Komentari

napitcicarolije.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • ...ChiKi...AvRiL....

    Zadaća

    Meni je bolji Gorwarts Edge zato jer on može dati čaroliju da sat-dva budemo nešto što nismo a to smo si zamislili.
    Ovaj napitak poseban je po svojoj moći i pripremanju!

    Chiki Jo Maggies, 1.godina, Hufflepuff

    avatar

    30.09.2008. (14:40)    -   -   -   -  

  • http://ludi-svijet-male-plave.blog.hr/

    Molim vas da stavite svoj mail na koji će vam slati domaće zadaće...

    avatar

    30.09.2008. (18:55)    -   -   -   -  

  • Alice Cullen..hufflepuff..

    Kako nema maila pišem tu,

    meni se više sviđa Gorwarts Edge. Mislim da je baš fora kada možeš na 2 sata biti što hoćeš..čini mi se da se ovaj napitak često spominje u bezjačkim crtićima o vješticma.One često popiju neki napitak(vjerojatno Gorwarts Edge) i onda odjednom bum u zelenom oblaku i odmah su nešto drugo..hehe, Like it!!

    avatar

    30.09.2008. (19:06)    -   -   -   -  

  • TRAVARSTVO KOD PROF. Felix

    Meni je najbolji napitak
    Gorwarts Edge. Super mi je jer bi
    ako ga popijem,
    mogla postati sirena, ili vila,
    što mi je duboki san.
    Iako nikad nisam probala Red Bull,
    ali čula sam za njega,
    on mis e čini obična GLUPOST!
    Kako na telki(to Vam je bezjačka stvar, da ne
    objašnjavam), prikazuju reklame za RB...
    Znate ono:"Dajte ti krilllllllaaa!" s onim supermanom i to.
    To je glupost!
    Meni su čarobnjački anpitci ZAKON!!!

    Catharine Felix, Hufflepuff, bila na predavanju, 1. godina.

    avatar

    30.09.2008. (20:27)    -   -   -   -  

  • KK Zadar™ dizajni

    a) Tarancillia Olkeris Griff- Michas quest ( Michas je stari bijeli čarobnjak)
    b) Marcus Gorwarts Donerstag- Gorwarts Edge
    c) Mary-Anne Judgas Kelken-Elonor

    by:JALE,GRYFFINDOR 2 godina

    avatar

    30.09.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • http://ludi-svijet-male-plave.blog.hr/

    Ej danas bi trebali objaviti treće predavanje i bodove ako još niste i zbornicu...

    avatar

    07.10.2008. (10:30)    -   -   -   -  

  • pink puffle

    ja sam slučajno upala na vaša predavanja ali sad kad sam već tu ok. Kako se zove ona slatka roza životinjica na ginny - nom ramenu u half blood princ

    avatar

    16.08.2009. (18:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...