Komentari

knjigoljub.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • marinianis

    nije loš bookeraj

    avatar

    02.10.2008. (08:52)    -   -   -   -  

  • brukeraj

    kažeš da mala "tek zericu previše prepričava radnju"
    znači ti si joj ti kritičarski uzor.

    avatar

    02.10.2008. (08:57)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    hvala, Moljče, na ovakvom predstavljanju. Što se tiče prepričavanja radnje, ajde da se ja jadna opravdam - dio tih tekstova je nastao kao privatna baza podataka o knjigama, pa mi je bilo potrebno što detaljnije opisati radnju kako bih se kasnije sjetila knjiga koje nemam u svom posjedu. Dijelove sam, dakako, izbacila, ali teško je biti selektivan oko bilo čega što sam napišeš, kao što svi koji su napisali nešto više od popisa za trgovinu dobro znaju.

    avatar

    02.10.2008. (10:29)    -   -   -   -  

  • knjiški moljac

    nema potrebe za opravdavanjem, to je bio tek moj skromni savjet...

    avatar

    02.10.2008. (10:31)    -   -   -   -  

  • zemljazrak

    predobar blog!

    avatar

    03.10.2008. (00:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...