Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • ...°¤°steLLa°¤°...

    eLLo....
    nice blogach...svida mi se...=D
    navrati do mene...imam novi post...
    PuSeKo...PoZzZz...

    avatar

    08.08.2008. (14:16)    -   -   -   -  

  • Zaljubljeno Derište

    a on.. pa.. ovaj.. on je kreten.. :)

    ma.. nije ni bitno...

    bit će bolje.. :)

    avatar

    08.08.2008. (15:23)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    hmm...seko..bas sam malopre bio kod sandra..pa je bila i daca kod njega..pa smo tako pricali o tebi..da se moramo sad da vidimo...tako da znas...

    avatar

    08.08.2008. (16:11)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    hmm..a koja mi je devojka..ona prva tatjana sto sam sada sa njom....
    a videla si slike ono mi jesestra rodjena sto je u ljubljani...
    ona crna devojka...sto pise onaj tuzan verz...kad ti gorko zaplace oko i tako to... to je ona devojka za koju sam ti pricao pre...neprezaljena ljubav....
    a ona zadnja devojka..to mi je naj frendica...ali nazalost i ona je u ljubljani...

    avatar

    08.08.2008. (16:14)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    eJ maLAc..
    deCKo u mOM
    pOStu Ti jE
    biO mEni jaKo
    dOBar fREnd dOk Mi
    niJE pRiznaO Da
    mE vOli...

    eHHh..saD Je sVE
    maLo cUDno..
    Ja Bi caK i biLa
    s nJiM aLi On
    mEni Ne vJEruje
    Da saM pREboljela
    iGOra..
    i oNda sMO se
    maLO zasVAdali
    Oko toGa...

    maH.uGl.
    nEcu zaMArat..
    piTas Me ko JE tO
    a Ja nE znam kaJ Bi rekLa
    s oBZirom nA siTUaciju..
    aHah..

    avatar

    08.08.2008. (16:38)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    e i Daaa..
    baS Ti hvAla
    za oVO u boXu..
    moJa sLikiCa
    i tEKStic.
    aH Fala faLa fAla falA :D :D
    hUg :D

    avatar

    08.08.2008. (16:40)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    jOj Da i mOJ brOjcek..

    099 50 40 939 :D :D

    (vaLjda saM toCno naPisala :D)

    avatar

    08.08.2008. (16:40)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    puSsa iZ kisNog zaGREba :D :D

    avatar

    08.08.2008. (16:41)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    Tak vi to...ogovarate me...he,he...naravno da če mo se vidjeti...moramo......e ovak ja ti 17..idem u Romanovce..al mi je teta rekla da moram ostat par dana..da joj pomognem tam sredit..i tak to..pa da u petak...znači 22.mogu u Trn......da izađemo ...tak da če mo se vidjet..ja ču ti još javit kad dođem tamo....nadam se da če te s nama van...he,he...mogu se hvalit kak imam zgodnog bratića...mislim da če pola njih zinut..od ovih poznatih..jer nitko nezna da smo u rodu:):)he,he......CmOk!!jubim te

    avatar

    08.08.2008. (19:41)    -   -   -   -  

  • shadow16dea

    E da i malo si na onom....glasuj za me...lagao za godine...ha?:):)!!

    avatar

    08.08.2008. (19:42)    -   -   -   -  

  • ...°¤°steLLa°¤°...

    da...pitala si me di zivim...hm..malo mjesto kraj popovace...=D
    ak oces...cujemo se preko msn-a...pitaj anju za moj msn...
    cmoxa...

    avatar

    08.08.2008. (21:23)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    ko ce bre da zine..hmm..jbg ja u banjaluku u centar uopce ne izlazim..ne volim gradsku raju..ako me kuzis..nisam u toom stilu..
    ja kad odem dole utrn..meni treba sat vremena da se sa svima pozdravim...ali nazalost..znam ih sviju ali skoro slabo nikoga po imenu..jbg..lice se prepozna..tako i mene...
    ma nema ko da zine..ja sam mala maca..kakvih frajera i zgodnih momak ima u banjaluci

    avatar

    09.08.2008. (02:32)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    jbg a za godine.... manje vise..na onim slikama izgleda tako..ali uzivvo mi kazu da sam mladji..baby face

    avatar

    09.08.2008. (02:33)    -   -   -   -  

  • boris banjaluka

    jeli seko jel imas ti MSN,,,daj se javi ako mas??daj mi ga

    avatar

    09.08.2008. (02:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...