Komentari

zasvematurante.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • S@r!t@ (Sara)

    pozdrav! evo pisem ti pod sestrinim nadimkom, jer nemam svoj blog, oa da te to me zbuni. vidjela sam ostavljenu poruku, pa ako si spremna i meni pomoci zahvaljujem unaprijed! evo zavrsavam sk. primijenjenih umjijetnosti i dizajna- pula (smjer graficki dizajn) i ove godine mislim probati na studiju dizajna (zg) manje - vise znam otprilike koncept prijemnog, ali svakako bi mi dosla dobro tvoja pomoc oko jos nekih pojedinosti (naravno ako si za) ...ostavljam ti svoju mail adresu pa se javi ako budes imala vremena! veliki pozdrav!
    p.s svaka cart na rezultatu!
    andreasuznjevic@hotmail.com

    avatar

    17.06.2008. (12:15)    -   -   -   -  

  • luciss-blog

    hej! evo baš mii je drago sto se neko ponudio pomoć, jako me zanima studij dizajna u zg. inače završila sam umjetničku školu i mislim da neće biti velikih problema sto se tiće crtanja na prijamnom ali ipak zanima me sta sve treba kakav je prijamni i kako najbolje složiti mapu evo ti moj mail i msn pa svaku pomoć i savjet rado primam
    svjetlanaz@net.hr
    svjetlanazajec@hotmail.com

    thenx:)

    avatar

    07.11.2008. (18:23)    -   -   -   -  

  • luciss-blog

    hej! evo baš mii je drago sto se neko ponudio pomoć, jako me zanima studij dizajna u zg. inače završila sam umjetničku školu i mislim da neće biti velikih problema sto se tiće crtanja na prijamnom ali ipak zanima me sta sve treba kakav je prijamni i kako najbolje složiti mapu evo ti moj mail i msn pa svaku pomoć i savjet rado primam
    svjetlanaz@net.hr
    svjetlanazajec@hotmail.com

    thenx:)

    avatar

    07.11.2008. (18:23)    -   -   -   -  

  • tina88

    hej!
    mene isto zanima štp više informacija o prijamnom, znam otprilike kao izgleda, vidjela sam ne natu neke primjera..ali svejedno pomoć dobrodošla!
    martinabanozic@hotmail.com

    avatar

    14.05.2010. (20:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...