Komentari

prijateljshalom.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • promišljanje

    "Ja sam uskrsnuće i život: tko u mene vjeruje, ako i umre, živjet će. I tko god živi i vjeruje u mene, neće umrijeti nikada. Vjeruješ li ovo?"

    Iv 11,25-26

    kada katolik prihvaća i vjeruje u reinkarnaciju, samim tim vjeruje u istočnjačka uvjerenja i božanstva, i odbacuje Jedinog i Pravog Boga!
    U Vjerovanju molimo i vjerujemo: "Vjerujem u uskrsnuće tijela i život vječni. Amen!"

    avatar

    20.08.2008. (21:21)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    za renata........
    da to molimo, no eto neki se uopce ne obaziru na to.
    pa i kao katolici vjeruju u reinkarnaciju

    avatar

    27.08.2008. (15:06)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Da; vidim da si stavio svoje misli na blog.
    Kao i uvijek, poražavajuće se čini užasna neobrazovanost katolika po pitanju svoje vjere i imkopatibilnosti iste s drugim kvazi-vjerskim nazorima.

    Potrebno je mnogo rada i molitve.

    U Kristu!

    avatar

    28.08.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    eej..et ja se sad sjetila komentirat, al sam zaboravila sta pise..hehe..a procittat cu jedan dan pa komentirat kak treba..hehe..aj pozz..

    avatar

    30.08.2008. (18:21)    -   -   -   -  

  • L.Z:thebest

    Hvala Bogu na ljudima poput tebe. Blagoslov Svemogućeg nek te prati

    avatar

    25.09.2008. (16:09)    -   -   -   -  

  • L.Z:thebest

    cunjo, jesi vidija onaj sotonistički blog, ne moren virovati koliko zablude i nevjere postoji.

    avatar

    26.09.2008. (09:49)    -   -   -   -  

  • ISUSEVOLIMTE

    odlican ti je blog nema sta... tocno je da katolici puno toga ne znaju o svojoj vjeri, no zato i je cjeli zivot pred nama, pravi Isusovi sljedbenici i ucenici ce sjeli zivot uciti o tome i jos nece sve znati.. mnoga se pitanja otvaraju samim razmisljanjem, kad ta pitanja rjesimo dolaze jos novih pitanja na temelju toga, ja imam 14 godina i uvijek mi je Bog na prvom mjestu.. volim razmisljati o tome u drustvu obitelji, i rodbine... eto toliko od mene svida mi se jako tvoj blog...

    avatar

    12.10.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • Ćiro i cigare

    Vino i gitare

    avatar

    12.10.2008. (22:22)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    bio sam na svakakvim blogovima....ima gluposti.......to je jednostavno izbacivanje frustracija.....

    avatar

    15.10.2008. (09:58)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    pisite nest novo..
    ja imam novi post, tj slikice neke..
    pa svrati..
    aj pozz..

    avatar

    25.10.2008. (21:32)    -   -   -   -  

  • promišljanje

    gdje je novi post? gdje je stalo? shalom

    avatar

    26.10.2008. (02:19)    -   -   -   -  

  • votka

    Protiv sotone se treba boriti svim sredstvima!

    avatar

    26.10.2008. (20:38)    -   -   -   -  

  • Lisjak

    Protiv sotone i Satana Panonskog se treba borit kalašnjikovom a može i palicom!!

    avatar

    28.10.2008. (16:01)    -   -   -   -  

  • Vranac

    Alkohol je vrag? Samo malo! Ako to nije to???

    avatar

    03.11.2008. (22:38)    -   -   -   -  

  • Oblak

    De čekaj, nadovezao bi se na neke tvrdnje. Reinkarnacija je sranje. To ćete svi vi reć i možete se zakunit na sve papire koje imate pred sobom. Kao drugo, dosta toga nije jasno maloj djeci...

    avatar

    03.11.2008. (22:43)    -   -   -   -  

  • Moonraker

    Zašto više neuzdižete Isusa???

    avatar

    07.11.2008. (00:52)    -   -   -   -  

  • Moonraker

    Svima sretan kirbaj i uspješna borba protiv demona...

    avatar

    13.11.2008. (21:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...