Komentari

shadow16dea.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • zabavnacura14

    Ej blog ti je odličan!!!!!

    avatar

    03.07.2008. (19:44)    -   -   -   -  

  • zabavnacura14

    pusssssssssssssa

    avatar

    03.07.2008. (19:44)    -   -   -   -  

  • zabavnacura14

    svrati do mene opet.......& komaj

    avatar

    03.07.2008. (19:44)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .iSUSeeeeeeeee..
    bOOOOOZzzeeeeeeeeeeee!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! !!!!!
    pa Ja saM oVu sUBotu biLa u baNOvoj.
    aaaaaaaaaaa!!!!!
    u diNi.
    aaaaaaaa!!!!
    S fREndicaMa.
    jaOOOOOOO...
    29.6. bRijem biO.
    aaaaaa!!!!!
    nEmOj rEc Da si biLa.
    uKOkat Cu Se.
    Lol

    avatar

    03.07.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    ..a KMe...
    jEbenO je taMO.
    dA da,
    jOjek.

    avatar

    03.07.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ola malena... bas mi da drago sto si se super provela!!!!!

    avatar

    03.07.2008. (22:09)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ..i nadam se da ces jos imat puunoooo super provoda ovo ljeto...

    avatar

    03.07.2008. (22:10)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...a sto se tice tvog komentara... a ocito mu je kamen zamijenio srce kad je takav... samo mi je jednom komentira blog, kad se naljutio jer ga je moja rodica uvrijedila rekavsi da je pacov... a stas...

    avatar

    03.07.2008. (22:11)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...veejiku pusu saljem!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    03.07.2008. (22:12)    -   -   -   -  

  • deborica

    HY BLOG TI JE ZAKON

    avatar

    03.07.2008. (22:23)    -   -   -   -  

  • deborica

    ALI STVARNO.PA ONDA SVRATI I KOMAJ

    avatar

    03.07.2008. (22:24)    -   -   -   -  

  • deborica

    SAd moram ić.

    pozzzzzz

    avatar

    03.07.2008. (22:24)    -   -   -   -  

  • **morala je poludjeti**

    ajoooooj.......bila si u slovačkoj......

    to je moj dom.....XD

    ja idem idući tjedan.......
    jeee....

    bit će nam ludo.
    ...

    joooj vidi,moja bratislava na slici.......

    hehe...trebala si zvat mene,ako se niste razumijeli...ja bi vam prevodila:)

    ......mwwa

    avatar

    04.07.2008. (15:00)    -   -   -   -  

  • nejla

    ej..ajde javi ocemo sutra na more..posl..sam ti por...javiiii..nejla

    avatar

    04.07.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • devil's child

    a...
    ljepo je tebi bilo...
    ah da....
    nekad je dobro da misle da si stariji....
    naprimjer izbacivači, konobari, likovi stariji od dvadeset... i tako...
    a nekad i nije...
    da...

    ovaj...
    ajde daj da se vidimo jedan dan...
    recimo danas...
    nazovi ako vidiš komentar...

    avatar

    05.07.2008. (12:22)    -   -   -   -  

  • ...Prije Svitanja...

    ...ola malena...
    ...pitala si me sto mi je rekao onda kad mi je komentirao blog... pa rekao mi je da on nije kriv... pa je nesto muljao...samo mi stavljao sol na ranu... o moja malena, da ti znas sto sam ja sve prosla s njim.. znas li kakav je osjecaj da ti netko rece da budete samo prijatelji s povlasticama nakon dvije godine veze... svasta sm na kraju cula i dozivjela od njega, ali sam ga i dalje voljela... ali sad krecem dalje...bar pokusavam...
    ...vejiku pusu saljem...

    avatar

    05.07.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • MuSAkA

    e...otvorila sam opet blog...falio mi je pa onda...
    imam novi post...pa navrati i komaj...
    sori sto ostavljam samo 1 komm ali nemam vremena sad...
    P.S. ovo pisem svima

    poooooz i kisssssa

    avatar

    07.07.2008. (15:01)    -   -   -   -  

  • **morala je poludjeti**

    pa ja čista slovakinja........dođi kod mene na instrukcije:)
    ...ja te naučim bez problema....XD

    ljubim

    avatar

    07.07.2008. (15:19)    -   -   -   -  

  • ..anJa..×

    .e dEica..
    Ja Ti nOcas pUTujem
    Na mORe :D
    .nEMa Me 15 DanA.

    taK Da zNas zAkai Ne
    piSem pOStoVe..
    i Ne kOMmam..

    mOZda nApisem
    pOSt da oDoh na
    MOre,aL mORam Se
    pAKirat..

    pA eTOO.. :D

    uziVAj dOk Me NeMa.
    pApaaa;))

    avatar

    08.07.2008. (10:17)    -   -   -   -  

  • Xx...my world...=)...xX

    ...3j...
    ...im@m novi post...
    ...p@ svr@ti i kom@j...
    ...sv3 kom@ch3 uzvr@ć@m...
    ...n@r@vno...
    ...n@d@m s3 d@ ć3š svr@tit...
    ...chit@mo s3...
    ...pozz...
    ...kiss@...
    ...:)...

    avatar

    08.07.2008. (18:07)    -   -   -   -  

  • nejla

    ma imas mene...pusa

    avatar

    16.07.2008. (15:29)    -   -   -   -  

  • x-yoses.bloger.hr

    ma to je ona ljubomorna nemoj se obazirat na to.. sacekaj malo i doci ce tvoje vrijeme.. kisss

    avatar

    17.07.2008. (15:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...