Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • ..anJa..×

    deiCaaaaa :D :D
    ja sam ti korniČno umoran oviH dana pa
    niSam stigLa odgovoritiii :D :D
    a da..konobarČek moooj :D
    mi doŠLe u kafiĆ i ja i frendica kupile
    cigarete,nema Se za niŠ drugo nego za
    kavu obiČnu,a druga frendiCa-NEPUŠAČ
    si je naruČiLa vruČu ČokoLadu jer ona ima para :D :D
    hehehehehehehe :D
    i dobi ona tu ČokoLAdu :D a mi SLinimooo :D
    i sad veLi nama naŠ zgodnjak od konobara da i
    mi onda naruČimo i dogovorimo se,svaka da 5 kuna :D
    i podijeLimo jednu vruČu ČokoLadu :D .i onak sve jadne..
    i doĐe konar i veLi..ajd ja Častim joŠ jednom
    da imate dvijeeeeeeeee :D :D :D :D :D :D :D D: :D :D :D
    .biLa sam preHepiii :D :D :D

    avatar

    18.09.2008. (21:23)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .enivej..
    baŠ sam si neka jadna oviH dana.
    pa ne znam kaj bi piSaLa.
    sve je gLupo :(
    jedva Sam čekaLa vikend
    sad iSpada da neČuu nikuda iĆiii jer
    moram u gLupe berbe itdddddddd :((((((((((

    miSLim mogLa bi ubit nekog
    kad poČne Spikat o StreSu na poSLU!
    nek ode Samo jedan dan u ŠkoLu,
    ne znaŠ ko Je gLUpljiiii!
    ovi oko tebe iLi porfeSoriiii :((

    avatar

    18.09.2008. (21:26)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .aL oKee aH
    preŽivit Ću jaaa.
    biĆe boLje
    i te Spike.

    uŽivaaaaaJ :D

    avatar

    18.09.2008. (21:26)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ma tek je poČeLa godina,
    a ja ovak pizdim,aL dobro :D
    kaj Sad :D
    .onda me nakon Svega pukne
    neko luDilo pa se gLupiram po
    vLaku s frendiCama :D :D
    .ljudi naS Čudno gLEdaju :D
    aHhh :D
    ima tu joŠ Stvari,o kojima Se nikad
    ne priČaaa ..uFFFF!
    znaŠ kad ti Se nakuPiii :D

    avatar

    18.09.2008. (22:23)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ajD onda ti sretno u ŠkoLiCi!
    reCi profi iz hr da sam joj JA
    poruČiLa da ne zajebava moJu
    deiCuuuuu!!!!!!!!!!!! :D

    avatar

    18.09.2008. (22:23)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ajOooj :(
    pa zakaiii??
    .i ja Sam doma ak te to tjeŠiii..
    eHhhh.. a moji Svi vankaaa..
    :((

    avatar

    19.09.2008. (22:50)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .hej.. nemam para viŠe da ti odgovorim na poruku.
    a oSjeČam se kao da Se raSpadam,ruka mi drHti
    sada dok piŠem,trudit Ću Se da bude bez greŠke.

    .nemam Se kome obratiti jer Svi miSLe da Sam preboLjeLa igora.
    Čak Sam i Sebe uvjeriLa u to... u zadnje vrijeme mi je reCimo biLo
    boLje,niSam nikome SpominjaLa jer bi Svima viŠe iŠLa na ŽivCe
    s njime..

    aLi eto danas..danaS je dan kada mi evo opet Cure jebene Suzeee!

    avatar

    20.09.2008. (16:58)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .dugo niSam niŠta ČuLa o njemu,a i izbriSala
    sam sve poruke,pokuŠavaLa Sam sve..

    i iStina uz druŠtvo je poStalo mrviCu lakŠe.
    i ima deČkiju koji ŽeLe bit sa mnom..
    i ima iH zgodniH!
    .aLi ja ne mogU!!!!!!! nemogu..
    HtjeLa bi da je netko uz mene,da me voLiii..
    aLi opet S druge Strane,ne ŽeLim to od nekog drugog,
    niti mogu zamiSLit da nekome drugome kaŽem da ga voLim..
    ko da Sam zauStaviLa vrijeme na niČemu.

    avatar

    20.09.2008. (17:03)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .uSred niČega Sam otkad Sam SaznaLa
    da je on Sretan reLativno...
    i u SiSku je..ne mogu ga SreSt.
    no,poStoji jedno mjeSto..
    a to je njegova kLet u popovaČiiii..
    kod te Sam kLeti znaLa ČeSto iĆ
    da nitko ne zna kada Smo prekinuLi,legLa bi na kLupu
    na teraSi i razmiSLjaLa o tome kako Smo mi tu LeŽaLiii...
    Ćak Sam i to preStaLa,no da Se vratim na poantu.
    danaS Su moji roditeLji iimaLi bebru groŽĐaaaa..

    i ja Sam ovoga,pozvaLa dvije frendiCe da mi ne bude doSadno
    i kad Smo pobraLi i najeLi Se,nagovoriLa sam dedu da naz odveze
    u poemu na kavu..

