Komentari

liveofmee.blog.hr

Dodaj komentar (199)

Marketing


  • ×. LiZz_zMija .×

    weeeeeeee

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    pa ja sam to prwa

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    jupyyyyy

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    post je super

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    narawno kad se radi o HRVATSKOOOJJJJJJJ

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    e mogla bi ti nekaj napisat

    avatar

    19.06.2008. (14:21)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    samo sekundu

    avatar

    19.06.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    weć sam imala to napisano pa ću samo prekopirat
    i paste na tvoj komentar

    avatar

    19.06.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    samo je jedno u mom životu vrijedno,da pustim suzu s oka jer tebe volim ja...
    život je dala baš kao što je znala da nikad neće nestat sa mojih usana..hrvatsskkaaaa...
    s ponosom narodu svom,ljubi grb na mjestu tom..na jadranu i savi,
    na dunavu i dravi nek se slavi cijeli dan i noć!!!
    swi skupa nek vide da nas ima,ruke na srce kad krene himna i onda pjevamo u istom trenu
    dok naši lete po terenu
    imamo ponos srce i inat podršku uvijek punih tribina iz zagreba gledam najljepšu
    sliku Slavoniju,Istru,Dalmaciju,Likan
    Kad se igra neka nas zaustave crven bijeli plavi boje zastave neka cijeli svijet cuje nasu
    pjesmu i vide sav taj nas sjaj na dresu
    Ovdje kod nas je ponos repka željeno se čeka svaka tekma nek se ori pjesma neka zvono
    zvoni znamo da bit cemo šampioni
    svije jedni uz druge,kad se igra nema tuge,sad smo u rotu pjevamo rotu za svoje ljude
    eeejjj...jer ovdje tradicija se nastavlja s rukama u zraku hrvatsku pozdravljam
    bili zadnji ili prvi samo neka naš glas grmi
    samo je jedno u mom životu vrijedno,da pustim suzu s oka jer tebe volim ja...
    život je dala baš kao što je znala da nikad neće nestat sa mojih usana..hrvatsskkaaaa...
    s ponosom narodu svom,ljubi grb na mjestu tom..na jadranu i savi,
    na dunavu i dravi nek se slavi cijeli dan i noć!!!
    miiiii hrvatiiiiiiiii
    Još jednom al ovaj puta jače cijeli svijet zna naše navijače cijeli svijet sad gleda i prati
    da vidi kako igraju hrvati sve zbog vatrenog srca ko ispod
    svetog dresa kuca nek sviii čuju kako slavimo ajmo CIJELI STADIONNNNNNN
    sjever istog zapad svi se bude ako boli stisni zube neka se ljute oni što gube
    ima nas sviraju naši trubeee i zato sebe makni duubokoo udahni pa digni ruke
    i napuni čašu ovdje se igra ZA LIJEPU NAŠUU
    ejjj tko kaze da smo pali taj mora da se šali i najveci su palii karpioli CRVEN BIJELI PLAVIIiii
    tu duboko se pali...i pokazi ljubav nema nikog da se pravi grbavv ulice su zive pjeva se tvrđe
    tvrđe...
    samo je jedno u mom životu vrijedno,da pustim suzu s oka jer tebe volim ja...
    život je dala baš kao što je znala da nikad neće nestat sa mojih usana..hrvatsskkaaaa...
    s ponosom narodu svom,ljubi grb na mjestu tom..na jadranu i savi,
    na dunavu i dravi nek se slavi cijeli dan i noć!!!
    samo je jedno u mom životu vrijedno,da pustim suzu s oka jer tebe volim ja...
    život je dala baš kao što je znala da nikad neće nestat sa mojih usana..hrvatsskkaaaa...
    s ponosom narodu svom,ljubi grb na mjestu tom..na jadranu i savi,
    na dunavu i dravi nek se slavi cijeli dan i noooooćććć!!!!!!!!!!

    avatar

    19.06.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    ewo hrvatska je naj boljaaaaa

    avatar

    19.06.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    e a to mi je trabalo pola sata da napisem

    avatar

    19.06.2008. (14:23)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    a nas zake?

    avatar

    19.06.2008. (14:23)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    zato kai ja znam samo reci samo refren samo je jedno
    u mom zivotu vrijedno...blalalala
    i tak dalje
    a ovo tu dalje nisam bas sve znala sam sam
    moraala premotavat

    avatar

    19.06.2008. (14:23)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    ma znam ja da ti mene woliš

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    =]

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    i ja tebe volim

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    ja sam woljena

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    ehehehe

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    weliš da nebu bilo posta do 90 koma

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    a koka nas kai ti ja mogu

    avatar

    19.06.2008. (14:24)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    mogu ti sama napisati 90 koma
    pa ces morat

    avatar

    19.06.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    el meni to opče nije nikakav problem

    avatar

    19.06.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    sad kad su mi popravili komp
    šalje kome za 2 sekunde

    avatar

    19.06.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    hah

    avatar

    19.06.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • ×. LiZz_zMija .×

    al znam da brojk [ mejbi ] ne volis

    avatar

    19.06.2008. (14:26)    -   -   -   -  

učitavam...