Komentari

barbie55.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Emma...

    ei..ma naboš pala, buš ti prešla te prijamne... je, ja sam prešla... hihi... i zo 7. :) Te hlače kaj je nabacil...joj... nikaj nam komentirala jer se odma zmislim na nekaj... sam šutim o tome...i bole je tak... hmm...neznam kaj da već škrajbam pa grem...ajd pa pa... pusika...

    avatar

    03.07.2008. (11:25)    -   -   -   -  

  • plavusa_u_dusi

    oj nećaka... kakvi iksi te nagajaju? kaj je očito? ne kuzim...
    post je dugi... neda mi se čitati, a nesi nist posebno naglasila...pak rom tak.. eh eh eh

    avatar

    05.07.2008. (00:22)    -   -   -   -  

  • plavusa_u_dusi

    ve sam dosla z goranovoga rođendana... umorna sam, stara, neda mi se vec tak to festati... hehe

    avatar

    05.07.2008. (00:23)    -   -   -   -  

  • plavusa_u_dusi

    idem spat... bokić...

    avatar

    05.07.2008. (00:35)    -   -   -   -  

  • Emma...

    eiii... imam novoga posta...

    avatar

    05.07.2008. (13:49)    -   -   -   -  

  • Emma...

    Glavobolja od vina i pivi...ajoj.. fčara sam došla v 1h dimo.. prvo pili od 18h na tratama do 23:30h.. onda pa dišli v Stil... bilo luudo...ober.. sam dok sam ve došla vum dok sam išla v Oazu...sunce me zvitlalo.. ijaj... al idem ja denes nazaj.. nega časa za doma biti.. ne ne.. heh.. jučer jemala pive z sanduka de je prijatelj sedel.. odma su me počeli zajebavati.. jaj.. kaj buš ve..hehe.. čuj brenera ga nikaj ne bilo od Nikijovog ročkasa.. ne vupa dojti.. ;)

    avatar

    12.07.2008. (16:12)    -   -   -   -  

  • Emma...

    ajd pozz.. kissy...

    avatar

    12.07.2008. (16:12)    -   -   -   -  

  • Emma...

    elloww..imam new post..pozz...

    avatar

    15.07.2008. (15:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...