Komentari

listenwithme.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • weka

    ej Đej! evo da ja prvi kommam, fora ti je blog,samo bilo bi bolje da ti se pjesma ne pali sama al kako god odlučiš :)...jedna pjesma mi se stalno vrtila...roger sanchez - another chance...poslušaj! pozdrav!

    avatar

    13.09.2008. (16:39)    -   -   -   -  

  • Surbek =)

    evo Đej da ja malo kommam super je blog i ideja je super.......
    znam tko ce treci kommat ili Graba ili Cah hahahahah XD
    a za pjesem koje su super evo dvije hehe : Basshunter - Russian Privjet (Chromeboy 2nd Remix) i druga Red Hot Chili Peppers - Snow (Electro Mix)...al Đej zna te sve pjesme.....
    pozdravlja te Space a.k.a PoSoLjEnI hehe pozzz

    avatar

    13.09.2008. (17:00)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    weka zahvaljujem na komentaru i zahvaljujem sto si me podsjetio na roger sanchez - another chance evoi linka za ostale - " http://www.youtube.com/watch?v=8SR0aJ1_TD8 "... to pjesmu vech dugo nisam cuo a taj je zakon... ...sto se tice paljenja automatskog nisam mogo napravit da ne playa automatski.... ali kome smeta muzika neka stisne pauzu svaki put i miran je

    surbek - graba ili cah cim vide blogod odma ce doc komentirat :)
    obe pjesme koje si stavio znam : Basshunter - Russian Privjet (Chromeboy 2nd Remix) evo linka za ostale - " http://www.youtube.com/watch?v=RGejiRSToBA " ... ali jebena od rhcp-a ce mozd kad tad i na top 10 : Red Hot Chili Peppers - Snow (Electro Mix) evo link za ostale - " http://www.youtube.com/watch?v=mOGTuparytU "... zahvaljujem PoSoLjEnI :D

    avatar

    13.09.2008. (17:41)    -   -   -   -  

  • weka

    e da đej još jedna stara koja nema šanse da izumre....king of my castle, sam se sad nemrem sjetit ko je izvođač

    avatar

    13.09.2008. (17:54)    -   -   -   -  

  • Ivanna

    Evo da i ja nešt kažem...sviđa mi se :D. Pošto ja nisam stručnjakinja u ovom području glazbe, nemam nikakvih prijedloga...za sad.....samo nastavi tak......diri, diri, dam :D ..pozzzz ;)

    avatar

    13.09.2008. (21:04)    -   -   -   -  

  • Kika

    ej.. super ideja, pogledat ću koji put.. :)

    avatar

    13.09.2008. (22:14)    -   -   -   -  

  • Marko

    Alice Coper...Poison poslusaj

    avatar

    14.09.2008. (02:12)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    WEKA : king of my castle mi je jedno vrijeme skroz uslo u glavu heheh jedino sto neznam odkojeg artista : Wamdue Project - " http://www.youtube.com/watch?v=DXSyQjppqG0 " je vjerovatno najpoznatija... prvu preradu mislim da su napravili : Yanou ft. Liz - " http://www.youtube.com/watch?v=yJXWUfkfMDg " makar je ful slicna ;) ... no ima josh mnogo dj-a kao Armand Van Helden i dr...

    IVANNA : zahvaljujem kolegice ipak bez ljudi nebi to bilo to ;) heheh i ti nastavi samo tak diri, diri , dam - freestajlooica :D ciao ;)

    KIKA : svrati kad god zelish... otvorena stranica od 0 -24 ;D

    MARKO : eeee oduvijek sam htio znati tko je original artista te pjesme jel sam cuo svakakve verzije... svidja mi se pocetak zvuk gitare te pred krajem ali ipak rijeci su naj.. : Alice Cooper - Poison evo linka za ostale : " http://www.youtube.com/watch?v=-1c14Z0YUTU " ... prvu malo poznatiju preradu napravio je Groove Coverage ali i Tarja Turunen... ali origigi ostaje origigi... hvala marko i navrati opet ;)

    avatar

    14.09.2008. (04:05)    -   -   -   -  

  • weka

    jel se to ribica javila gore =P? il neka druga ivana....e ovo je dobra pjesmica Elize-Automatic http://www.youtube.com/watch?v=apBNOUJ7-sw

    avatar

    14.09.2008. (17:54)    -   -   -   -  

  • Jazz747

    ej, đej, sta se radi?! vidim novi blog, puno nove mjuze, kažem super...

    evo da podjelim mjuzu:
    dj merlin and dj c-bass - no alternative...
    jel su to ona dva dj-a koji rasturaju svuda o kojima si mi pričao ovo ljeto..?.

    avatar

    14.09.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • Ivanna

    Ribica xD....lol..nije nikakva ribica, nego samo Ivanna...ja mislim da ti misliš na krivu Ivanu :D...pozzzz ;)

    avatar

    14.09.2008. (21:25)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    WEKA : heheh weka hvata ribice :D ... Elize - Automatic hvala za link iznad... super mi je pjesma... ali kad tek pogledas spot je josh bolji :D zenska je dobro djevena u nekim scenama te iz nekog kuta malo podsjeca na Lanu Jurčević :P

