Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Kenguur

    Pa ja upoce nisam znao to za Jade ???
    Ostao sam iznenadjen sa ovim sto sam procitao kod tebe i zaista mi je zao.
    Ljudi nestaju ili prestanu pisati i ostave blog kao sto ni ti nisi dugo pisala pa sam mislio da vise ne pise.
    Zaista mi je zao.
    Iznenadio sam se jutros kada sam vidio da si se i ti javila i naravno da te nisam zaboravio :))
    Moram ti samo reci da se tvoj blog uzaaaaaaaaaaaaasno sporo otvara cak i kod mene
    2 - 3 minute.
    Mislim da su ti boxevi prepuni pa je moguce da je radi toga ali nisam siguran :))
    Pozdrav u RI :)

    avatar

    17.07.2008. (18:21)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Sjećam se dana kada si objavila tu tužnu vijest na blogu....Nisam ju poznavao,ali,nisam ni ostao ravnodušan...Lijepo je znati da toliko osjećaja gajiš kroz uspomene na JADE....
    Osmjeh ti ostavljam :-))) I sretan ti povratak pisanju!!!

    avatar

    18.07.2008. (08:46)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Bilo mi je zadovoljstvo još jednom čitati te.Lijep vikend ti želim i osmjeh ostavljam :-)))

    avatar

    02.08.2008. (10:51)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Hej, ni ja te nisam zaboravila, a kod mene nema tvojih komentara :(

    avatar

    15.08.2008. (09:47)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    :-)))

    avatar

    24.08.2008. (12:45)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Opet kod mene nema odmora... pljušti nevolja sa svi strana...

    avatar

    17.09.2008. (13:06)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Sjećam se dobro Jade i kako se kroz moje postove sjećala izviđača i logorske vatre. Nema više ni Mimoze koja je nesretno stradala. Lijepi pozdrav preko Učke.

    avatar

    20.09.2008. (01:39)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Nikada mira kod mene! Nazvala si me hrabrom- Bogu hvala na mojoj snazi, jer mi treba svakoga dana...

    avatar

    26.10.2008. (02:18)    -   -   -   -  

  • Diabolica

    treba žaliti one koji ostaju, a ne one koji odlaze. ;) brenky, otkrij mi jednu tajnu. ne znam tko si :)) :((

    avatar

    31.10.2008. (14:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...