Komentari

barbie55.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • znaš me mee

    ..joj beta znaš da si ve z ovim tekstom i mene rasplakala....i meni budu svi jako falili. cijeli 4.a, cijela generacija, naša glupiranja, smijuljenje, odlazak u pekaru, razgovori i zezanja ispered razreda...suze, smijeh, zagrljaji...sve....
    ...pozdrav svim ljudima koji su mi uljepšali ove 4 god...koji su uvijek bili uz mene, a posebno posljednjih godinu dana...
    ...sve vas jako volim....
    By D

    avatar

    10.06.2008. (22:49)    -   -   -   -  

  • Emma

    vidim novi post...al nam ga ve čitala jer sam v školi...pa ti ga skomentiram dok dem dimo...inače ve smo na Tehničkome pa se gubimo po internetu...i ja po mirc-u...heh...i ruka me bubaa...auch...kost mi pak van skače...kaj buš... neznam kaj da već škrajbam...pa grem...a i ja bi morala napisati novoga posta...al mi se neeeeda...lijena sam..ajd pa pa...kissach...

    avatar

    11.06.2008. (16:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...