    JAZZ747: pozzz jazz , hvala na svemu svi su dobrodosli... osjecaj se ko doma :) i jel simi dešifriro mp3 ? :D nadam se da ce radit kad cesh mi ga vratit :D dj merlin and dj c-bass - no alternative - evo linka : " http://www.youtube.com/watch?v=ynMuRsumhxU "... tu sam pjesmu cuo i prije ali neznam od kojeg dj-a... sto se tice pjesme svidja mi se izmjenjivanje ritma i onak odjednom stane pa opet iz tisine onaj poseban ritam.... heheh jedinstvena jel - there is not other alternative :) ... mislim da su dj-i ovog ljeta meni naj Kalwi & Remi... ali nikad se nezna... jesam ti prico o tim dj-evima u pijanom ili trijeznom stanju? :D

    IVANNA : hehehe ako nije ribica... a sta je onda? ;)

    avatar

    14.09.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  • The Silent Force..

    ej! super ti je ideja... naravno da volim slušat muziku.. al vidim da si fokusiran na dance i tehno, puno rmx-a ima u topu.. aj, vidjet ćemo.. pozz :)

    avatar

    14.09.2008. (21:41)    -   -   -   -  

  • weka

    a ja baš mislio da je ribica X)...a ništa onda ivanna pozdrav i tebi ;)...a đej htio sam napisat i da je spot super ali hmm baš nisam htio bit nepristojan XD...al ak ćemo tak onda su destination-alex gaudino http://www.youtube.com/watch?v=KuLjTlSNbGg i eric prydz-call on me http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch?v=K-2iwGeZ2O4-moraš imat acc da bi vidio =Psuper pjesme ....a i super spotovi =P

    avatar

    14.09.2008. (21:47)    -   -   -   -  

  • Ivanna

    Istina...ženska podsjeća na Lanu...joj, joj...hehe.....nije ribica, al ne moraju svi znati šta je ;)
    Pozdrav svima....

    avatar

    14.09.2008. (22:12)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    THE SILENT FORCE : zahvaljujem... ideja sam jednog dana pala s neba :) pa istina je da volim bass i volim dobar ritam a to su najcesce rmx-evi... no uvijek ima dana kad poslusam nesto rocka... pa nekad laganih... ovisi o danu... tak da nitko ne grijesi ako stavi lagane ili rock ili punk ili acoustic ili metal ili classic ma sve... svatko ovdje moze dat svoje misljenje o pjesmama koje drugi stave pod komentare.... heheh... ovo je samo proba bloga... sve primjedbe i savjete primam :D

    WEKA : heheh pa nisam ja nepristojan... ili jesam? ups :P pa ja samo komentiram, nemojte se ljutit ;) destination-alex gaudino wehhhaaa... moze moze te pjesma je dogurala daleko... a tak i treba... spotom su samo začinili pjesmu i svaka im cast... eric prydz-call on me - evo i linka bez accounta (prek veze) :P ;) - " http://www.youtube.com/watch?v=pjHtQa1Gcf8 "
    IVANNA : heheh onda ti napisi kome zelis rec šta je... reci cemo drugima da necitaju ;) i pozzz i tebi

    avatar

    14.09.2008. (23:54)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    evo posto je weka naceo temu dobrih spotova ja bi dodo ovaj jako dobar spot a i pjesma je isto dobra :) DJ magic - inside evolink - " http://www.youtube.com/watch?v=pIfOvDE_MS4 " no nemojmo pretjerat s tomtemom ;) ljudi dajte i drugu vrstu muzike ;)

    avatar

    14.09.2008. (23:58)    -   -   -   -  

  • Jazz747

    e da ta mi je super...sluso sam ju cijelo ljeto...

    avatar

    15.09.2008. (19:30)    -   -   -   -  

  • Jazz747

    E da sto se tiče iRivera...radi. kad ga lijepo uštekaš, pojavi se u my computeru i milina...

    avatar

    15.09.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • ban_ana_nas

    a sad znam i kud moghu doć kad mi se dancea:)

    kewl blog...
    evo ti song... pokušavam nać određeni rmx te stvari, al mi ne ide:(

    Cassie- Me & You

    avatar

    15.09.2008. (20:58)    -   -   -   -  

  • Ivanna

    Evo druga vrsta muzike :D nekoliko meni dobrih pjesama...malo žešćih i malo lakših.. ;)
    Sa Offspringovog novog albuma (kojeg sam čekala dva mjeseca xD....mogla sam ga do tad i skinuti......heh..al svejedno hvala onome tko mi ga skinuo;) ) - Kristy, Are You Doing OK, A Lot Like Me, Fix you,i nešto starijeg - The Kids Aren't Alright - http://www.youtube.com/watch?v=u4-aUiddpUo&feature=user, Can't Repeat - http://www.youtube.com/watch?v=Xy_YpPvlHiw&feature=related. Jedna meni draga pjesma i spot: Avenged Sevenfold - Seize the day - http://www.youtube.com/watch?v=HZqxl57PeL8. By Simple Plan - Take my hand...zuppy ..
    Nickelback – Animals - isto zuppy :D - http://www.youtube.com/watch?v=ToD-59PpEDI&feature=related, Nickelback – Photographs http://www.youtube.com/watch?v=0dOzF4pyUfc, SR-71 – Goodbye, Blink 182: Always - http://www.youtube.com/watch?v=qqHbLdoYZ2E...al sam ga natrpala...hehehe....nadam se da nisam zmiksala linkove...ne bi se čudila ;).
    To je onak što ja ponekad slušam....Pozzzzzz.....

