pukneš od smjeha...
    Kujo...
    hihi..

    avatar

    13.10.2008. (19:15)    -   -   -   -  

  • Svefreezablog.blog.hr - MC Brane

    ti si jadna @°Designs by: Djevojka dizajn°

    avatar

    14.10.2008. (10:10)    -   -   -   -  

  • Jednostavna

    Gdje si našla onaj video?
    Nisam ga ni pogledala do kraja!
    Ajme grozno!
    Ima svakakvih sranja na ovom svijetu, li kako se nešto ovakvo može tolerirati???
    Katasrofa!

    avatar

    14.10.2008. (16:16)    -   -   -   -  

  • Jednostavna

    E ovako!
    Mislila sam da ako želiš da ti dam svoj msn?

    avatar

    14.10.2008. (16:52)    -   -   -   -  

  • violent acts of beauty

    stvarno nemam komentara

    avatar

    15.10.2008. (13:41)    -   -   -   -  

  • Moi

    aj lajk it, ic morbid morbid MORBID *cereka se*

    avatar

    16.10.2008. (19:53)    -   -   -   -  

  • † AnNa LiTtLe GlUpAcHa xD

    ja to nebi gledala :((
    već sam par puta, kako SAMO MOGU TO RADITI :(
    vidjeće i oni jednog dana, ja bi im pokazala. ^^D heeh
    &hearts ČaOo

    avatar

    16.10.2008. (21:24)    -   -   -   -  

  • paranoid.

    prvo, video je užasan. one ruke, noge... aaaa. grozno.
    ne razumijem kako ljudi mogu to raditi.
    malo dite ubit. :(

    edit: đevojka dizajn nema život.

    avatar

    17.10.2008. (21:23)    -   -   -   -  

  • Svefreezablog.blog.hr - MC Brane

    xD..super

    avatar

    18.10.2008. (14:45)    -   -   -   -  

  • ...°...MaLLa SpAljEnA...°...

    heeeeeey!!!Pa dugo se nismo kontaktirale!!!E u vezi djevojka dizajn...bitch...sam nabaca slika i to joj je dizajn...jbg...ljudi su bezobrazni...jedva nekakav pošten...u vezi posta...ljudi su grozni...gledala sam video...malo sam proplaka...voilm malu dijecu...=)...ali...baš kako °somebody^^kaže:kako SAMO MOGU TO RADITI...aide..čitamo se...pozzyy

    avatar

    18.10.2008. (16:38)    -   -   -   -  

  • Svefreezablog.blog.hr - MC Brane

    ajme..koji video..makni to s bloga..neko će otvorit pa će dobit srčani

    avatar

    19.10.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • Navijacica dizajn ©

    da lol
    kupljeni photoshop košta 999 dolara lol
    ko će to plačat
    meni je ovaj skinuti photoshop baš super...nije probna verzija,krejkan je

    avatar

    19.10.2008. (21:53)    -   -   -   -  

  • Ivda { Disco Destroyer }

    zanimljivo. te ' tinejđerice ' su željne samo sexa, a o zaštiti nisu razmišlale.

    IMAM NOVI POST. VRATIL SAM SE! : - )

    avatar

    20.10.2008. (09:11)    -   -   -   -  

  • Navijacica dizajn ©

    da..lol
    "ako si netko može priuštiti računalo, onda ima i za program."
    MOLIM???
    -danas svatko ima računalo,i siromašni,i bogati i ljudi srednjeg staleža...
    ali vjeruj mi 99% ljudi u Hrvatskoj nema novaca za jedan program koji se ionako može skinuti preko interneta bez virusa,besplatno i taj skinuti program isto radi kao i kupljeni.
    NITKO,amam baš NITKO se nebi složio s tobom.
    Svaka igrica i dvaki program skinut besplatno s interneta se krejka,i ISTO radi kao i KUPLJENI sadržaj.

    avatar

    20.10.2008. (20:45)    -   -   -   -  

  • ----***s_H_a_R_k_Y_c_a---***

    sažem se da e abortus nešto nemoralno, ali ipak...kako bi djevojka od 15 godina mogla s djetetom?? ako ga već rodi i da ga u dom...tko zna...možda je bole da se NE odi uopće nego da ga tamo smjeste...

    avatar

    21.10.2008. (22:21)    -   -   -   -  

  • w

    a ti bi sa 16 godina zadržala dijete?

    avatar

    22.10.2008. (15:12)    -   -   -   -  

učitavam...