Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • kachusha

    najvolin kad završin imenon i inicijalon prezimena u tvom postu jer mi onda ego malko dobije na životu!!!

    nastavit ću u ovom revijalnom tonu - nek je veselja.

    avatar

    24.06.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • Jelena

    a Nato moja... koja sam ja luđakinja?! kad vidim da si ti ostala u Kini pitam se zašto sam se ja vratila iz Brusselsa?! :-D kad čitam ovi tvoj blog moram priznat da mi je teško virovat da si Bogu iza nogu, pari mi se ka da si najdalje u Zg. prepoznatljivi vedri i optimistični duh te još nije napustio i to me silno veseli... a ka i tvoji roditelji (te brojni drugi obožavatelju) radujem se tvom što skorijem (trajnom) povratku! :-) znam da zvuči sebično i patriotski... al' taka san ti ja. :-) ajde se spoji na radiodalmaciju on line program, oni ti nekad puste pismu šta dirne u srce pa te uvati nostalgija, možda ne upali iz prve... al' čekaj, strefit će te kad se najmanje nadaš! :-) čitam te i dalje... sad kad znan za ova polja. :-) pozdrav iz najlipšeg grada na svitu... naravno!

    avatar

    03.07.2008. (22:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...