Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • ...Prije Svitanja...

    ...ej malena...
    ...od srca ti hvala na prekrasnim rijecima...
    ...da, puno je lakse kad uz sebe imas nekoga tko te voli....
    ...i sam zagrljaj voljene osobe tad cini cuda...
    ...nek nam Bog objema da srece u tom pogledu, pa zasluzile smo!!!! :-)))))
    ...cuvaj mi se...
    ...puseko...

    avatar

    22.09.2008. (22:41)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .jOOii Cakani Ste.. :D :D
    enivej .. vi baŠ imate
    jednu Ljubavnu priČiCu
    za priČanje unuCima jednoG dana
    prije SpavaNja :D :D :D
    .haha! ^.^

    avatar

    24.09.2008. (13:59)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ja Sam bubana i neidem
    u ŠkoLuuuuu :D weeeeeeeeeeee ;))

    avatar

    24.09.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .puSaČ u noSaČ :D :D kokaČ :D
    hahahah :D
    imitiram onu gLupaČu Šta je iSpaLa
    iz biG brotHera /aL ni ne pomiŠLjaj da ja gLedam big brotHer/
    traLalal :D

    avatar

    24.09.2008. (14:01)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    kokaČ Sad Će tebe anJii nauČit poveSt :D
    ovako.. u 18. StoLjeĆu Su ti najboLji biLi pizDe engLezi,
    tam Su izumiLi onai parani StrojČek pa Su biLi napredni.
    i onda ti je biLa induStrijSka revoLucija..
    u franCuskoj Su brijaLi o nekom apSolutizMu,
    aL sve ti to zajeb,kad je poSlje biLa revoLucija :D :D
    i onda ti odjednom PruSku spominju :D :D
    e onda ti Se amerikanCi poČnju razvijat,tam ti je SedmongodiŠnji rat
    di
    opet ovi debiLi egLezi pobiede :D :D
    aL dobro,onda ti Se ovi idijoti oSlobode deklaraCijom neoviSnoStiii i tak
    ti Stvore gLupi SAD..

    eto to E to :D

    avatar

    24.09.2008. (21:31)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .nemoraŠ mi govorit znam da Sam pametna..aHHHH :D :D :D :D
    :D :D :D D:
    xD xD xD

    avatar

    24.09.2008. (21:31)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    ..aaaaaaa kokaČ ne pLakatiiii..
    nenenenene..
    ta bivooo???
    .budete vi tO :D
    .buba mOa.. ja ti imaLa upaLu SinuSaa..ahhhhh..
    teŠko je,teŠko.. :D
    ma moe boLeSti nikad nemaju kraja..
    kak bi rekLa zagorka u big brotheru (LOL,KOJEG NE GLEDAM,MOŠ MISLIT).
    da..kak bi ona rekLa..
    TO TI JE VEČ SLUČAJ ZA RAZMATRANJE :D

    avatar

    24.09.2008. (21:34)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .a Sad pusaČ u noSaČ kokaČ :D :D
    anJii te wowi i žeLi ti laHku noČek :D :D :D

    avatar

    24.09.2008. (21:34)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    eeeeeeeeeeeeeeeeee

    avatar

    24.09.2008. (21:35)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .jOŠ neŠto,
    sHvatiLa Sam da ŽeLim studirat novinarStvo,jer znam piSat dobro i to
    mie onak avanturiStiČkiiii..pa Sam Se u ŠkoLi uPiSaLa u novinare..
    iiiii U dramSku :D :D dramSka nema veze,aL upiSaLa Se anja,zna aNja i gLUmit.
    .haha :D :D :D
    a Sad maLac IDEEM DA IDEM SPAVAT :D

    avatar

    24.09.2008. (21:36)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ma naravno da ĆeŠ znat Sad
    kad ti je aNja to tako Lijepo objaSniLa :D :D :D
    i ja imam povijeSt Sutra i pita..aHH.. :D
    budem u vLaku uČiLa :D :D :D

    jOOii ta zagoraka je traČariCa kakve nemaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

    UFFFFFF :D :D :D :D

    .e maLaC.iDem.tata.pizDiii.kai sam na kompu.sutra.Se.diŽem.uuu 5h!!!!!!!!

    puSaČ u noSaČ kokaČ :D :D

    WOOOOOOWIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM PUNOOOOOOOOO

    avatar

    24.09.2008. (22:19)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .a bemu miŠa koi piŠaa :D :D
    a tatkO me tiero S kompa :(((

    e da onak otvorii me profa povijeSt i nekim
    tamo Čudom dobim 5.. :D :D D:
    weee... :D
    kak Si ti proŠLa???

