Komentari

kakgodokrenesuvjeksinaistom.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Avrilka11

    E Kristina.
    Znam da je to glup da ti kažem, ti to već znaš al kad ti je blog super.
    Aj i ti svrati do mene.
    Aj mi malo kommaj,
    Pooooooooozzzzzzzzzzzzz

    avatar

    17.07.2008. (10:27)    -   -   -   -  

  • My slatki world

    Sweet blog!!!

    avatar

    17.07.2008. (13:11)    -   -   -   -  

  • My slatki world

    Svrati na moj pa mi komaj!!!

    avatar

    17.07.2008. (13:11)    -   -   -   -  

  • Tynna

    ey Kika...dizajn ti je zakon...gledala sam step up 2 i oduševljaena sam...nadam se da si ga i ti pogledala....ako nisi trebaš ga pogledati zato kaj je GENIJALAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pussa i čujemo se kad ja kupim bon.....

    avatar

    20.07.2008. (16:45)    -   -   -   -  

  • Tynna

    e ja sam napisala ovaj komm malo prije,ali mi internet nekaj sere pa ispalo kao da ga je Tynna kommala....al bez brige ja sam ga kommala...
    pussa

    Ninna xxxx

    avatar

    20.07.2008. (16:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...