Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • x-yoses.bloger.hr

    bas ste slatki drago mi je sto je sve ok kod tebe pusa

    avatar

    02.09.2008. (00:56)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    voli bato svoju lepoticu...NAJVISE

    avatar

    02.09.2008. (20:20)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    Eii maLac :D :D
    evO teBe napOKon ;D
    ma Ja saM Ti iONako
    kUPila noV MobiteL
    i promiJEnila bROJ :D
    ne znaM daL tO znaS!
    eVo Ti brOjcek:
    099 791 61 91

    avatar

    02.09.2008. (21:13)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    -a ovO s iGijem Ces
    Mi mORat jeDnom pRiLikom
    oBJasniT :D :D
    Da zNam sTa Je biLO!
    mORam!
    aH..zNatizeLja..He He hE :D

    avatar

    02.09.2008. (21:14)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .evO aNja prOfestaLa
    rODendan :D :D :D :D :D
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    dRAgo Mi Je Kai Si uZivaLa :D :D:D :D:D :D:D :D :D
    puSekOOOOO
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    avatar

    02.09.2008. (21:15)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .Ma Da :D
    rODendaN Mi biO
    21.8. :D :D
    aL jeDnoj frenDici biO
    24.8. i jOS jednOm frendU
    25.8. LOLCINA!
    pa sMo sVi sLaviLi
    30.8. HehE! :D
    maLO Da Se izGUbis U
    datUMima,aL etO :D :D :D
    i OSisaLa saM Se !!
    I brDo tOGa..
    iiii Da :D :D :D
    I jOJek zabOravih reC Da
    sU
    Ti sLIkice lUde tOTalka :D :D :D
    iiiiii Da wOWim i Ja teBeeee!!
    iii Da pOcela sKola AAAAA!!!!!!!
    aL iPak Cu ti zaZELjet sRecu U ovOj
    skOLskoj gODini :D :D :D
    aHHh! :D :D :D
    saD stvarNo iDEm,
    naBrbljaLa saM Se mAlo :D :D :D
    aHaj :D :D
    aL ne Ne iDem!
    jOS neSto!
    sTa niSi reKLa Da
    Ces oKO koLinja dOLaziTi???????
    :D :D :D
    sad iDem!
    O Da..
    pUSica :D :D

    avatar

    02.09.2008. (22:08)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .jOOiiii!
    iPak neJDEm!
    aHAhHAhah ! :D :D :D
    jEbiga! :D
    sTa Je to teBi znaCilo
    oKo koLinja!?
    maLo sa gLUpa?
    al kaD su kOLinja?
    LOL
    lol
    LOl
    :D :D :D

    avatar

    02.09.2008. (22:09)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    to Je saD nekaD,valJda!
    MOJ SUSJED JE NEKI DAN KLAO!
    lol
    :D :D :D

    avatar

    02.09.2008. (22:10)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    i biLi sU fiNi svarCi! niSU biLi masNi
    neGo kO ciPS!

    avatar

    02.09.2008. (22:10)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    jOJ zasTO Ja o cvaRcima I suSjedu??
    Oo
    zaNEmari! :D :D
    looooL :D :D
    saD naJStavrniJe Da stvarniJe neMre Bit
    IDEM!
    puSek

    avatar

    02.09.2008. (22:11)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    hejjj...
    lijepo ti je bilo u Bosni..
    supp su slike...
    ma swe 5...
    pussa

    avatar

    03.09.2008. (15:34)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    btw, imam nowi postt

    avatar

    03.09.2008. (15:34)    -   -   -   -  

  • HiP HoP PrInCeSs

    hey..evo mene..thx na komentaru...kad ces imat prilike pogledaj ga..predobar film...mnogi su potvrdili..vjeruj mi =))...ajde svrati jos koji put i koaj..ako ne zaboravis..hehe..pusa

    avatar

    04.09.2008. (17:33)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...malena moja, oprosti sto se tek sad javljam, nisam bas cesto na internetu, imam puno posla kuci, a i moji grakcu bezveze....

    avatar

    04.09.2008. (23:27)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...drago mi je sto si sve rjesila s igorom, mada ne kuzim kako... ali najvaznije je da si ti sretna!!!!
    ne sumnjam da se katkad pronadjes u mojim postovima, imam osjecaj da smo jako slicne...

    avatar

    04.09.2008. (23:29)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...i da, imam decka... krenula sam s njim nedavno, bez nade i vjere da cemo uspjeti, ucinila sam to zbog njega jer mu je neopisivo stalo do mene... a na kraju je ispalo da mi je malo pomalo usao u srce... kako ce dalje ici ne znam, ali nadam se najboljem... da se razumijemo, uvijek cu volit moju prvu pravu ljubav, tj.uspomene, jer ta osoba se promijenila... vidim ga ponekad, vise nije ona dobrica, sad je frajer i pol, sa bradicom i zestokim u ruci...a mrzio je sve vrste alkohola... ali tako je to,,, idemo dalje...

    avatar

    04.09.2008. (23:32)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...i zapamti, tu sam ako ista trebas..... veliku pusu saljem!!!!!!!!

    avatar

    04.09.2008. (23:33)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .eJ,faLa na KOmmU :D
    i Da, Ti meNi imaS baS
    neKe preKrasne oKe :D :D

    avatar

    05.09.2008. (23:57)    -   -   -   -  

  • MuSAkA

    hej...novi post...navrati i komaj...
    papa
    pusa

    P.S.-ovo saljem svima

    avatar

    06.09.2008. (22:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...