Komentari

makydory555.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • °•oO..mArTa..Oo•°

    HiHiHi... (:

    avatar

    11.06.2008. (20:51)    -   -   -   -  

  • °•oO..mArTa..Oo•°

    niko ne kuzi da se jos uvijek moze komentirat.. hh... i bolje =)

    avatar

    24.06.2008. (13:50)    -   -   -   -  

  • Miccccci

    hm ja kužim..na vašu žalost..ali neda mi se srat više po vama..dosadne ste mi..a u ostalom ,vidim da vam nije u prirodi svađat se,nego uvalčit se svima u guzicu..pa ono..dobro vam ide..uostalom sad su praznici,i necu vrijeme provodit pred kompjuterom,niti razbijat glavu o vama( nisam to nikad ni radila,hahaha,pa niste sa valjda ponadale,ako jeste morat ću vas razočarat)..eh da nadam se da niste zatvorile ovaj blog samo zbog mene,vjerojatno i niste jer ima još mojih istomišljenika..i da btw ( u prijevodu: uz put)..ja vjerujem u Boga,a što se tiče tih nebogih ljudi,pa neznam samo je jedan Bog..nekužim kako ljudi mogu bit ''bogi''..al okej to je neki vaš jezik..ja ga ne kužim..uf ,žao mi je što sam potrošila ovih par minuta na vas,al šta ću previše ste mi neodoljivo iritantne,i ja sam u prirodi previše iskrena i svadljiva.. pozdrav i ugodno vam ljeto ..mali savjet nemojte ga provest pred kompjuterom smišljajući ,odgovor na moju poruku..

    avatar

    25.06.2008. (22:50)    -   -   -   -  

  • [~OoOoO...AnDrEa...oOoOo~]

    jOj nE sEri Miccccci i aKo ti se Ne sviđa NjihOv bLog neMoraS biT tu jEr su OnE pRe dObre i One su mi Naj naJ i nEmaS prAvo TaKo komEntiRat aKo ih ne PozNas i zA tvOju inFormaciJu
    nE bOgi neMa uopCe vezE sA bOgOm....gLupaCo gLupA....puSa

    avatar

    14.09.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • sweetie girl

    zašto ste prekiinulee blog???????'

    avatar

    26.10.2008. (21:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...