Komentari

1001misterij.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Lady Grenouille

    hej, drago mi je sto si se vratio =)
    pocela sam citati ovo, ali kad sam skuzila koliko je dugacko nisam bas imala volje, drugi put, sorry, heh
    uzivaj, pozdravljam

    avatar

    24.07.2008. (18:23)    -   -   -   -  

  • IRA

    pročitala sam skoro sve priče na tvom blogu. i PREDOBRE su! ova je duuuga, ali cijelu sam uspjela pročitati.
    zanimaju me ti misteriji i neobjašnjive stvari.
    pozz :)

    avatar

    07.09.2008. (15:44)    -   -   -   -  

  • silver rose

    Hey!Kako si?Što ima novoga? Dugo nisam posjećivala ovaj blog. I dalje je super. Samo nastavi pisati. Puno pozdrava....pusa

    avatar

    11.10.2008. (23:41)    -   -   -   -  

  • Dead face of beauty

    Eej. Inače nisam ljubiteljica dugačkih tekstova ali sve sam pročitala.
    Jako je zanimljivo i sviđa mi se.
    =)
    Ako je moguće, bilo bi lijepo da mi javiš dok napišeš nešto novo.
    Pozdrav.

    avatar

    15.12.2008. (19:24)    -   -   -   -  

  • kristina

    Bok, sviđa mi se tvoj blog i htjela bih ga uključiti u svoj diplomski iz analize diskursa. Bila bih ti zahvalna ako možeš izdvojiti par minuta za sudjelovanje u istraživanju, pa ako te interesira posjeti moj blog.

    avatar

    27.06.2009. (12:21)    -   -   -   -  

  • Viky (man)

    Odličan blog!!!!!!!!! i odličan post

    avatar

    07.10.2009. (11:34)    -   -   -   -  

  • Lady Grenouille

    hej, lijepo od tebe da si svratio =)
    ma ja nisam jago dugo pisala blog i onda sam tek toliko napisala zadnji post, ali ne da mi se to vise, sad kad svi imaju fejs, nema vise nikog po blogovima :D
    kako si ti?
    puno pozdravljam =)

    avatar

    05.01.2010. (12:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...