Komentari

knjigoljub.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Jadna Bezgačnik

    Kao i obično, moljac, tvoja se kritika svodi na banalno rutinirano prepričavanje sadržaja. Kada se i usudiš dati kritiku da je roman djelo rutine (što i jest), odmah se za ispriku uguraš autoru u rit. Kao, nije dobro, ali nitko danas ne može napisati bolje. Nemoj se ljutiti, kritika tvoje kritike dobronamjerna je kritika. Da, danas zaista ima dobrih kritičara koje možeš na prste jedne ruke pobrojiti. Šteta.

    avatar

    01.10.2008. (13:34)    -   -   -   -  

  • srdan

    ne kenjaj, da si čitao knjigu znao bi da je moljac jako malo od radnje prepričao

    avatar

    01.10.2008. (13:58)    -   -   -   -  

  • Jadna Bezgačnik

    Srdo, čitao sam knjigu. Nije poanta u knjizi, papak, poanta je u površnoj kritici. A da nije SRDA ipak ljutiti MOLJAC, ha?

    avatar

    01.10.2008. (14:12)    -   -   -   -  

  • Čitač

    Čitao tu knjigu i još se jednom uvjerio, Jergović je dosadan, dosadan, dosadan

    avatar

    01.10.2008. (15:02)    -   -   -   -  

  • mrnjau

    Jadna, zar se dobar kritičar mjeri količinom zlobe koju isporuči po kritici?! Hmmm. Bilo bi mi drago da ti i Čitač nama podastrete, kad ste već pročitali, kratku argumeniranu kritiku tog romana.
    I da, zašto si tako ljut na Jagnu da joj se rugaš?

    avatar

    01.10.2008. (15:30)    -   -   -   -  

  • Jadna Bezgačnik

    @mrnjau: Ne mogu se ljutiti na nekoga koga i ne poznajem. Jadna je jedna od naših najuglednijih kritičarki s prepisanim magisterijem, ni Đapić joj nije ravan. Gospođa nije VJERODOSTOJNA ni kompetentna.
    A sama kritika? Pa, upravo i jest problem to što nema kritike u kritici, korporativni kritičari pišu hvalospjeve svojim pulenima, po narudžbi nakladnika. Zar dobra kritika mora biti ujedno i zlobna kritika? Ne pravi se grbava, znaš ti dobro o čemu se radi. Zakon tržišta, draga moja...

    avatar

    01.10.2008. (16:19)    -   -   -   -  

  • tetka

    kako sad ovo? kritičari mogu kritizirati svakoga, a ne trpe kritike onoga što oni napišu! svašta

    avatar

    01.10.2008. (16:20)    -   -   -   -  

  • Selma

    Jergović je loša kopija Meše Selimovića, knjige su mu pune grešaka i nelogičnosti, likovi papirnati, situacije nategnute, osim toga on je pisac koji piše iz dvadesetog u devetnaesto stoljeće, nema u njemu ništa savremeno, pročitala kritiku od Alajbegovića, naprosto netalentirano.

    avatar

    01.10.2008. (17:56)    -   -   -   -  

  • mrnjau

    A tko ti kaže da je to istina? A eto ja poznajem barem pet mladih kritčara koji ne pišu ništa po narudžbi nakladnika nego po svojoj. Zapravo mislim da sereš napamet, kako bi ti bilo lakše opravdat neki osobni neuspjeh. Ispričavam se ako griješim.
    Također bih se mogla kladiti da je među gornjim potpisnicima jedan te isti pod barem tri nicka. Ili je to samo ista bla bla retorika kojoj je cilj isključivo ocrnit, a ne kritizirati s nekim poštenim ciljem.

