Komentari

crofallout.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Razor The Wanderer

    *on se nije igrao* :)
    pa igra je odlicna, ali sam ju prestao igrati nakon mjesec dana, ne znam zasto, sad cu uskoro opet pocet : ) Malo sam se na dungeons&dragons (board game) okrenuo vise. pozdrav
    Mage [Invoker]

    avatar

    21.06.2008. (20:03)    -   -   -   -  

  • Štambukica

    Hehe,vjerojatno je oblačio maminu odjeću....Debil....

    avatar

    27.06.2008. (16:38)    -   -   -   -  

  • Razor The Wanderer

    hej, danas sam malo otisao na svoj stari blog i vidio da si mi ostavio komentar prije godinu dana na proslom blogu, lol. Inace sam taj blog imao prije dvije-tri godine: ) Evo ako oces vidit: razors.blog.hr
    pozdrav!

    avatar

    27.06.2008. (18:12)    -   -   -   -  

  • Funky Momak

    ma nogomet je ono skroz bezze. svi oni nogometaši neobrijanih nogu... brrrr, užas. ono momčino, ako ćeš trčati ispred 20 000 ljudi, bar se obrij. i kakvi su im ono dresovi? bljak, ono ljudi probudite se, nije više '86. u modi su jarke boje, lepršav dizajn i cvjetni uzorci. a oni bijelo-crveno kvadratići? tako retro...

    avatar

    27.06.2008. (21:05)    -   -   -   -  

  • Razor The Wanderer

    najavljen diablo III na
    www.blizzard.com/diablo3
    baci pogled ako te zanima=]

    avatar

    28.06.2008. (15:36)    -   -   -   -  

  • Razor The Wanderer

    Hocemo Novi post, Novi Post:)

    avatar

    12.07.2008. (21:48)    -   -   -   -  

  • triesduja

    Ljudi, pozdrav od mene...evo samo da se na kratko javim i ispričam što me nema...radim 24h na dan, a uz to nemam ni pristup internetu....Ali, nisam nikoga zaboravila.......I za sve vas koji me čitate, ostavljam najnovije objavljeni intervju......
    Nadam se da svi uživate u ljetnjem odmoru :)
    Pozz do sljedećeg tipkanja!
    (ovo pismo brzog pozdrava ostavljam svima jer žurim...bzzz)
    T.

    avatar

    19.07.2008. (21:49)    -   -   -   -  

  • filozofije jednog leptira

    pozdrav kolega....nije me dugo bilo al evo nadam se da cu se cesce vracati...

    avatar

    20.07.2008. (22:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...