Komentari

htmlpuding.blog.hr

Dodaj komentar (170)

Marketing


  • Ania

    Really nice. Dodam te u linkove. Pozdrav

    avatar

    12.08.2008. (01:37)    -   -   -   -  

  • ...

    I opet ne kužim.Da biste dodali sliku odmah nakon kopirajte kod...NAKON ČEGA?!?

    avatar

    12.08.2008. (11:42)    -   -   -   -  

  • In Love With Music

    Hej!
    Predobar mi je tutorijal..
    Iako sam dizajne naučila raditi..
    Pročitala sam i super je!..
    =)

    Nego..
    Zašto sam te pitala ono u vezi predloška..
    Jesi li ga ti radila..
    Zanimalo me kako si komentare postavila u one odvojene boxeve..
    S oblačićima..
    =)

    Ajde idem..

    ByE!!

    avatar

    12.08.2008. (14:29)    -   -   -   -  

  • ×.frAnkA.×

    ej meni je sve super sve pet
    kod radnje dizzeva
    ali ja neznan di staviti onaj kod za sliku!
    pogledaj mi blog
    izvoLi xD
    neznan na koje se mijesto to mora zalijepit
    mislin na ovaj kod

    znaš ono šta je u malom ka prozorčiću..
    pa bi molila da mi malo pojasniš..
    ako hoćeš
    i to brzo
    ako uspiješ
    hvala tii
    unaprijed

    avatar

    12.08.2008. (17:07)    -   -   -   -  

  • ×.frAnkA.×

    nije se kod prikaza al nema veze
    nadan se da si skužila koji kod

    avatar

    12.08.2008. (17:08)    -   -   -   -  

  • HTMLpuding

    Hm, kod treba zalijepiti nakon /style koje se nalazi unutar tagova . Dodala sam to u post kao sliku jer se drugačije ne može objaviti.

    avatar

    13.08.2008. (12:01)    -   -   -   -  

  • 9h0$7

    dobro si objasnila!

    avatar

    13.08.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • Ania

    Imam pitanje - željela bih te dodati u korisne linkove, ali ne znam kako da te nazovem. Mogu te nazvati anonima?

    Bye & poZz

    avatar

    13.08.2008. (15:24)    -   -   -   -  

  • THE one

    pokusavam napraviti ono sa slikom na pozadini ali nejde i nejde mos mozda napraviti print sceen pa ga staviti negdje ovde u komentarima da vidim di trebam sto za sliku

    avatar

    13.08.2008. (19:55)    -   -   -   -  

  • °°°°::::--sAd bUt tRuE--:::°°°°

    bok
    super je taj tutorijal
    jedva sam cekala da netko napravi novi
    ovaj je jednostavan
    bio bi i xdesign da ga tipica nije izbrisala
    i hvala bogu našla sam ovu stranicu
    imam sto blogova pa sam uzela jedan stari
    i radila na njemu
    imam nekoliko pitanja
    1.zašto mi slika ne može biti cijela cijela stranica slika mi je samo pola stranice
    npr
    http://avrilfansite.blog.hr
    pogle stvarno nem pojma nešto sam zafrknula
    molim te pomozii!!!!

    avatar

    13.08.2008. (22:56)    -   -   -   -  

  • Ania

    Ok, može. Bye

    avatar

    14.08.2008. (17:36)    -   -   -   -  

  • °°°°::::--sAd bUt tRuE--:::°°°°

    a evo ti moj msn:
    crazy_anja555@hotmail.com

    avatar

    14.08.2008. (21:41)    -   -   -   -  

  • °°°°::::--sAd bUt tRuE--:::°°°°

    znam,znam ali tamo je rekla frendica da je bio lakši put do dizajniranja
    ali ja se ne predajem!
    lol.....
    naučit ću ja to
    nadam se

    avatar

    15.08.2008. (08:16)    -   -   -   -  

  • Jasmine

    Puno hvala na tutorijalu.
    ;)

    avatar

    15.08.2008. (19:50)    -   -   -   -  

  • designs over bros

    Hei.
    Super tutorial.
    Nisam baš shvatila ono sa slikama...
    Je li kod točan?
    I primijetila sam da ti tamo gdje je background slika fale dva znaka: { }
    Pusa.
    Hvala.

    avatar

    15.08.2008. (20:27)    -   -   -   -  

  • ×.frAnkA.×

    .eej.
    .odličan je tutorijal.
    .fala bogu da je neko to napravia.
    .nego.
    .meni se neće prikaže slika.
    .stavin je tamo di je
    .i da.
    .jel taj style ispod kalendara?.
    .jer neznan zašto mi neće sliku stavi.
    .sve mi je drugo super.
    .samo slika nije.
    .pa bi volila da mi pojasniš.
    .pussa.

    avatar

    16.08.2008. (11:03)    -   -   -   -  

  • ×.frAnkA.×

    .e da.
    .ovo mi je nova adresa za probni blog.
    .evoo.
    .pa svrati i objasni.
    .kiss.

    avatar

    16.08.2008. (11:04)    -   -   -   -  

  • Pcblackhacker - kliknite i pročitajte i zaznajte

    sve ti je odlično objašnjeno. Bravo. Super ti je blog, samo tako nastavi!

    avatar

    16.08.2008. (12:45)    -   -   -   -  

  • duckdz .

    a morala sam hehe, jer je odličan tutorial, a mnogi ne znaju, pa sam ga stavila na vidljivo mjesto :)

    avatar

    16.08.2008. (14:42)    -   -   -   -  

  • MissHeroin°

    Imam jedno pitanje...
    Možeš li staviti kod za okvir?... odnosno blockqoute
    sve ostalo je odlično *clap*

    avatar

    16.08.2008. (15:55)    -   -   -   -  

  • HIMandME

    ei..imam jedan problem..
    nemogu skinit onaj html..
    inače ama baš sve kužim...
    sve si dobro objasnila..
    samo me zanima dali znaš zašto nemogu skinit taj html..
    prvi se neće otvorit, a drugi neće skinit...
    ajde ako znaš javi mi što prije jer fkt želim naučit radit dizajneve a ti si sve tako dobro objasnila tak da..
    ako znaš zašto nemogu to skinit svrati na moj blog i javi mi..
    pozz

    klik

    ili možeš na svom blogu reć..

    avatar

    17.08.2008. (17:19)    -   -   -   -  

  • HIMandME

    ili ako bi mi ti mogla poslat html..?

    avatar

    17.08.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • Sweet dream.^^

    hvala za linkove. stavim i ja tebe. tutorijal je predobar. sve je lijepo objašnjeno. e sad oni koji neće skužit ,stvarno ne znam.hh.
    (:

    avatar

    17.08.2008. (22:11)    -   -   -   -  

  • Buba Švaba.

    oh.
    to mi je jako bilo od pomoći.
    :)
    velika hvala.
    :)

    avatar

    17.08.2008. (22:54)    -   -   -   -  

  • simple dz.

    hej
    super objasnjeno
    razmjena linkova?

    avatar

    18.08.2008. (09:39)    -   -   -   -  

učitavam...