    avatar

    01.10.2008. (19:42)    -   -   -   -  

  • Jadna Bezgačnik

    @mrnjau: drago mi je da poznaješ petero mladih, ja ih ne poznajem jer im ovi "stari" ne daju mjesto pod suncem. Za "našu" Podgačnik i njeno prepisivanje magistarskog rada znaju svi osim tebe, izgleda. To što je braniš stavlja i tvoju kompetentnost i vjerodostojnost pod znak pitanja i zato prekidam svaku polemiku s tobom. Dosta mi je i ovo nekoliko tvojih rečenica da bi me uvjerilo kako nema nikakvog razloga dalje s tobom komunicirati. Vrati se ti crviću u rupicu iz koje si izvirila, bolje ti je tamo. Osim toga, mogla bih se kladiti da iz nicka mrnjau stoji ili uvrijeđeni moljac osobno ili jadna Jagna, voli ona prosurfat blogosferom - hvalila se nedavno u jednom društvu, ali nećemo sad o tome...

    avatar

    01.10.2008. (21:45)    -   -   -   -  

  • prava Selma

    ja sam SELMA originale!!!

    avatar

    01.10.2008. (21:46)    -   -   -   -  

  • Čitač

    Ja sam Miljenko Jergović - bradom bez glave.

    avatar

    01.10.2008. (21:47)    -   -   -   -  

  • creativa

    kritika i poštenje! buahahahhhhaaaahahaaaaaaaaa.....

    avatar

    01.10.2008. (22:56)    -   -   -   -  

  • mrnjau

    nisam ni moljac ni jagna, zašto misliš da bi se itko osjetio od tebe prozvan? smiješan/smiješna si u svom bijesu i samodopadnosti, nevažna spodobo. meni se čak ni ne sviđa kao jagna piše kritike, boli me briga za nju, ali prezirem takve poput tebe. nadam se da si neki balavac koji još nije dovoljno sazrio...po čemu li sam ja to crvić koji je ispuzao iz rupe i što to tebe čini kompetentnim i manje crvom, ostaje nejasno.
    takvi poput tebe čine blogosferu, a pogotovo komentare, smetlištem i prostorom vrijednim izopćavanja i podsmijeha. e to mi smeta. malo, ali dovoljno.
    baš ti ovaj prostor činiš nevjerodostojnim.
    baš ti i tebi slični lakrdijaši činite i najbolji komentar nekompetentnim.

    avatar

    02.10.2008. (08:16)    -   -   -   -  

  • knjiški moljac

    iza nijednog od prethodnih komentara ne stoji (niti sjedi, niti leži, niti čuči) moljac, ja svoje komentare potpisujem linkom na blog.
    J.B,o tebi i vjerodostojnosti svega što napišeš dovoljno govori nick kojega si odabrao...

    avatar

    02.10.2008. (08:44)    -   -   -   -  

  • .

    tcccc..zašu..

    avatar

    02.10.2008. (09:00)    -   -   -   -  

  • vrapčak

    o nedojebanosti, teška li si!

    avatar

    02.10.2008. (09:04)    -   -   -   -  

  • .

    oho, mrnjau vam ga zabi do balčaka.

    avatar

    02.10.2008. (13:05)    -   -   -   -  

  • he he

    mrnjau nije moljac ni pogačnik već Jadna Bezgačnik

    avatar

    02.10.2008. (15:18)    -   -   -   -  

  • lakrdijaš

    mrnjau, nisu komentari bit blogosfere i bloga, pa da bi isti činili ovaj prostor nevjerodostojnim!

    avatar

    02.10.2008. (15:30)    -   -   -   -  

  • mrnjau

    mislila sam na prostor komentara, dragi. ali , svejedno, kakav je to blog bez komentara?!

    avatar

    02.10.2008. (20:59)    -   -   -   -  

  • lakrdijaš

    a kakav je to muškarac bez brkova?!

    avatar

    03.10.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • lakrdijaš

    ahahahahahahaha...krepal bum od ovih lakrdijaša

    avatar

    03.10.2008. (13:11)    -   -   -   -  

  • lakrdijaš

    i ja...

    avatar

    03.10.2008. (13:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...