    avatar

    15.09.2008. (21:20)    -   -   -   -  

  • Listen music with me

    == lol ja uvijek odgovaram u kasne sate ==

    JAZZ747 : zahvaljujem na iRiveru... neznam sto je meni bilo da sam se mucio ovih par godina... sad ce biti puno lakse :D sad ce mi auto bit pun novih pjesama svaki dan ;)

    BAN_ANA_NAS : svrati kad hoces... uvijek si dobrodošla :D Cassie- Me & You - svidja mi se spot, cassie ima sjajan glas (ima slican glas ko rihanna na trenutak bez spota sam na nju pomislio) :P ako mene pitash pjesma netreba mix jel je savrsena vech ovak... no i mixeve primamo ;) ova pjesma je onak romanticna i dobra za iskoristit za date :D

    IVANNA : woW :D netko se potrudio... ja mislio da ja pisem najduze komentare ;) heheh 2 mjeseca? zar tak puno? ufff heheh Offspring mi se svidja jel glas pjevaca je bash poseban pa kad se cuje na radiju lako skuzis da su oni... Offspring - The Kids Aren't Alright - ima lud spot ali malo cudan... heheh kad zenskoj iz guzici izadje druga zenska lol... Offspring - Can't Repeat svidja mi se kak pocne lagano s gitarom i onda postepeno prelazi na stvar :) i onda kod refrena i oko refrena kad radi ono s gitarom na nana na na nana na ... da ovaj... dobro teze objasnit ;) Avenged Sevenfold- Seize the day - veoma tuzna pjesma, neznam kak bi je opiso, rijeci govore sve, kad su bili mladji nije bilo briga a poslije problemi a i dublje je otislo i ostala su samo sjecanja.... Simple Plan - Take my hand svidjaju mi se rijeci ljubavne no mislim da bi mozda ja vise slusao da je malo laganija pjesma za te rijeci... spot nisam nasao... Nickelback - photographs - mi se svidja pjesma i spot... fora kak kroz pjesmu zeli izbaciti te memorije i kak je ljut sto je proslo i sam kaze kak bi to opet prozivio... :D Blink 182: Always - spot su mogli napravit da nije u tri djela bio bi svejedno dobar i pjesma je okey :) hehehe mogla si sacuvat nest i za ostale dane :P no drago mi je sto si nam se otvorila i pruzila nam rock iskustva :D samo tak nastavi ;) pozzz

    avatar

    16.09.2008. (03:27)    -   -   -   -  

  • The Silent Force..

    evo, komentiram... čekaj da se ufuram u ovo.. :) pa i ja volim bass (al to je, šta se tiče muzike, u drugom planu.. duga priča..) da, nightwish slušam... i tak to... pozz ;)

    btw, ti si neki DJ ili se time baviš samo preko neta ili u slobodno vrijeme?

    avatar

    16.09.2008. (10:52)    -   -   -   -  

  • ban_ana_nas

    svratim, ne boj se... bolja mi je tvoja playlist neg moja:)
    a što se tiče odgovora na mom blogu... da, sve to stoji, al meni treba vremena da se u to ubijedim... tvrdoglava sam:)
    a mix... vjeruj, bolji je od originala:) bar meni;)
    ak ga nađem skužit ćeš o čem pričam

    pozz

    avatar

    16.09.2008. (13:33)    -   -   -   -  

  • Ivanna

    Hej :) ...naduže komentare...a znaš mene, kad se treba nešto napisati na papiru ili ovak na ekranu mogla bih satima :p ..uvijek se ima nešto za reći. "nana, na"..hehe..kužim šta misliš.. :D
    Zanimljive su tvoje interpretacije pjesama..hehe..za spot od pjesme Always meni je bezveze..mislim ok je, al ovo u tri dijela, kako si i rekao, meni se ne sviđa..ali nije mi toliko važan spot koliko pjesma. Super mi je kad se u pjesmi glazba i riječi upotpunjuju...ako glazba nije ok..rijeći nadopune nedostatak, ili obrnuto, i ispadne dobro. Najdraže mi je čut zvuk gitare u ovakvim pjesmama i naravno neizostavni moj najdraži instrument, osim gitare, klavir..kao npr. u pjesmama Evanescence..koju sam izostavila, a često su na mojoj play listi.
    I da, da..dva mjeseca..hehe...neka, neka....strpljiva sam ja ;) ....pozzzz

    avatar

    16.09.2008. (14:42)    -   -   -   -  

učitavam...