Komentari

lolita89.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Marija-Afrodita c(=

    Isuse sveti..
    želim ti se iskreno zahvalit..od srca...vidim ja komentar, ono za sliku..pa sam mislila da si jednu od ove dvije iz posta uzela..kad ono...
    ne znam što da kažem....samo plačem...to su suze radosnice...jer, ne znam....nikada nitko nije posvetio post meni....nikada nitko nije napisao tako nešto o lijepo o meni..sve dok se nisi pojavila ti....ti i još par bloegera...ali ti najviše...lijepo je čuti, vidjet, pročitati kako te netko voli...kako te netko cijeni kao osobu...kako te netko podupire...znaš li zbog čega sada samo žalim?! Što mi nisi tu bliže...Da te vidim...Da te zagrlim..da ti iskreno zahvalim....
    Jer, nikada nisam plakala od sreće, NIKADA! ALI BAŠ NIKADA!
    sada shvaćam da pravi prijatelji nisu samo oni koje možeš dotaknut...
    oni su u našim srcima...
    tko bi rekao da internet služi nečemu dobrome?!
    Eto..upoznala sam tebe...Ne znam kako da ti zahvalim na ovom predivnom postu, anđele...
    Nema tih riječi koje bi ti opisale kako me usrećuješ..
    veseli me to što ti moji postovi pomažu....znam kako je teško ne osvrtat se na neke riječi, događaje...kako je teško krenuti dalje...i ne mogu vjerovati da si to uspjela! Jako mi je drago! jako, jako, jako!
    *__I said something wrong, now I long for yesterday__*
    da, izgubljeno se ne može vratit....znam da ne može...ali molit ću Boga...
    molit ću Boga da čuva ovakvog Anđela poput tebe..
    Da čuva ovo tvoje prekrasno biće...Sve ovo što čuvaš unutar sebe...
    znaš li što je najljepše?!
    KADA TI NETKO KAŽE DA SI ANĐEO!
    Hvala na tom predivnom osjećaju, hvala na svim lijepim riječima, komentarima, na ovom postu..
    HVALA TI ŠTO POSTOJIŠ!
    volim te, jako :)

    avatar

    01.08.2008. (14:52)    -   -   -   -  

  • Tonkica

    ..odličan post.....5...
    ..idi vidi SreganeeT
    ..dijele cool nagrade..!
    ..registriraj se i osvoji laptop i stripove...
    Pozz

    avatar

    01.08.2008. (14:52)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    e, da...nisam komentirala tovj komentar..
    heeh..
    čekaj da sad i to obavim :D
    ništa ne smije ostat nekomentirano :D
    znaš, lijepo je imati takvu prijateljicu..
    koja te shvaća....koja te sluša...koja ti pomaže...koja te bodri, vodi...koja ti daje snagu...
    kao da mi svaka ova isplakana suza daje snagu..
    hvala ti još jednom na svim lijepim riječima :)
    ne postoji način kako da ti zahvalim..
    ne postoji..
    znaš, i ja si želim to...hhe :D daa...dobijem tak nekog...ali nee..ne bilo koga...ja imam već jednu osobu koja me je vooljela...i previšeee....ali to sam uništila...i sada...kako ide gore onaj stih (pjesme yesterday)...
    ne znam..
    ali ne..ne ću odustat...ali ću stajat sa strane, i čekat da mi ga Bog vrati..jer nemam snage za odbijanja..nemam..boli previše...
    želiš mi puno anđela?
    Eh, srećoo...dovoljni su mi i ovi...
    Ovi koji su pored mene, i ti...
    sasvim dovoljno :)
    vtp.
    moram sad ić..
    radim ručak, pa da ne zagori :D
    pusa najveća
    još jednom, hvala na svemu :)

    avatar

    01.08.2008. (14:57)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    čitam post..
    iznova i iznova...
    i ne mogu vjerovat..
    hvala, od srca!
    volim te, jako puno:)

    avatar

    02.08.2008. (18:11)    -   -   -   -  

  • KžMž

    vau!

    nije da lajem (lol), nego je baš simpa način na koji netko može doprijeti do tebe... :)
    želim ti da si nađeš još ljudi koji će to moći!

    with love...

    P.S. tek sam te ovu subotu vidjela uživo i skužila tko je mala89! :) kul!

    avatar

    04.08.2008. (17:14)    -   -   -   -  

  • **SiLv@**--SwEeT@NdB@DgIrL**

    hey hey..
    evo mene konačno...
    nije me bilo dugo jer sam bila na moru i tak to...
    predivan ti je post....
    ne poznam tu curu...
    al ima predivan post i ona na blogu....
    kak si mi ti???
    svrati mi o5..
    pa-pa
    kissy kissy

    avatar

    04.08.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    Novo...
    Ostavljam suzu kao trag

    avatar

    06.08.2008. (00:48)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    eh...Anđele moj mali...

