Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • ..anJa..×

    e pa baŠ mie drago Šta Si Se zabaviLa :D

    ........................................................................ ....

    .ma da.. sto puta Bogu zaHvaLim Šta
    imam takvu mamu..
    Sve noSi svoje,ona nije imaLa mamu,a
    imaLa je doSta probLema baŠ oko oviH mojiH
    godina i onda ti Se ona trudi oko mene
    jer zna koLko bi njoj znaČiLo.

    makar nekad u SiLnoj brizi pretjera pa mi ide
    na ŽivCe,aL etoo... :D :D :D

    .Cijenim to od nje. Sad Sam sama doma,
    ona je na krStitkama i veĆ me dva puta zvaLa Da
    vidi kak Sam.. haha :D

    enivej.. Da ovo mi Se Čini ko da bi mogLo uSpjet
    preko kUmiCe :D za rijeku miSLim! :D

    avatar

    21.09.2008. (18:21)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .idem papat neŠto :D
    e da,jeSam,jeSam,dobiLa Sam
    onu poruku,niSam ja odmaH idiot SkontaLa
    o kojoj ti poruCi priČaŠ.
    .haha ^^

    avatar

    21.09.2008. (18:23)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    SEKOOOOOO..voli batoo...viidim sa igorom krenulo..ma drago mi zbog tebe srculence malo..zasluzujes najbolje...
    nadam se da ces me zvat na svadbu...
    ljubim...slisamo se sele..
    sele moja sele..daljine nas djele

    avatar

    22.09.2008. (00:08)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    hha,ha...na šta da te zovem??!:):)i ja tebe puno voollim

    avatar

    22.09.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    \ovi me bre na svadbu

    avatar

    23.09.2008. (21:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...