Komentari

70e.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • osmijeh....

    hmm....to bi se moglo i jako lijepo prosalviti :-))

    avatar

    23.06.2008. (11:26)    -   -   -   -  

  • × AvAtArChIcHi,BaNNeRi,DiZzOvI ×

    ey..zakon blog..
    ako ti triba dizzajn
    banner ili awatar
    samo swrati kod
    mene i naruchi...
    kisses*

    avatar

    23.06.2008. (11:27)    -   -   -   -  

  • bebironac

    ma ko ce to casti za rodjendan,mozda nekom pesmom???

    avatar

    23.06.2008. (15:13)    -   -   -   -  

  • osmijeh....

    kad je oblačno onda dugo spavam i sama se probudim :-)

    avatar

    26.06.2008. (15:58)    -   -   -   -  

  • Serafina-Kaisa

    Evo jedne blogarke iz susjedstva (moj Hrvatski nije baš nešto).... možde če se ti ovo biti pomalo čudno ali.... OK od početka.... Več nekoliko vremena imam Google analytic na mojoj blog stranici i dugo primječujem, da me netko traži pod "volim te". Mislila sam, da če prestati ali ovaj "volim te" je između 5 top tražiteljima. E pa ja.... neizmerno znatiželjna pitam "ujaka" Googla.... volim te, blog i ti si prvi pogodak.
    Veoma mi je drago, da sam te "upoznala".... možda jesi, možda nisi oni koji me traži sa "volim te" ali ipak.... :o)

    Serafina
    Kaisa

    avatar

    29.06.2008. (22:42)    -   -   -   -  

  • Lucy013

    ah, plave okice ;-)
    jos 20 dana!

    avatar

    03.07.2008. (11:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...