Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • HiP HoP PrInCeSs

    neznam ni ja zasto se dop..sto se mene tice ni nemoramo

    avatar

    08.09.2008. (19:13)    -   -   -   -  

  • HiP HoP PrInCeSs

    istina..meni se cini da se opet vracamo na istu temu...i nije mi do nikave svade niti do raspravljanja o ljubavnim problemima..vec sam rekla..sto se mene tice..nemoramo se vise dop...meni je svejedno..niti nisam to trazila od tebe a kamo li i ti od mene..kuzis?

    avatar

    08.09.2008. (20:35)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    JOOoooooooooooooiiiiiiiiiiii..
    maLAaaaaaaaaaaaCCCCCCC :D :D :D :D
    ha HA hA Ha.!
    aNja Te ljUBi u ceLOOOO!!!!!!!!!!!!!
    HiHiHi :D :D :D

    weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
    aL oNo pjeSma Je staRa,aLi
    Je taK neKa hePiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i onDa Ja u preSirokoJ trenirCi sKAcem
    i sKLizem Se pO parketU!!!
    LOOOLLL :D :D :D :D :D :D

    avatar

    08.09.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .enivEj!
    PA OOOOOOOOOONNNNNNNNNNN FAKAT DOLAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    08.09.2008. (21:09)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    oLEoELoELOOOO :D :D
    Oo :D :D
    Hih :D :D
    jOii :D :D
    sMijeh :D :D
    aH aH!
    uZivaJ!
    kreveT Me zoVE!
    e Da,
    i ANJAAAAA papaLaaaaaa sLadoLedaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    hihihihihi :D :D :D :D
    nOCek DeiCa :D
    wOWim :D

    avatar

    08.09.2008. (21:11)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    voli bato i previse svoju seku..
    aj lav juuuu
    kako si mi sta radis...
    kad ces nam doc u banjaluku..ljubim

    avatar

    09.09.2008. (14:43)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    ...a joj sljedeće godini...dobro sam...kako si mi ti...vojim tteeeee pppuunnnooo

    avatar

    09.09.2008. (16:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...