Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (37)

Marketing


  • nejla

    nemoj bit tuzna....nije te vrijedan.....nemoj mu se javljat vise uopce..pusa

    avatar

    11.08.2008. (13:59)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    e sele moja...zao mi te..ali kratko cu ti reci..
    zabi ga u PM... jer nezasluzuje tvoju dobrotu takav kreten...veruj mi ima i boljih decki..
    napriomer ja koja sam budala radi svoje devojke u ljubljanu sam iz banjaluke isao...jos moram da izvadim sebi vizu da bi mogao...

    a nejmu tesko da dodje da te vidi..jos te pravi budalom...seko otkkaci ti to ladno...verjuj mi bice ti bolje..mlada si...naces sebi ono sto trazis..a nisu to jedini trenutci sto su provela sa njom lepi...bice jos lepih trenutaka a tih se neces ni secati...

    seko pamet u glavu..ljubav nisu dva obicna broja

    avatar

    11.08.2008. (16:10)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    Kako,svima je to lako reći..kako da ga zaboravim..kako da zaboravim sve što sam provela s njim??

    avatar

    11.08.2008. (16:21)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    kako da vjerujem...kad sam njemu jedino vjerovala..i tako mi je nešto napravio.......a volim ga više od sebe:(:(:(

    avatar

    11.08.2008. (16:22)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    ajoooj...seko. nisam puno stariji od tebe...ali bilo je i meni tako..pa sam morao zaboraviti...a sd se samo setim slatqko toga svega..ali sad imam ljubav novu...i nekad se kajem sto sam proslu ikada sreo..koliko je ova bolja...

    probaj veruj mi...
    nije mi lako reci da zaboravis... vec znam kako je..zato ti i kazem...

    avatar

    11.08.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    da samo znaš koliko sam puta probala krenuti dalje...bila sam s drugima...i shvatim da to nije to..da NITKO njega nemože zamjeniti..nitko me nepozna tko on....nikome se nemogu povjeriti kao njemu....nitko drugi nemože dobiti moje srce jer je kodnjega....vojim te bato!!hvaja

    avatar

    11.08.2008. (20:12)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    samo godinu dana...:)al izgleda da smo ja i ti zreliji za svoje god.bar se tako činimo:)

    avatar

    11.08.2008. (20:13)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    Ej mAlecka.
    a rZUmijem Te oKO
    oVOg s ZAboravljanJem.
    MEni tO nE da Su rEKli
    nEgo naREdili.
    moJi pRijatelji,
    moRAla saM Pjesme
    kOJe podSjecaju oBrisat
    i Slike njEgove.
    i daROva Se njEGovih
    riJEsit.
    i tO Je sVe jAKO bOLilo.
    pA Ti Ja ni u LUdilu
    To nEcu saVJetovat.
    To Ti nE zeLim.
    MOgu reC Da sam VOljela
    Jednom jAko.
    a oVAko viSe pUta.
    I joS saM uvJEk u FAzi
    zaBORavljanja.
    i jOS uvJEk nEkad zAplacem
    aLi nE moGU niKOme reC,
    sVi miSle dA saM pREBoljela.
    nEMoj jOS oDbaCit ciNjenicu
    Da tE hTio iZNenadit,maKar
    suMNjam...
    Ehh..

    avatar

    11.08.2008. (22:13)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    E saD.. FKt ti Je
    koMPlicirana siTUAcija.
    pAo jE u moJiM oCima
    maDa Ga nE pozNAjem.

    avatar

    11.08.2008. (22:14)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    uBiti jaVi Mi reDosljed
    dOGAdaja.
    saD jE joS sVE neRAZjaSnjeno.
    i diGNi gLavicu gORe maLA.
    aJD aNja Je tu KAd gOD treBa.
    trZAj na mOB.
    piSi poRUku.
    kaKO zElis..
    oKE?

    avatar

    11.08.2008. (22:15)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .UGl.
    Drz Se neKAko ..
    huG :D

    avatar

    11.08.2008. (22:16)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    i Da nAPisala SAm oNAj pOSt.
    taKo Da.
    ciTAj aKo imAs sNAge ZA
    te sTVAri.
    dUG je.

    avatar

    11.08.2008. (22:17)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    hUG Hug hUg huG

    avatar

    11.08.2008. (22:17)    -   -   -   -  

  • anchii

    ej (: hmm.. stvarno nemam rijeci za postekk..
    thx na kommentaru koji si mi ostavila..
    ugl.. iskreno.. ne znam ni ja sta cu sa sobom..
    nevjerojatno brzo mi je proslo ovo ljeto..
    samoca me iz dana u dan UBIJA..
    ko da nema granice.. a toliko cekamo tu srecu..
    ne znam vise sta da ti napisem..
    pokusat cu napisat neki postek sad..
    ne mogu ni spavat.. nista.. -.-" ah..
    strasno. zao mi je samo sto ne mogu pomoc..
    ni sebi.. a ni drugima.. >.< pusekk

    avatar

    12.08.2008. (00:29)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    ne cini se vec jeste...