    putem kad Smo iŠLi pogLedam prema njegovoj kLeti.
    kad ono puno auta,vidim (koLiko Sam mogLa iz daLjine) da Se
    ljudi kreČuuu.. i sHvatiLa da i ON danaS ima berbu..
    preSjekLo me neŠto.
    Sama ČinjeniCa da je u gLupoj popovaČi i evo trenutno udaLjen
    od mene 10 minutaaaa!!!!!!!!!! .ne znam,poStaLo mi je zLo,
    poStaLa Sam odSutna,jadna,raStrgana..

    avatar

    20.09.2008. (17:21)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .i Sad imam toLiko Snage da bi mogLa otrČat do njegove kLeti.
    a znam da ne Smijem.
    na kavi Sam iSto CijeLo vrijeme biLa odSutna,jadna,
    aL niSam niŠta HtjeLa reČ..
    Šta Ću.
    nema SmiSLa.
    znam da moram jednom to preboLit.
    vjerojatno i zvuČi gLupo da me to uzdrmaLooo..
    ALI U POPOVAĆII JEEE.
    a ja ga ne mogu ni vidjet,a uŽaSno to ŽeLim!!!!!!!

    avatar

    20.09.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .i eto,otiŠLa S kave ranije,
    jer mi je biLo toLiko zLO da ni
    tu kavu niSam mogLa pit,
    niti puŠit,niti priČat,pogotovo Se niSam
    imaLa Snage pravit Sretnom.
    doŠLa doma,
    ukLjuČiLa naŠu pjeSmu :((
    pogLedaLa njegove Slike i poSLaLa
    tebi poruku.
    i niŠta viŠe ne mogu.

    avatar

    20.09.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .evo oproSti Što ovako gnjavim.
    aL ne znam kome bi Se zapravo obratiLa.
    jer me nitko neČe sHvatit.
    zapravo i Sama znam da me ne
    moŽeŠ neŠto utjeŠit i da ni Sama neČeŠ znat
    Šta da mi kaŽEŠ na sve ovo..
    aLi ja to niSam moGLa drŽat u sebi..
    ajd idem Ja..
    puSSa :(
    (biĆe boLje)

    avatar

    20.09.2008. (17:27)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ei maLaC ..
    ajde puno,ti jako puno hvaLa.
    to ti je jedna jako duga i kompliCirana priČaa..
    koja Se baŠ i neda napiSat Sada..
    ma biĆu ja opet dobro..

    .Sad Sam na mSn i on je na mSn...
    AAAAAA!!!!!!!!!
    aL dobro..

    jeL ideŠ na CoLoniuu??

    avatar

    20.09.2008. (20:12)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .jao ma ja ne znam šta bi ja bez tebe danaS.
    Stvarno mi je drago da Smo Se nekim
    Čudnovatim putevima upoznaLe :D

    avatar

    20.09.2008. (20:13)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    puSSa :*

    avatar

    20.09.2008. (20:13)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ola malena....
    samo sam navratila da ti ostavim pusuu...
    puseko

    avatar

    21.09.2008. (14:09)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .a Da.. biO je ..
    ma ne vrijedi javit Se,jer zapravo ni ne Smijem..
    ehh..
    boLje sam danaS.
    ipak mi je mama pSHiHiĆ :D
    puŠiLe Smo u mojoj Sobi
    i priČaLe do 2 ujutro..
    Ja pLakaLa.
    niSam mogLa preStat.
    aL eto LakŠe je kad Se iSpLaČeŠ
    i kaŽeŠ.i ŠTa je najboLje mama me
    sHvatiLa.. Ehh.. :D
    danaS Se oSjeČam raStrgano od
    tog SiLnoG plaČa.
    u gLava me boLi...
    a biĆu ja boLje... :D

    avatar

    21.09.2008. (15:29)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    niSam ja dobiLa nikakvu poruku.
    aL okE :D
    e kumiCa mi u rijeCi upiSaLa mediCinu
    kaŽe mi mama jutroSSSSSSSS :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    avatar

    21.09.2008. (15:31)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    fakS miSLim :D :D :D :D :D D:
    DA! jeee :D

    avatar

    21.09.2008. (15:31)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    ak Će bit sreĆe,ona Će doĆ tu
    za Sve Svete..pa bi ja S njom maLo u
    RI...pa Se vratimoOO.. Pa daa :D

    avatar

    21.09.2008. (15:32)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .ubiti mama mi Daaa.
    ak mE ova oĆe vodit,a hoĆeee!
    MORA!
    Samo joŠ tatu nagovorim :D

    avatar

    21.09.2008. (15:32)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .E dA i joŠ jednom
    punoooooooooooo
    hvaLaaaaaaaaaaaa :D :D :D
    wowim :D :D :D
    iiiiiiii... kakva ti to SLikiCaaaaa???
    deaaa ! :D

    avatar

    21.09.2008. (15:34)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    e da ne miSLiŠ neP krivog.
    briŠem tvoje komentare da drugi ne vide
    da Sam biLa u bedovima..
    jer Sam ti i Sama objaSniLa..
    Da znaŠ :D

    avatar

    21.09.2008. (16:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...