Komentari

duhovnemisli.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • OwnerOfABrokenHeart

    Nadasve zanimljiv post.
    Imam i ja novi.
    svrati =)

    avatar

    12.09.2008. (23:21)    -   -   -   -  

  • EuM

    Hvala ti puno za CD-e, prijatelju, obradovao si me njihovim sadržajem...BB!

    avatar

    12.09.2008. (23:49)    -   -   -   -  

  • vjeraufanjeiljubav

    Branko je i meni poslao CD-e on je pravi, pozdrav prijatelju

    avatar

    14.09.2008. (21:28)    -   -   -   -  

  • nadripjesnik

    pozdrav i tebi

    avatar

    01.10.2008. (09:55)    -   -   -   -  

  • mala_crnaaa_vk

    ey predivan post...i poprilično velik...heh ja nebi nila u stanju napisati takav post...heh...novi post kod mene ae pozdrav...p.s...svrati ovaj komm šaljem svima...

    avatar

    01.10.2008. (16:09)    -   -   -   -  

  • Ivana, Petra ili možda Tihana?

    ne piše se iz osjeka nego iz osijeka..

    avatar

    02.10.2008. (14:35)    -   -   -   -  

  • !*!Michelle!*!

    novi post..komaj molim te...
    vratim sve komove....
    ako staviš više od 3 koma, ideš u linkove, pravim box smao s linkovima...stvarno...
    molim te...
    p
    u
    s
    a....
    thx...
    p.s...šaljem svima
    bye

    avatar

    07.10.2008. (22:15)    -   -   -   -  

  • !*!Michelle!*!

    novi post..komaj molim te...
    vratim sve komove....
    ako staviš više od 3 koma, ideš u linkove, pravim box smao s linkovima...stvarno...
    molim te...
    p
    u
    s
    a....
    thx...
    p.s...šaljem svima
    bye

    avatar

    07.10.2008. (22:15)    -   -   -   -  

  • ***Život je lijep ako ga znas živjeti***:-

    pozdrav

    avatar

    08.10.2008. (12:29)    -   -   -   -  

  • niskozemac

    Jutric iz hladnog suncanog Amsterdama!!Ugodan i prijatan dan Vam zelim!!

    avatar

    09.10.2008. (08:33)    -   -   -   -  

  • zar i ti dino

    javlajm ti:novi post
    svarti....

    avatar

    09.10.2008. (16:52)    -   -   -   -  

  • *teška strana ljubavi*

    Pozdrav..
    Puno sam cula o njemu..
    i cula sam da su susreti koje održava zaista divni..
    pozdrav ostavljam..
    "izgubljena u ljubavi"

    avatar

    09.10.2008. (19:03)    -   -   -   -  

  • SamoIstina

    Pozdrav. Hvala ti za post. KArizmatski pokret je uistinu "zanimlji". Ljudima je očito trebalo nešto takvo jer su bili ranjeni, grešni, a na seminarima duhovne obnove punili su bateije. E sada, ono što ja ne volim kod pokreta, a nema veze sa samim pokretom, je što postoji velik broj ljudi koji idu iz seminara u seminar (koji se naravno ne odrzavaju stalno) i koji preswkaču nedjeljnu misu, kao i druge vjerske "obveze". Kolika je onda vjera ili vjernička angažiranost tih pjedinaca. Naravno da ja nisam Sudac, pa cu stoga ovime razmatranje završiti :)

    avatar

    11.10.2008. (10:04)    -   -   -   -  

  • *teška strana ljubavi*

    Imam novi post...
    navratite..
    puno mi znaci vaš komentar..
    pozdrav ostavljam..
    "izgubljena u ljubavi"

    avatar

    11.10.2008. (18:19)    -   -   -   -  

  • Laura

    pozdrav topli šaljem

    avatar

    12.12.2008. (22:59)    -   -   -   -  

  • When you can live forever, what do you live for

    new post

    avatar

    13.12.2008. (15:40)    -   -   -   -  

  • EuM

    Radost Božića...

    Za svu tu radost i ljepotu suživota s Gospodinom,
    potrebno je oprostii svima i druge imati kao braću,
    potrebno je očistiti svoje srce od grijeha molitvom,
    potrebno je reći Isusu, evo me Bože moj,
    sretan Ti još jedan rođendan, u tvojoj vječnosti,
    znam da si tu, da me voliš, da si se rodio i radi mene,
    zato moje srce neka kuca uz tebe, na putu Tvom,
    poslanju mom, da opravdam život koji si mi dao!
    Božić je, Bog je s nama - radost Božića
    želim svima Vama...!!!

    avatar

    25.12.2009. (13:41)    -   -   -   -  

  • Tamo gdje je srce

    Tama prolazi, svjetlost istinita već svijetli.
    Sretan i blagoslovljen Božić i neka te Gospodin prati kroz cijelu 2010.godinu!

    avatar

    25.12.2009. (15:37)    -   -   -   -  

  • Sidney.Lupin

    zanimljiv post...
    Ja imam novi....
    Sretan Božić!!!! :-)

    avatar

    25.12.2009. (16:35)    -   -   -   -  

  • Međugorski glas

    Sretan Božić, brate Branimire!

    avatar

    25.12.2009. (22:51)    -   -   -   -  

  • Helena iz središta srca

    Sretan Božić!

    avatar

    26.12.2009. (11:15)    -   -   -   -  

  • Antifona

    Sretnu i blagoslovljenu Novu 2010. godinu, uz ostvarenje
    svih Tvojih želja, želim Tebi i Tvojim najmilijima!

    avatar

    02.01.2010. (13:58)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    Predivan blog, i odličan intervju, baš za duhovnu okrepu, nisam prije stigao pa ti evo sad želim sve najbolje u Novoj godini i mir Kristov!!!

    avatar

    13.01.2010. (00:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...