Komentari

anchy79.blog.hr

Dodaj komentar (121)

Marketing


  • Tony-Ziza :P

    weeeeeeeeee prvi kommamm

    avatar

    06.10.2008. (19:40)    -   -   -   -  

  • Tony-Ziza :P

    ah...u mene nowi postach :PPPP pa eto....volio bih da dodes i da kommash D punooooooo sad idem u utrku za 800 kommowa :] eto...nezz sta da ti vise kazem

    avatar

    06.10.2008. (19:40)    -   -   -   -  

  • Tony-Ziza :P

    pa-pa cmokach

    avatar

    06.10.2008. (19:40)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    EY....
    A ljubafy....
    Nisam prva...
    Tony-Tony...To ne fer...
    Ma kkmmeee....
    A najs post...Normala...
    Al za kofžga je da mi je znat...?
    Onak....DDDDDD......
    Wee...Kužiš?...Me...
    O ddaaa.....ddd....Hhehehee....

    avatar

    06.10.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    A ima i toa NONA nofi post...
    Ma ko da samoc se dogovorile...
    Hheeh....
    A evo ja sam happy...
    Pa da...Uljepšala si mi dan..
    E da ja zaljubljena...
    Sutra ti velim o komu se radi...
    A znaš i sama....onak..ddd...LOL....XD

    avatar

    06.10.2008. (20:19)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    E da nereš virovat opet te pozz moj tajo...
    Kemo....lolčina...Ana!!! Šta mi to mutiš...lol...
    A idem ja slušat pjesme...
    E imat ću MAX-ADSL...
    A to nenam kak se piše...hehe....
    Pa ćemo gledat filmeke..
    Milsim u mojoj sobi će bit....
    Weee

    avatar

    06.10.2008. (20:20)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    a nisam loše volje pa ti neam ništ pametnog
    za reć..kkmmee
    ajde idem...
    dođi kod mene....
    i svrati do mene....
    hehe....

    avatar

    06.10.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    pa-pa
    pussaaa
    wojim te
    wojim te
    jako pono..malli....
    tj. malena moa....heh....

    avatar

    06.10.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • Nona

    E jesi vidjela da Marija Šerifović ima dečka??
    Evo ja sam sad pala sa stolice od smijeha...
    Mislim ono ak si je ona našla dečka....
    Bez obzira s koje je taj planete...
    Onda super...Ma onda ću ga nać i ja...
    I to obavezno...E da stavila sam ono sliku...
    Al izgledam užasno jer je mala....
    Pa se ne kuži...Al nea veze...
    Ko ju poveća skužit će...
    Evo ja sad gledam BB....
    E kak si je ova Lucia sexy....
    Ma joj...efo ja se zaljubila...hehe
    A šalim se malo...
    Ma znaš ti svoju Nonu....XD
    A Nona ti nije tužna...
    Pa kako kad se je družila sa svojom AnChycom...
    Srechom svojom....
    Pa da...
    Kako ne bi moglo...lol...xd
    Ajde odem ti...
    I svrati...
    Puussa....
    Wojim te baby....lolčina.....

    avatar

    06.10.2008. (20:40)    -   -   -   -  

  • CrAzY fRiEnD 4EvEr

    ey...
    ljepo-ljepo
    nofi post
    idemo
    pa-pa
    pussa
    pozzz

    avatar

    06.10.2008. (20:41)    -   -   -   -  

  • Ledena

    eeey

    avatar

    07.10.2008. (12:57)    -   -   -   -  

  • Ledena

    hvala na komentarima...

    avatar

    07.10.2008. (12:57)    -   -   -   -  

  • Ledena

    post ti...je ono....ODVRATNO FENOMENALAN!!

    avatar

    07.10.2008. (12:58)    -   -   -   -  

  • Ledena

    super je!!
    idem..

    avatar

    07.10.2008. (12:58)    -   -   -   -  

  • Ledena

    poZZzzz
    :-))

    avatar

    07.10.2008. (12:59)    -   -   -   -  

  • wanna dance with me?!

    ej...ewo stigla sam....pa eto da ostavim malo kommicha heheh

    avatar

    07.10.2008. (15:17)    -   -   -   -  

  • wanna dance with me?!

    super je post i pjesmica je odlična i stvarno mi se sviđa.....
    ee jesi ju sama napisala?!!

    avatar

    07.10.2008. (15:18)    -   -   -   -  

  • wanna dance with me?!

    ma i ako nisi meni se sviđa....pozzam te...dođi opet do mene pa se čitamo
    book...=))

    avatar

    07.10.2008. (15:19)    -   -   -   -  

  • ...katarina...

    NOVI POST NA MOM BLOGU..
    SVRATI,OSTAVI TRAG…KISS

    avatar

    07.10.2008. (17:17)    -   -   -   -  

  • Tinica

    heiii mala..
    nije kasno...
    reci ti tom idiotu....
    haha.....
    onak....
    ti si predivna..
    i cjeli život je pred tobom.....
    misli pozitivno.....
    kaj bi ja trebala onda????
    starija sam 2 godine...
    a tek sam sad shvatila neke stvari....
    i krenula sam ispočetka....
    jebe mi se za te muške majmune....
    sad je vrijeme da ja njih pravim budalama....
    i vrijeme je da pokažem tko sam zapravo....
    i dalje ču biti ona lijepa, pametna... tinica..
    sve če ostati isto... samo neću više plakati u sebi..
    samo se sad neću bojati nikoga...
    tako i ti...
    život je kratak ali dug....
    razmisli malo o tome...
    jedan dečko me jako povrijedio....
    punnoooo više nego što netko može zamisliti....
    zaljubila sam se u njega..
    i on kao u mene...
    ooo daaa....
    i sve je puklo...
    sva ta njegova ljubav je nestala u manje od dva dana.....
    a ja???
    mene nitko nije pitao kako sam..
    jebeš tinu.. nevikla je...
    da,da...
    ja sam tek nakon 4 mjeseca krenula dalje....
    dugo mi je trebalo...
    a znaš zakaj??
    zatko kaj je meni bilo stalo...
    i zato kaj sam ga voljela...
    al nije bitno sad....
    jer.. napokon sam hepi...
    i želim da sve moje prijateljice budu hepi...
    to znači da i ti moraš biti...

    idem sad...
    a ti budi ponosna kaj si shvatila neke stvari....
    ae pa-pa
    vojim te puno ljepoto moja mala...
    šaljem ti kisaru odavdem do australije i nazad... :P

    avatar

    07.10.2008. (19:17)    -   -   -   -  

  • wanna dance with me?!

    hey....evo mene...imam novi post pa svrati
    pozz

    avatar

    08.10.2008. (10:22)    -   -   -   -  

  • lara

    cool blog

    avatar

    08.10.2008. (20:01)    -   -   -   -  

  • lara

    svrati na moj

    avatar

    08.10.2008. (20:01)    -   -   -   -  

  • lara

    čitamo se

    avatar

    08.10.2008. (20:01)    -   -   -   -  

  • ...dorchy...

    ej..mali..
    imam posti novi..
    pa-pa...

    avatar

    08.10.2008. (22:33)    -   -   -   -  

učitavam...