Komentari

mladaljekarnica.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Sadako's apprentice

    čini se da uredništvo, kada te stavilo u flash vijesti, nije ni pročitalo da je post zapravo sarkastičan. :)
    Pisma mlade ljekarnice: Maslinovo ulje za brže tamnjenje kože - već me bilo strah da nisi jedna od onih koje promoviraju gluposti.
    nadam se da će ljudi pročitati tvoj post u cijelosti, a ne kao uredništvo.

    avatar

    19.06.2008. (11:12)    -   -   -   -  

  • Peripheral

    hehe a ja jadna mislila da se ostaje beo na suncu od maslinovog ulja
    a ustvari nisam ni ostala bela,ni pocrnila vec je jedna druga boja bila u pitanju XD

    avatar

    19.06.2008. (11:46)    -   -   -   -  

  • Peripheral

    slusajte savjete ljudi!

    avatar

    19.06.2008. (11:46)    -   -   -   -  

  • nutrizone

    stisnite sok od mrkve u maslinovo ulje, bit ćete crni ko ... crnci

    avatar

    19.06.2008. (12:23)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    Uf, moram komentirati isto kao Sadako - i ja se već uplašila da si jedna od onih 'guskica' koje baš promoviraju maslinovo ulje za tamnjenje.. već sam te htjela obasipati svim onim informacijama koje govore u štetu maslinovog ulja.. svaka čast.. dobro što sam pročitala do kraja članak!

    avatar

    19.06.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    hm, ja sam se pred petnaestak godina mazala tim receptom na braču. bila sam crna ko crnac ali sam zaradila groznu alergiju na sunce zbog koje 5 dana nisam smjela van iz kuće, i od tada mi takve stvari ne padaju na pamet.
    nego, a može li dolje krema, gore maslinovo? u dva sloja?

    avatar

    19.06.2008. (13:31)    -   -   -   -  

  • Duliba

    Hvala na iscrpnoj stručnoj informaciji,
    vidiš kako je varljivo to maslinovo.....
    nisu ni svi stari recepti dobri.
    Pozdrav lijepi ljekarnice

    avatar

    19.06.2008. (15:23)    -   -   -   -  

  • mala_sanja

    Vidjela post u naslovnoci i dosla ovdje procitati ga. I ja sam mislila, da se ovdje savjetuje, da se koza maze sa uljem. Brrrrr. Dobar post. Puno nas nismo svjesni, sto radimo nasoj kozi, kada se cijeli dan suncamo (i to ne u hladu). Jos opasnije, kada se namaze tijelo sa uljem. I ja se nadam, da cu ljudi ovaj post procitati do kraja.

    avatar

    19.06.2008. (17:40)    -   -   -   -  

  • qvantumleap

    I ja sam bila jedna od od onih koja je mislila, aha JOS jedan recept za super brzo... u ovom slucaju tamnjenje.
    Danas je sve super brzo: hrana, mrsavljenje, gubljenje celulita, instant zdravlje, instant juhe i instant kave.
    Uvjek volim nauciti nesto novo.
    Drzim te na oku Ljekarnice! :D

    avatar

    19.06.2008. (19:02)    -   -   -   -  

  • Wanda

    jamstvo za karcinom:-)
    kolegica i ja namazale se neki dan sa kantariolovim uljem ili kako li se već kaže dok smo vrtlarile. meni boja samo takva, ona već tjedan dana dolazi sebi od alergija i opekotina-dovoljno da ni meni ne padne nikad više na pamet.

    avatar

    20.06.2008. (06:52)    -   -   -   -  

  • Arjenda

    =) poučno!
    Kad imaš alergiju na sunce još je gore! Bez sun-block-a nema izlaska iz kuće!

    avatar

    20.06.2008. (14:48)    -   -   -   -  

  • Mila

    maslinovo ulje koristim umjesto mlijeka za tijelo tijekom cijele godine i OK mi je. medutim sunce trazi SF 20.

