Komentari

minutcutanja.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • svjetska lada.

    meni je pogrešno napisati ovdje ono što želim reći. a zapravo i ne želim reći puno. znašdaznamdaznašdaznam.

    ali znaš što me zanima jako. jel i drugi to tako doživljavaju. znaš ono- dat ću vam srce. i to.

    dunjice ja mislim da si ti na kraju posta sasvim oke, jelda.

    i učiš učiš. lada ponosan.

    grlimljubimvolim.

    avatar

    08.06.2008. (20:41)    -   -   -   -  

  • smisaozivota42

    "Don't get so attached to something that you cannot walk away from in 30 seconds if you feel the heat around the corner" --Heist-Boss Neil McCauley

    avatar

    09.06.2008. (09:26)    -   -   -   -  

  • oleandar

    nekako od svega mi na kraju odzvanja ta zadnja rečenica u ušima...i možda se pronalazim u njoj, možda bi se htjela pronaći u njoj. i ne volim nedejelju.nekako mi se uvijek čini da u nedjelju na kraju dana ostanem sa svojim mislima više nego ikad i ne znam što bih s njima...

    avatar

    09.06.2008. (09:57)    -   -   -   -  

  • THC mind

    ipak...i svaki osjecaj nestaje, i svaka misao nestaje ako ne ostane na "papiru"...to je dobro, onda mozemo sagledat "problem" iz svaog kuta..barem ja...
    pozdrav

    avatar

    09.06.2008. (13:51)    -   -   -   -  

  • svjetska lada.

    poe je umro slavan ali siromašan, od posljedica bohemskog života i alkoholizma. XD XD

    imam pauzu jel :D

    avatar

    09.06.2008. (15:25)    -   -   -   -  

  • Dakini

    da poželim ponekad dovoljno svegailibarnečega, od čega ću se tresti i plakati i gubiti dijelove sebe i ostaviti ih izgubljene i znati da će sve biti ondje gdje treba
    o, daaa.
    samo sto ja nisam sigurna da ikad mozes do kraja otici. ili da treba. treba otici napola. ma...

    avatar

    10.06.2008. (22:29)    -   -   -   -  

  • Dakini

    do te neke tocke koja je potrebna za normalno funkcioniranje, znam. iako svaka vjerojatno prica o necem svojem :)

    avatar

    11.06.2008. (19:00)    -   -   -   -  

  • PHOENIX II

    svi mi ovdje dajemo i ne dajemo puno sebe na ovaj ili onaj način.
    nekad napišem nešto,a mislim stodeseto i obrnuto. nekad ne kažem ništa nego samo istovarim gomilu slova koja bi trebala kao nešto predstavljati, a nekad samo sa jednom rečenicom kažem sve i dam od sebe sve, a da to nitko ne primjeti. nitko ili samo rijetki..

    avatar

    11.06.2008. (22:33)    -   -   -   -  

  • Moi

    ja sam sebična i ne dam nikome ništa - pogotovo ne sebe *nono*

    avatar

    13.06.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • pg

    ne znam da li želim razmišljati o tome mogu li se više lomiti. i trebam li.

    avatar

    14.06.2008. (02:46)    -   -   -   -  

  • moooi

    nedjelje su krive za sve.

    avatar

    14.06.2008. (15:06)    -   -   -   -  

  • raymond

    oprosti što me dugo nije bilo ovdje. jednostavno nisam znala što napisati. sad ću samo tebe citirati: mogu vam čak, ako mi se omakne, krišom dati i srce pa ga brzo povući
    nećete ni primijetiti, obećajem

    eto, prekrasno :*

    avatar

    15.06.2008. (09:08)    -   -   -   -  

  • * what i do is secret *

    prvo samo da kažem imam na msnu napisano "banksy is my hero" hihi

    avatar

    16.06.2008. (02:08)    -   -   -   -  

  • * what i do is secret *

    svi su čuli za njega a nitko ga nije vidio :)

    avatar

    16.06.2008. (02:09)    -   -   -   -  

  • * what i do is secret *

    sad mi je pala na pamet pjesma peter tosh-a i am what i am..a on je znao šta govori.

    teško je dati cijelu sebe.i onda kada misliš da jesi.upravo te ta tvoja ruka povuće.
    a da nisi primijetila.

    i nedjelje su mi prije faksa bile toliko odvratne.uvijek neka melankolija samonznamzbogčega. i upravo to da rezimiranje.
    a mi ne bi bili ljudi da ne samoanaliziramo.jbga.mora se.

    divan post*
    pusa

    avatar

    16.06.2008. (02:14)    -   -   -   -  

  • svjetska lada.

    dunjice lada sretan. pričatćemti.

    grlimljubimvolim. (L).

    avatar

    17.06.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • raymond

    shvatila sam da zapravo toliko malo znam o tebi dunja. iz kojeg si grada, što ćeš studirati, koja ti jenajdrža boja, imaš li fejsbuk? :)

    avatar

    20.06.2008. (13:50)    -   -   -   -  

  • raymond

    a najdraža boja? :) kad dođeš u zagreb, nadam se da ću te upoznati;) i gudlak s prijamnim. pametna si djevojčica, vjerujem da ćeš odabrati najbolje.
    :*

    avatar

    20.06.2008. (16:32)    -   -   -   -  

  • djelom lutka

    wow

    avatar

    21.06.2008. (12:35)    -   -   -   -  

  • djelom lutka

    ovj zadnji dio me podsića na jednu pismu the poguesA

    avatar

    21.06.2008. (12:39)    -   -   -   -  

  • fleshettes

    a uglavnom smo ono što prodajemo pod sebe, nekad čak i pred ogledalom. zanimljivo kako sam upravo o tome tipkala malo u zadnjem svom postu.. zapravo prvom nakon dugo vremena...
    ali da, i to smo mi. to što prodajemo pod sebe. super je to što ako vidimo da se roba ne prodaje dobro, uvijek možemo naručiti novu i pokušati ponovno, možda s nekom boljom reklamnom kampanjom. ako to znamo, naravno.

    avatar

    21.06.2008. (17:46)    -   -   -   -  

  • Dakini

    moja se sjetila s 33, tu smo negdje znaci :))

    avatar

    22.06.2008. (14:33)    -   -   -   -  

  • Dakini

    u intergeneracijskom vakuumu, lol.

    avatar

    22.06.2008. (14:33)    -   -   -   -  

  • * what i do is secret *

    eeej da sad si na prekretnici.i sretno s prijamnima.kad je cubismo bio samo sam prošetala pokraj bastiona i ošla kuć.ali čagica sam vidila prava.
    nego da kad će fuzija biiti?nadam se da će biti? aje puset'na :)

    avatar

    22.06.2008. (16:04)    -   -   -   -  

  • oleandar

    eh..nekako se tako i ja osjećam danas...i ne mogu se nadoć...nikako...

    avatar

    22.06.2008. (18:30)    -   -   -   -  

učitavam...