Komentari

minutcutanja.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Dakini

    Lol, da ponekad je samo dovoljno da vise ne postoji stari post.
    Joj bas jedva cekam da dodjes da te jednom upoznam :* Drzim palceve za prijemni!

    avatar

    24.06.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • Dakini

    Ajme divno, divno, divno! Nemas pojma kako mi je drago da ides na Filozofski, umjesto arhitekture, ne da imam nesto protiv arhitekture al na filozofskom je bolje, hahaha, to je moj faks :P Buduca kolegice, dakle :)
    Ja bas citam Zivot je drugdje i mislim da me totalno potpuno odusevljava.Sinhronizacija opet. Kad bi netko htio stupiti u njegovu prazninu, divno - do toga jos nisam dosla.
    Eh, kad bi netko htio :)

    avatar

    24.06.2008. (15:22)    -   -   -   -  

  • PHOENIX II

    na mom osobnomkalendaru nije zima ali bi ja stvarno volio da jest..

    avatar

    28.06.2008. (22:23)    -   -   -   -  

  • svjetska lada.

    i tako se mi vidimo na filozofskom :)

    avatar

    29.06.2008. (10:37)    -   -   -   -  

  • raymond

    znam da ćeš biti super na prijamnom a onda ćemo se s novom akademskom godinom valjda jednom podružiti i van virtuale :)
    malboro je jedna od najboljih knjiga koje sam ikada pročitala. svojedobno sam imala citat iz njega na zidu o tome kako različiti karakteri na različite načine izvršavaju samoubojstvo :D
    sad sam više optimist pa nemam to na zidu ;)
    :*

    avatar

    29.06.2008. (13:53)    -   -   -   -  

  • le vent de l'hiver

    I ja imam problema s time što kada je na meni dugo određen sloj, moram ga skinuti sa sebe i pustiti novome da slobodno diše.
    Tako i s blogom, tako i s postevima.

    "U takvim prilikama, ali samo tada, shvatiš koliko si samome sebi nedovoljan bez svih onih sitnih i krupnih stvari koje ti, u pauzi između snova i putovanja, znače život. Nakon hotelske nesanice, pogotovu ako na drugome krevetu spava nepoznat netko, ne želiš više putovati."

    Jest da nisam za Jergovićem nešto luda, ovo j eprekrasno.

    Uzmi si vremena. Sve staro ostaje u tebi, no novo čeka da bude upoznato i zavoljeno.
    Na neki sasvim nov način. ;)

    avatar

    29.06.2008. (16:16)    -   -   -   -  

  • moooi

    meni je ljeto. je je je. baš je.

    avatar

    29.06.2008. (21:21)    -   -   -   -  

  • Wild child

    Crvenim se jer ja u biti i ne znam kada ljeto kalendarski započinje. Moje dugo toplo ljeto započinje onoga dana kada mogu bosa prošetati po travi, a da se ne prehladim, kada je more dovoljno ugodno da sate provodim u njemu, kada Sunce prži, kada ne znaš je li ljepše u hladovini kuće ili na Suncu itd... Moje ljeto je odavno počelo. :o)
    Savršen post, po običaju. Pusa velika...

    avatar

    30.06.2008. (22:22)    -   -   -   -  

  • Dakini

    go, go, go, girl! :) ajd pa da popijemo kavu u devetom mjesecu negdje ispred faksa :)

    avatar

    02.07.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • pg

    predobar podsjetnik na stvarnost.

    avatar

    03.07.2008. (03:25)    -   -   -   -  

  • Dakini

    objasnjavanje je stvarno suvisno, sve si skuzila :)
    nego, odi ucit! da upises faks da popijemo kavu!
    :)

    avatar

    04.07.2008. (16:03)    -   -   -   -  

  • Dakini

    izmedju ostalog?:) a sto je ostalo? indologija zvuci cool. ma na filozofskom je sve ******

    avatar

    04.07.2008. (22:50)    -   -   -   -  

  • Dakini

    ma sta sorkac, draze mi je to neg ovi sta mi stalno dijele savjete. ne znam sta je ljudima vise, pocelo me to toliko zivcirat da cu obrisat blog. morat cu uskoro napisat neki post na tu temu, grrr!
    ma super su ti odabiri. da, nece ti bit lako za vrijeme faksa, i da, imat ces vise problema s pronalazenjem posla nego netko tko je zavrsio arhitekturu ali to si ti, to si super napisala i to je jebiga ono sto moras napraviti. uostalom, iz vlastitog iskustva, problemi s trazenjem posla su vise povezani s time kolko si ti osobno sposobna nego s tim sta si zavrsila, to im reci kad ti sljedeci put krenu kenjat.
    jucer sam bas gledala nanny diaries pa sam sad inspirirana. a i mene muci sto bi i kako bi dalje poslije ovog jer me ideja radjenja u nekom uredu 8-4 naprosto gusi a nesto cu morat jer mi treba lova. i tako. ne znam vidjet cemo. drago mi je sto si se ipak odlucila za filozofski i sve navedene smjerove- povijest umjetnosti, komparativna, filozofija, indologija! ma stara moja, bit ce ti toliko lijepo na faksu da ce te to hraniti ostatak zivota :*

    avatar

    05.07.2008. (17:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...