    avatar

    20.06.2008. (16:02)    -   -   -   -  

  • Renata

    Hey ljekarice možemo li se mazati preko kreme s faktorom? ;D

    avatar

    21.06.2008. (11:19)    -   -   -   -  

  • slaven178

    bolje se namazat pivom

    avatar

    21.06.2008. (12:10)    -   -   -   -  

  • mljac

    Bravo za savjete. Upit: koji faktor za nos (veliki)?

    avatar

    23.06.2008. (08:55)    -   -   -   -  

  • vapaj golgote

    pozdrav iz os

    avatar

    23.06.2008. (19:45)    -   -   -   -  

  • grižane

    maslinovo ulje i ni rođena mater te neće prepoznat :D

    avatar

    12.08.2009. (22:45)    -   -   -   -  

  • želimmm

    ovo s maslinovim uljem je dobar savjet.ja inače kad idem na more odlično potamnim,ali u poslijednje 4 godine nisam išla na more.sad sam se počela šetati kada je sunce najjače(oko pol tri) i koža mi počne crveniti i nejdnake je tamnine.negdje je tamno,a negdje svijetlo.imam smeđu kosu i svijetle oči.imate li možda neki savjet!

    avatar

    12.08.2010. (19:54)    -   -   -   -  

  • znatizeljna

    A mene zanima posto je vec proslo vrijeme kada su se trebali ubrati zeleni orasi da li moze posluziti samo mrkva i maslinovo ulje u svrhu tamnjenja koze??

    avatar

    17.07.2012. (19:10)    -   -   -   -  

  • Branko Stojković - ŠTIT58

    Zašto se mediji boje pozvati mene u jednu od svojih emisija u studij?!

    GLEDAM TO LICEMJERSTVO I NE MOGU VJEROVATI - KAKO ONO UBIJA SAMOPOUZDANJE I VOLJU ZA ČINJENJE PRAVIH STVARI.

    Ja između ostaloga stječem dojam da svi novinari su isti: bez obraza, časti i dostojanstva. Da oni su korumpirani i bez odgovornosti. Odakle tako malo sluha za istinu i pravdu, kad ovaj svijet strmoglavce pada i urušavanjem nestaje. Novinarski mentalni sklop je jako zagađen sa svim vrstama smeća. Gotovo bih rekao da sa tim "medijskim svijetom" upravlja sotona i đavo... Tko veli da poznaje istinu, a ne ljubi je svim srcem i njen smisao ne čuva, lažac je i pravi licemjer.

    Svjetlo treba da svijetli u tmini i nikakva crna tama ne smije ga obuzeti. Čudimo se, zašto se naše društvo raspada, jer u njemu nema pravih ljudskih vrlina i vrijednosti. Mnogi novinari su uzeli sebi pravo da budu "anđeli svjetla" a ne rade svoj posao kako treba. Oni motivirani su sa najgorim stvarima - a postali su i tuđe zle sluge: od bogataša, zvanih tajkuna, te zlikovaca i zločinaca... itd. Sa svojom smutnjom truju javno mnijenje, tj. šugave narod, jer mu ne donose prave vrijednosti. Vijesti uglavnom služe za obmanjivanje i lažne informacije.

    No, strah od istine je velik, na taj način određene "elite" dokopali su se kontrole nad velikim masama ljudi. Stvarnost je postala ono što oni prezentiraju svakodnevno. Tako zaokupljaju pažnju ljudi, brojnim medijskim ponavljanjem im sugeriraju "teme dana". Iako mediji siju zle laži - one su zamotane u "najlonski celofan". Mediji uživaju ugled - koji im ne pripada. Zanimljivo je, da mase ljudi slijede te "prljave svinje", koje rokću i kopaju s njuškom zemlju. Iza toga ne ostaje nikakva korist za čovječanstvo... Kopaju zemlju iz koje izlazi smrad đubreta - mnogi to udišu i misle da im to fino miriši.

