Komentari

tnx4themem0ries.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • [.EllieCatastrophie.] < 3

    >.<
    ne kužim owaj pOst. zbilja.

    avatar

    07.10.2008. (21:51)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    hei dusho.
    hwala šta si mi ostwarila želju i napisala post.^^

    avatar

    08.10.2008. (09:57)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    ni ja nemam wolje za komentiranje. -_-''
    al šta ću.
    glupo mi je kad mi netko ostawi lijepe komentare,
    a ja ih ne wratim.
    tak da si dam truda i uzmem wrijeme samo za komentiranje.^^

    avatar

    08.10.2008. (09:59)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    i ja mrzim kad me ljudi gledaju s wisoka.
    ko da su bolji od mene.
    il ne znam šta.
    kao,sad sam ja bezwrijedna zbog toga šta slušam i kak se oblačim?
    ne bi rekla.
    al oni bi.
    nema weze.

    baš te briga za takwe ljude.
    znaš da imaš iskrene prijatelje i obitelj koima je stalo do tebe,
    koji te wole owakwu kakwa jesi. =]

    avatar

    08.10.2008. (10:04)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    heh.
    a i ja sam onda luda. >.<
    i ja se sjećam skoro swih događaja.
    uglawnom onih loših.xD
    mogu oprostiti ali ne mogu zaborawiti.
    to je jednostawno tak.
    mislim,normalno je da čuwamo swoje uspomene. =]
    ja pišem i dnewnik,i blog,i dijelim tajne s prijateljima i fotografiram...
    jer ne želim zaborawiti neke lijepe trenutke u žiwotu.
    možda ti trenuci ne mogu zauwijek ostati u sadašnjosti.
    ali mogu biti zapisani ili fotografirani.^^

    okay,o čemu ja to pričam [?] O.o
    neam pojma.
    sad sam samu sebe zbunila. T__T

    avatar

    08.10.2008. (10:06)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    nea weze.
    luda sam.
    idem ja sad.
    i još jednom thxxx na postu!!

    avatar

    08.10.2008. (10:07)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    btw znaš da ako ikad trebaš pričat o bilo čemu...
    ich bin da.^^

    čujemo se.
    woljam te puno.xx.

    avatar

    08.10.2008. (10:07)    -   -   -   -  

  • wh0re.

    0waj č0vjek p0 imenu wh0re se 0dLuči0 da če pisat p0st pa ga je pis0.
    i biL0 bi mu drag0 da mu k0menTiraŠ p0steKaa. jeJe. 0n ti unaprijed zahvaLjuje.

    x.v0Ljam. x

    avatar

    09.10.2008. (15:17)    -   -   -   -  

  • [.EllieCatastrophie.] < 3

    a koji je twoj prijatelj rekao da nema tako
    ludog covjeka koji bi pamtio sve dogadjaje i cuvao
    tolike uspomene???

    avatar

    09.10.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  • Lucia

    Samo da znaš, promjenila sam adresu bloga, evo, ovo je moja trenutna adresa!

    avatar

    10.10.2008. (16:48)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    Heii dušo.
    Bunny je napisala nowi post
    i bilo bi joj jako drago da swratiš,
    pročitaš ga i komentiraš!
    Swe komentare wraćam.
    Woljam te punoOo.
    ×.Bunny.×

    avatar

    11.10.2008. (11:05)    -   -   -   -  

  • Elmo Fucking Star.

    Reči ču ti sam jedno...
    Mene je ON gađao sa mandarinom u glavu...
    I cure su ga podržavale...-.-
    Kada padneš na pod,
    prijatelji če ti pomoči
    da se ustaneš,
    a najbolji prijetelji
    če te gurnuti
    dolje i nastaviti se smijati..
    I zapamti..
    Nisi sama......

    avatar

    12.10.2008. (14:03)    -   -   -   -  

  • Klošar.

    eii..evo javljam da imam novi blog =DD

    citam te..mwamwa

    avatar

    15.10.2008. (22:00)    -   -   -   -  

  • Elmo Fucking Star.

    Novi post.
    Pusa.**

    avatar

    17.10.2008. (16:43)    -   -   -   -  

  • Valentina

    heii duššo. evo me O.o
    ja sam vale xD
    ah.. sjebano švee D:
    * u dugi možeš nač najlijepšu boju * a znm zbog cčeg ovo..
    pričala si mi na msnu.. ma ako on to ne prihvati nije te vrijedan.
    btw. neam višše blog...al samo ovak komentiram jer nečču anonimno
    jer ce neko stavit isti nickname ko ja pa če zajebavat i to..
    nznm ša da ti još napišem..sve sam ti rekla na msnu.
    :DD ajd beiib iđem ja.. pOozaii mi eLLu < 3
    vOim tee. PusS*a

    avatar

    21.10.2008. (17:12)    -   -   -   -  

  • {marchi.< 3}

    kmee. tužan post.
    oprosti šta me dugo nije bilo.
    al eto. takoe kakoe.
    enivei. da.nekad se i ja tako osječam. 6 milijardi ljudi a često puta tako usamljena ):
    sva sreča da su moe bube samnom < 3
    btw sječanja i uspomene...hmm..ja se sječam ama baš svega oduvijek xD misle da sam luda zato. *a ful nisam xd*

    ewm.i tako.nadam se da ce sve bit bolje.
    a sad idem u kazaliste s anjom i vale.i još mac njih.kao, škola neš organizira i to.
    mwwwa :*

    avatar

    22.10.2008. (18:06)    -   -   -   -  

  • necky

    new post
    1000mora-daleko.blog.hr

    avatar

    29.10.2008. (16:30)    -   -   -   -  

  • OWW!you kissed my Eye,BuTTwipe!..EmO thing.

    ei.
    di si mi ti?
    nema te kod mene..
    daj dodiiiiiiiiii!!
    brzo..-.brozo...
    cekam te...
    cmoxy...:)

    avatar

    30.10.2008. (12:59)    -   -   -   -  

  • Elmo Fucking Star.

    hvala.
    hvala ti što si uz mene.
    nadam se da
    ću se prilagodit novom razredu.
    pa,nije tako loše al je loše xDxD.
    novi post.
    **

    avatar

    01.11.2008. (18:52)    -   -   -   -  

  • [.RawwR.]

    heej wanjiič.^^
    bunny je konačno napisala nowi post
    i bilo bi joj jako drago kad bi
    swratila i malo ga prokomentirala.^^
    thx na swim kommowima koje si mi
    ostawila na prošlom postu. =]

    thx unaprijed.
    pusa.*

    avatar

    05.11.2008. (15:49)    -   -   -   -  

  • necky

    pa, sto zatvori blog?
    Nije me bilo jako dugo, pa sad gledam ko mi je sve komao, pola pozatvarano
    link mog bloga 1000 mora daleko

    avatar

    07.03.2009. (16:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...