Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Rezzy

    Hehe ja bi ti to prvi rekao dragi moj. :) Ali, ovaj put neću. Reći ću ti samo: ajde bitno da si se ti meni zabavio. :)

    avatar

    08.10.2008. (11:52)    -   -   -   -  

  • Romeoboy

    Najlakše je sudit drugima i analizirat njihovo ponašanje. Ali bolje je biti i kako mysterymj kaže ''kurva'' nego glumit nekog lažnog i glupog moralistu. Svaka pederčina koja kaže da nebi iskoristila sex priliku koja mu se ukaže i odgovara LAŽE. Ali nije to slučaj samo u gay svijetu, to je slučaj sa cijelim ljudskim rodom.

    avatar

    08.10.2008. (12:40)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Pa moram priznati da pisajući .....tj. prepričavajući ovaj svoj doživljaj ja sam i očekivao ovakve reakcije u komentarima i odprilike sam znao i tko bi kako mogao reagirati.
    Ja ću samo reći da ne sudim nikoga, za sve imam svoje mišljenje, ali ne volim nikoga pretjerano ''osuđivati'' i gledati nekog kroz neke postupke koje je napravio. Ja osobno se neosjećam niti kao kurva, a posebno ne kao neki ''moralist'' jer moral je danas toliko relativan pojam, a ako ćemo iskrenu, kurve ga sigurno imaju više od ''nekurvi'' i lažnih moralista. E sad, tko je kurva, prikrivena kurva ili lažni moralist......za to mi stvarno puca kurac. Ja znam da ću ja svaku priliku koja meni paše i iskoristiti, posebno jer sam još uz to i solo.
    Donekle se slažem s tim da u gay svijetu ima puno ''lažnih moralista'' , ali čuj, i oni moraju postojati. U svemu je žalosno što prateći razne forume, blogove, i komentare na razne teme posebno primjetim kako među gay populacijom cvate cinizam i lažni moral, a ima ga naravno i u str8 svijetu. (joj kako nevolim te podjele na gay i str8 svijetove).

    Znači, poruka ovog mog posta je......stvarno mi puca kurac hoće li netko misliti da sam kurva ili da nisam kurva, radim u životu ono što ja hoću a pri tome nikome nestajem na put niti nekome nanosim zlo. Nikad, ali nikad se nesramim sebe niti svojih postupaka i znam koliko vrijedim, a znaju to i oni koji me poznaju live.....a ima ih dosta. Uživajte ljudi u životu i ne ''osuđujte'' druge i njihove postupke.

    PS. ......Romeoboy.......ti si neki anonimac sa gayromea ili??

    avatar

    08.10.2008. (15:47)    -   -   -   -  

  • The Sims 3 Sapunica

    Ne osuđujem te, već te podržavam. Ukoliko je to ono što ti se sviđa, samo naprijed. :)
    I ja sam to nekada radio, no sada sam miran i dovoljno mi je vrijeme provedeno sa osobom do koje mi je stalo. Bez ikakve obveze.

    avatar

    08.10.2008. (16:10)    -   -   -   -  

  • Jonasy

    Ja sam pederčina koja ne bi iskoristila seks priliku koja mi se ukaže, istina ja sam u dugoj vezi. Ali ne osuđujem one koji se ponašaju kako žele i to zajedno sa svojim istomišljenicima.
    Romeo, nemoj druge prosuđivati po sebi.

    avatar

    09.10.2008. (23:50)    -   -   -   -  

  • Romeoboy

    Da Mysterymj, ja sam sa romea i tamo sam i skužio adresu do tvog bloga. Fascinirao si me odkako sam pročitao tvoj profil i tvoj blog, odavno nisam naišao na tako direktnu, iskrenu i prije svega hrabru osobu kao ti, i volio bi te upoznati live. Javit ću ti se tamo pa ćemo popričat.

    Nadam se da se neljutiš zbog mojih komentara, ali jako me ljute tetke koje ponekad znaju pametovat i glumit svetce u komentarima, a svi znamo kakvi su takvi kao oni, sve kurvice koje glume neki moral.

    avatar

    10.10.2008. (14:05)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Svatko ima pravo na svoje mišljenje, samo ću moliti i tebe Romeoboy a i sviju ostale da nikoga direktno neprozivate i vrijeđate kod mene na blogu.
    A što se tiče ovakvih.....onakvih....tetaka, strejtera.....ma svi smo mi ljudi i nitko nije manje vrijedan. Gay tipovi nevole tetke, str8 nevole homiće, ovi nevole one.....to je sve malo glupo, jer svi smo mi ljudi. Ako nekoga nevoliš, nemoj kumunicirati s njim, nije potrebno vrijeđati ni ponižavati, jer u suprotnom sam ispadneš kreten. Treba samo biti tolerantan i realan pre svega.

    avatar

    10.10.2008. (15:13)    -   -   -   -  

  • Goga

    Opaaa.....ja sam poprilicno iznenadjena ovim postom......tj time sto nisam znala pricu od ranije :-) Vidim ja da je tebi bilo jako zanimljivo tamo i da si se bas lepo proveo. Tako i treba....uzivaj u zivotu i iskoristi sve prilike koje ti se pruzaju....mozda je bas jedna od njih ona prava.

    Ljubim te puno ;-)

    avatar

    15.10.2008. (14:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...