Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Dečko

    Drago mi je da Hrvatsku i Kinu spaja arhitektura - ona kineska rukometna dvorana sliči na jednu od naših novosagrađenih crkvi, samo fali križ na vrhu.
    Šteta što nemaš sliku sa brkovima tj. vaterpolistima

    avatar

    20.08.2008. (11:21)    -   -   -   -  

  • uskrsli pklatovi

    a kad ja oso na utaknicu wuhana (fudbal, jel) protiv nekog drugog, stoka nam nije pivu dala. dobili smo pepsi. izdrzo sam kroz prvo poluvrjeme (maznuli smo si bili neke zestice prije pa me jos malo drzalo), a ostatak sam prokunjo...malo se razbudio jedino kad su praznom plasticnom bocom pogodili nekog vojnika u glavu

    avatar

    20.08.2008. (14:55)    -   -   -   -  

  • mariana

    jojoooooo - jesi mu opipala misHicHe?

    avatar

    21.08.2008. (19:00)    -   -   -   -  

  • ivanka

    ja san te tek prije neki dan otkrila.....i jedva cekan svako slovo iz shanghaja jer se mislin tamo pojaviti slijedece godine i ostat neko vrime....drago mi je da si se rijesila smrada :)-ivanka

    avatar

    24.08.2008. (21:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...