Komentari

mrtvasvinja.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • roda

    isust te jeboo bolesniii ...... jaooo
    taman kad sam se napalio, ono rezanje oko sisa i to sve ... spustio mi se brze nego kaj se digo jbtttt
    bolesno...
    samo ti pisi, cesce .. i nemojjj blogggggg zatvarattttttttt !!!!!!!!!!!!!!! grrrr

    aj aj uzivaj, i radujem se novom postu P
    pozz

    avatar

    24.07.2008. (23:50)    -   -   -   -  

  • tvoj vjerni obožavatelj

    ej životinjo, ala prejeben post, dođe mi da te trošim cjeli dan od njega, ribica rules, da sam ja bio taj lik naguro bi joj ribicu u anus da ne izlazi više

    avatar

    25.07.2008. (00:17)    -   -   -   -  

  • Anglikana

    hahahahahahahahahahahahhahahahaahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahah
    aha hahahahahhahahahahahahah
    ahahahahaha
    ahahha
    ahaha
    trbuh me boli..umirem od kesa..ne mogu se kontrolirat
    JEBEN blog

    avatar

    25.07.2008. (00:55)    -   -   -   -  

  • urban rebel

    ala bog te jebo!!!
    i veliš ti meni da ja nisam normalan?!?
    znači čeka me largo.........
    :)

    avatar

    25.07.2008. (10:44)    -   -   -   -  

  • Lejzi Bič :)

    ahahahahaahhaa..
    prezakon post

    avatar

    25.07.2008. (11:20)    -   -   -   -  

  • Muha

    joj boze moj....dje si samo to ime izvukla? meni zvuci ko neki princ jebate....
    vešmašina crkotina...
    guess what...luv juuuuuuu ;)
    cmox

    avatar

    25.07.2008. (11:59)    -   -   -   -  

  • samo Ines

    hahaha
    ja cu umrijet: palmolive iz reklame, ribica, četka, folija, đepni nožić!!
    Ja ću poludit!!
    Stvarno si nastrana =)

    avatar

    25.07.2008. (13:35)    -   -   -   -  

  • bitCh

    eeeeej! evo mene do tebe... neznam zašto, ali prije nisam mogla ništa vidit na tvom blogu... otvorila bi ga i bio bi prazan... -.-
    ugl, prezakon post... bolestan do ibera, al to tak i trea bit, ke ne?? lol
    aj uživaj...
    pozz

    avatar

    27.07.2008. (14:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...