Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • ..anJa..×

    ..Ma oKEEe :D :D :D
    pa stA niJe iStina?? ;))

    jOii vOLOderske Danas,aL
    MeNe Ti iSto vrijeMe zeZa!
    voLoderske sU na otvoRenom,
    a kiSU naJAvili ..Aiii!
    istO kaO i U sUBOtu prLjavo
    kaZAliste,aL jOs neMa gLupe
    kiSe,pa aJD :D:D nadaM Se jOS!

    Ma biCe vaMa doBro i beZ moRa ;)
    saMo Da sTe mi Vi zaJedno :D :D :D

    avatar

    12.09.2008. (13:51)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    a stA Se tiCe tvOje skOLE!
    imaLa aNja zUbeke kO zeKO :D :D :D
    LOOOL
    i noSila 4 gOdine onAj aparatiC Na
    skiDanje :D
    pa oNda jOs dviJe goDine
    fiKsni..aHHhh..
    svE tO aNja oBavila Do sestOg
    razReda :D :D :D D:
    taK Da,akO mOje djetE zaDese
    zUbe na mENE! sLat cU iH k
    teBi!!!
    btW:imaLa bUs paRAAAaaaaa : D:D :D :D
    LOOL
    :D

    avatar

    12.09.2008. (13:53)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    Ja jOs uvjEk pLaniram
    stUdirat!
    aL Sta Ne zNam :D
    Ne zNAm ja niS!
    meNi Se ni oVa skOla
    u kOju iDem Ne sviDa!
    tEk takO saM to uPisala
    Jer gimnaZiju niSam htjeLa,
    aNja,biOlogija,keMija,fiZika Su
    neBo i zeMlja taK Da oTpada
    sve sTa imA imaLo veZe s tiMe!
    i etO oStaje ekONOmska!
    aL oNda sU Mi mnOGi reKli
    Da koMercijalna iMa jaCi program
    Bla bLa,dVa jeZika stA ekONomisti neMaju
    iTD! pa saM zaPela tU!
    ni saMa ne zNAm kaK :D :D
    LOL
    :D :D :D
    ma bUDe vaLjda jeDnom Nes
    OD meNE :D

    avatar

    12.09.2008. (13:56)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .maLac uZivaj s deCkom
    ovaJ viKend..
    ja saLjem biG hUg :D :D

    avatar

    12.09.2008. (13:57)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...ola malena...
    ...oprosti na malo duzem izbivanju, nisam stigla, a i moji su malo cudni doma pa im pukne da mi zabrane....
    ...tako mi je bilo drago kad sam procitala da ti igi dolazi, kao da se meni dogadja nesto predivno, sto vec dugo ocekujem... prozivljavam tvoju srecu, i nadam se da ce dugo trajati...

    avatar

    13.09.2008. (12:33)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ... znam da ce on onda oprt otici, ali uzivaj u tim trenucima dok traju, i onda ocekuj sljedece, jos bolje trenutke s njim...
    ... zagrli ga cvrsto i zapamti taj osjecaj, nek traje u tebi dok ga sljedeci put ne vidis...

    avatar

    13.09.2008. (12:34)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ... katkad se trebas malo zrtvovati da bi kasnije bila sretna... vjerujem da cete biti kao sretni zajedno, zato izdrzi tu udaljenost, nece uvijek biti tako....

    avatar

    13.09.2008. (12:35)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...uz tebe sam i puno te volim...
    ...puseko...

    avatar

    13.09.2008. (12:36)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    voli bato

    avatar

    14.09.2008. (02:16)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    I JA VOLIM BATU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PPPUUNNNOOO!!!!!!!!!Kako si mi???

    avatar

    14.09.2008. (21:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...