    Takva situacija iziskuje intervenciju vlasti, ali u vražiju mater - kad vlast ne dolazi iz naroda, nego je ona dirigentska palica za opsjednute robove i poslušnike. Mediji su bili huškačka mašinerija za vrijeme rata. Zato dio krivnje, odnosno "krvi" pripada i njima; muke, znoj, suze i smrt... Na toj "Babilonskoj kurvi" počivala je politika, koja je išla pod ruku sa svećenstvom. Mediji baš nisu bezazlene institucije, koje uz muziku hvataju svoje "zmije koje plešu" u transu i ritualu.. Opčinjeni su sa demonskim notama. Sve je to jedna vrsta ništavila, gdje "trube" drže na okupu opsjednute i bolesne ljude. Njihova sugestija: nagovaranja, iskušavanja i obećavanja, je iluzija ovoga naivnoga svijeta. Prokletstvo hipnoze nam suklja iz televizijskih ekrana i radio prijemnika..

    U Bjelovaru, 19. travanj 2013. godine

    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ

    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 19.04.2013.
    HRVATSKA
    Kućni telefon: 00 385 43 231 297
    Mobitel: 00 385 95 814 82 90
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb

    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com

    URED: Masarykova 8
    ----------------------------------------------

    avatar

    19.04.2013. (14:05)    -   -   -   -  

  • BRANKO STOJKOVIĆ i VESNA

    27.04.2014., nedjelja
    Vjenčanje 22. ožujka 1980., Branka Stojkovića i Vesne Horinek iz Bjelovara

    Branko i Vesna pred oltarom i svećenikom

    Biografska priča

    Sreli smo se 1977. godine u "cvijetu mladosti" ja i Vesna Horinek, rođ. 07.12.1960., a onda smo poslije bili smo se našli u selu Kapela na dočeku "Nove godine" u mjesnom domu. Ja sam tada imao curu s kojom sam se zabavljao, ona se je zvala Nena Vlahović, iz mjesta Obrovnice, kraj Bjelovara. Nakon nekoliko dana od "Nove godine" 1978., ja i Vesna smo otišli u kino "Gorica", te iznenadio sam se kad me je cura Nena sačekala polije predstave na izlasku iz kina. Tada sam s Nenom prekinuo našu vezu. Ona je tada bila ljuta i plakala je,.., morao sam je "malo pljusnuti po obrazu" da se makne od mene,.., jer bila je nasilna i bezobrazna... Neka mi oprosti zbog te pljuske bio sam mlad i tvrdoglav... Nisam htio biti licemjer da sastajem se s dvije djevojke potajno. To sam razriješio odlučno. Ja i Vesna Horinek iz Velikih Sredica, koja je živjela na periferiji grada Bjelovara, hodali smo zajedno dvije godine, zatim smo se vjenčali 22. ožujka 1980., u Rimokatoličkoj crkvi, tj. u župi u Bjelovaru. Oženio sam se mlad sa 22 godine života. Vjerojatno tako je sudbina htjela.

    --------------------------------------
    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    ————————————–
    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 27.04.2014. (nedjelja)
    HRVATSKA / CROATIA
    Kućni telefon: 00 385 433 520
    Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    ——————————————–
    http://crostojkovic.blog.rs
    ——————————————–
    brankostojk ovic152@yahoo.com
    http://istinazanarod.blog.hr
    ———————————————-
    http://stojkovic1958.wordpress.com
    http://stitonosa1958.blo gger.ba
    http://crostojkovic1958.blogspot.com
    http://obiteljstojkovic.bloger.h r
    http://dijabolik58.blog.com
    ———————————————
    URED: Masarykova 8
    Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
    Članaka; 2038.

    avatar

    27.04.2014. (13:58)    -   -   -   -  

  • štit 1958

    13.05.2014., utorak
    ŠTO JE BOŽJI IDENTITET ?

    Krivo su vas skenirali* moralistički duhovi i autoriteti - načinili su vas nakaznim i bolesnim... Tko god jede od njihovog ploda bijaše kažnjeni. Očito je da u svakome postoji želja za "novim čovjekom", ali nije bit u traženju "novog čovjeka", već je bit: sebe pronaći. Mi zapravo ne znamo što je prava volja vladanja sobom. I pravo vladanje svojom voljom izvan svakog morala, filozofije ili religije... Što je potrebno znati o pravoj volji činjenja? Ne suobličujte se sa ovim poganskim svijetom, koji brzo tone i propada... Nego obnovite se u svojoj pameti.

    --------------------------------------
    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ

    avatar

    13.05.2014. (13:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...