    avatar

    12.08.2008. (00:50)    -   -   -   -  

  • suzy

    ej sekich..pa nisam znala...joj koji kreten...bogte pa ja ga znam
    kun k***c pa nisam opet znala da tak laže...
    e kad ga jednom dohvatim nasamo i izrešetam...
    joj...te ja idem sad na prakus...danas radim drugu a sutra prvu...

    avatar

    12.08.2008. (12:24)    -   -   -   -  

  • suzy

    e da...sutra vjerojatno mario dolazi pa cemo se vidjet...:) :)....

    avatar

    12.08.2008. (12:25)    -   -   -   -  

  • suzy

    puno te volim...pusa seko....

    avatar

    12.08.2008. (12:26)    -   -   -   -  

  • x-yoses.bloger.hr

    draga mlada si, kao i ja, zato ne samo ti nego sve cure koje su mladje od 20 moraju prihvatit sjebanu cinjenicu da su svi muskarci isti vjeruj mi svi, pokusaj se smiriti nemoj zaboraviti nego pokusaj na to gledati kao da si imala nesto u zivotu predivno da imas predivnu uspomenu, i nikad nemoj misliti da ce veza trajati citav zivot nikad ja sam zarucena pa sam svjesna da to moze lako puknit ako si bila na mom blogu vidila si da smo ja i dragi bili prekinili i vjeruj mi bilo mi je gore nego tebi ali sve se da rijesit nazovi ga i pitaj u cemu je problem jel gotovo ako je draga vidices i sama da mu nije stalo da te povrijedio digni glavu i samo reci ako je on u ovim trenutcima sretan i zajebava se na moru i fata druge cure pa koja sam ja budala sto ja placem kad on i nemisli na mene... eto nadam se da sam ti bar malo pomogla drzi se znam kako je pusa

    avatar

    12.08.2008. (12:28)    -   -   -   -  

  • nejla

    ei mala.....pokusaj ne mislit na njega,nemoj mu se javljat nek sad on maalo vidi kako je to....ajde..vidimo se..pusa

    avatar

    12.08.2008. (12:31)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    seko slazem se komentarom od ,,x-yoses.bloger.hr''

    avatar

    12.08.2008. (12:36)    -   -   -   -  

  • nikad nece bit bolje..

    oi..vidim i ti ides u slovačku :P
    eo kod mene mozes pogledat kako je nama tamo..
    en joy

    avatar

    13.08.2008. (01:18)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...ola malena... znam da ne postoje rijeci kojima bih te utjesila, znam kako j....boli to sve... prosla sam to, znam iz prve ruke... voljela sam ga vise od sebe, vise od ikoga...i uvijek cu ga voljeti... lazu kad kazu da vrijeme lijeci sve, kad nekog tako volis ljubav ne nestaje... ali u jednom trenutku ces shvatit da nije vrijedan svega toga, da nije vrijedan TEBE, jer TI zasluzujes puuunooo vise.... meni je trebalo 9 mjeseci da koliko toliko dodjem sebi, da pocnem izlaziti.... 9 mjeseci suza, patnje, neprospavanih noci.... stoga ne forsiraj nista, ne moras odmah biti s nekim, jer kad se srce slomi, tesko se oporavlja... koliko god ti to tesko bilo, moras ga pustiti od sebe... govorim ti to iz srca, jer i sama to prozivljavam i pokusavam krenuti naprijed... cesto lazem da sam dobro, zbog sitnice poludim... nakon takvog razocaranja izgubis vjeru u zivot, ljubav, u sve... nista vise nema smisla, a svaki dan boli sve vise....

    avatar

    13.08.2008. (20:47)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...i ne bi mi vjerovala, ali boli me sto ti se sve to dogadja, od pocetka si mi prirasla srcu, i imam osjecaj kao da si mi stvarno bliska, kao mladja sestra... i htjela bih ti pomoci, a ne mogu..... trenutno ti rijeci ne znace puno, znam.... ali zelim da znas da sam tu, uvijek... javi se kad god trebas nesto... ili bolje receno, javi se kad ti treba da te netko barem saslusa...i to moze pomoci, meni jest... da mi nije bilo vas i moga bloga, ne znam sto bi sad bilo sa mnom... blog mi je bio zadnji krik u pomoc... ti najbolje znas kako je to....

    avatar

    13.08.2008. (20:50)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...stoga, uvijek se javi... tu sam....
    ...molim te, cuvaj mi se, i pokusaj par malo misliti na druge stvari, na stvari koje su vrijedne tvojih misli.... puno te vojim...

    avatar

    13.08.2008. (20:52)    -   -   -   -  

učitavam...