    *znam kako sam potpuno nezahvalna...samo trpam svoje probleme...shvaćam ja to...kako ljudi žive....ne samo materijalno...nego, da nemaju nikoga...tako sam se ja sinoć osjećala...4 sata sam sjedila pred kompom, plakala....i igrala glupe karte...plakala zbog svega..u nadi da će se jedna osoba javit, da će se zabrinut..ali nije...javila se jedna druga osoba!! i brinula se...to me duboko dirnulo... (...*još u njemu vidim ono čega nema*..., no ne mogu si pomoć)...
    pokušavam biti zahvalna na svemu...ali puknem..puknnem...ne mogu se više praviti da je dobro, kada nije!
    * shvatila sam kako je život kratak..kako uopće ne znam koliko vremena imam (iako bih to voljela)..odlučila sam da ću se boriti za to..što želim, volim do bola..BORIT ĆU SE, MAKAR DOBIVALA SAMO ODBIJANJAAA...Srušit ću taj zid! Ne mogu..ne želim jednog dana doći pred Njega i reći mu kako sam nezadovoljna...kako nisam napravila ono što sam htjela...BORIT ĆU SE, IAKO ZNAM ŠTO ĆU DOBITI! no, nema veze..On je uz mene..Ti si uz mene..I svi drugi moj anđeli...

    [...ja ne odustajem..nemoj niti ti! Uvijek se bori za ono što voliš i želiš..UVIJEK! što god se dogodilo! i zapamti..da sam ti zahvalnaa, vječno ću ti bit zahvalna..za svaku riječ, slovo..za svaku minutu koju si posvetila meni i mojoj boli...ovdje sam, anđele...]

    Ostavljam osmijeh :)

    avatar

    06.08.2008. (14:02)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    eh, srećo..
    kada izgubiš nešto, tek onda znaš koliko ti je to značilo.
    možda je to on sad shvatio (tvoj bivši)
    ali to nije način...da se šakama bori..
    imo je svoje vrijeme...i kako ga je iskoristio..to najbolje vi znate...
    tako da..
    samo mi budi sretna...
    uživaj :)
    život je kratak..
    ja krećem u novu borbu..
    sa jako velikim strahom..
    jako velikim..tako velikim da se pitam čemu opet radim to?!
    znam da će bit suza..i više nego sad..
    ali ne mogu sjedit i gledat kako se on gubi..
    kako nestaju sjećanja...
    ne mogu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    volim te, anđele :)

    avatar

    06.08.2008. (14:42)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    ajme..
    sad mi je neka ženska tak tlak digla sa komentarima..
    isuse.brrrrr..
    mrzim dok mi tak ostave 10 komentara a sve sranje!!!!!!
    no, da..
    taj bivši..
    nije njemu baš lako..al ajde..
    :D
    eh, vjerovat u sebe..
    to nikad nisam...
    tak da...
    pusa
    vtp.

    avatar

    06.08.2008. (15:54)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    srećo, naravno da si ga zaslužila..
    sazlužila si i puno više :)
    naravno da ne odustajem..
    zabavi se večeras, ako ideš van
    pusa navjeća
    vtp.

    avatar

    09.08.2008. (14:20)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    ej ,srećo..
    nije se ni meni ovih dana dalo obilazit blogove..
    ma, ide..ko i uvijek..
    sve je dobro dok mi se određene osobe ne počnu trpat u život..
    a taman se priviknem kako ih više nema..i ne će ih bit..
    a šta ćeš..
    no, da..želim ti puno zabave na moru..
    nakupaj mi se..
    kod nas će cijeli vikend bit ludo..od sutra pa do ponedjeljka..Dan grada jee..
    jejjj :)
    ajde..uživaj mi ti..
    i...da...sretan put :)
    vtp.

    avatar

    13.08.2008. (23:14)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    fax?
    upisala si ga?
    ajmeeeeee, čestitammm!!
    ajmee, tako sam sretnaa!!!!! uf, ma bitno je da si se ti nakupala..škicat ne, imaš momka :D
    ta pjesma: "Moj dida i ja"..
    najbolja mi jee...
    predivna jeee..
    obožavam njegove pjesme..
    aj, samo ti meni uživaj.
    pozzaj momka :D
    pusam te, mala
    osmijeh :)
    vt

    avatar

    28.08.2008. (23:33)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    novo

    avatar

    06.09.2008. (01:34)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    novo

    avatar

    20.09.2008. (17:37)    -   -   -   -  

  • ××× liTTle bItCh ×××

    nowo..

    avatar

    21.09.2008. (19:15)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    aaa, tako mi je drago da si živa :D
    hahaha
    uuu, pomirile ste se..
    baš mi je drago?
    rekla si da si napokon nešto shvatila..a što to?
    kako momak??
    nadam se da je sve ok :)
    napiši novi post..
    još ovaj šrotni stoji :D
    haha
    cmok.

    avatar

    28.09.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • Marija-Afrodita c(=

    novo

    avatar

    06.10.2008. (17:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...