    .pusaČ u noSaČ kokaČ :D

    avatar

    25.09.2008. (15:45)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    napokon.evo me :D
    petaK=jeger partiii popovaČa! :D =piana!
    Subota=jeger partiii u ivaniĆu :D =maLo manje piana! .haha :D
    .nedeLja=treninG :D .kava,joŠ kaveee,mamurLuk,joŠŠ kaveee :D
    i evo me :D

    avatar

    28.09.2008. (20:06)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    a eniveJ oke Sam koLko Se da bit. aHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ti??????'
    a?
    A?
    a????

    avatar

    28.09.2008. (20:07)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .puSaČ u noSaČ kokaaaaaaaČČČ mOi :D :D :D

    avatar

    28.09.2008. (20:08)    -   -   -   -  

  • masterg

    joj mala već 10 put pokušavam poslati komentar!!!
    evo mene dobro sam zdrav živ...:) dobro sam...čak i bolje ali pamtim i bolje dane..:))
    studiram, treniram jaoo svuda me ima malena samo ne tamo gje bi trebao...:))
    lijepe slikice...lijepo da si sretna...samo tako :)))
    uživaj mi pozdravek..:)))

    avatar

    08.10.2008. (02:16)    -   -   -   -  

  • mia

    ej....
    evo malo sam uhvatila vremena da ti se javim....
    dugo se nismo čule....
    kod mene sve super i sve za 5...
    mozd te nazovem koji dan....
    pusa....

    avatar

    08.10.2008. (14:01)    -   -   -   -  

  • selena

    Aloo,malena!!znas da smo imali problema sa inter,ali sad je ok,citala sam malo blog,itd,nisi u redu,za neke stvari sto si pisala,koliko puta ti je braco reko,da odemo kod socija. radnice,i da se sve moze rjesiti,ali ne,jedno govoris,a drugo radis,nisi u pravu,jer nebi bilo ni u redu od mene,da ja pocnem svasta pisati po blogu,...uvijek smo bili uz tebe,..sta ti mislis da nas neboli sto ti trpis gore ,mi stalno pricamo o tebi,...ali ti netrazis pomoc!..sa nama bi ti bilo super,sve ti je braco rekao,znas i sama!! razmisli malo,...igor je ok-ej decko,nije los,hehehe..a za stan cu ti javiti za dan-dva,jer ovi moji nisi ovdje,dolaze u petak-subotu,jel on sigurno misli dolaziti,tako da znam ovima reci???jesi vidjela kako je matteo naraso,vidis koliko nisi dolazila?i nas krivis,a sama to radis...rekla sam ti,dodi pa cemo ponovno razgovarati,mi znamo najbolje sta ti prolazis..nemas sta da se ljutis,na moje rjeci,jel to je istina...pozzz i pusaaaaa od nas troje!!!!!!!papa pozzzzzzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    08.10.2008. (17:46)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .eii maLaC di Si ti??

    .niSmo Se dugo,dugo.dugO ČuLe :D
    dada.

    .ovoGa imaŠ poSLjednji poStek na mome bLogu .nažaLoSt!

    avatar

    10.10.2008. (23:03)    -   -   -   -  

  • SeLeNa

    ..Aloooo,nema tebe nigdje,,,kako si?kako je u školi?dali se šta promjenilo...jeli bilo kakvih komentara,onu večer kada si bila sa nama???jesi razmišljala,šta o onome,što ti je braco govorio?plačeš,patiš,kukaš,a netražiš pomoć,čega se bojiš???imaš ljudi,imaš nas koji ti žele pomoći,sve mi znamo,ali ti se trebaš trgnuti malo,nemoj se tako zatvarati,mlada si,pred tobom je život,tvom braci dode teško,iako ga malo spominješ,kao da ga nemaš,a on ti je skoro sve,,,to nije dobro,adri,problemi se mogu rješiti,vidiš npr,opet si sa igorom,i idemo dalje,zar ne??čuvaj nam se,slušaj gospodu...šta opet zabrana na kompu???javi se,pusa od nas troje,papa mala!!!!

    avatar

    17.10.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • SeLeNa

    NIKADA..... NE ZAMJERI MI NIKADA;KADA TI KAZEM NEŠTO RUŽNO; NE ZAMJERI MI,time neželim da te povrjedim; samo mi te je žao....... želim ti samo najbolje u životu!!!! pusa od nas troje!!!!pozzzzzz

    avatar

    17.10.2008. (22:51)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    Ei malaC kad bude novoga poSta.
    ai javi miSe na bLogu iLi porukom da ti dam
    adreSu bLoga na koem Ću možda neŠto nekada i napiSati
    makar ga najčeŠĆe piŠe moja naiboLja frendiCa :DD

    .i da javiSe ak imaŠ para,da znam,da ne ŠaLjem poruke bzvz
    a ti nemaŠ pareka na mobeku itakoC :DDDDD

    puSaČČČČČ

    avatar

    17.10.2008. (23:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...