Komentari

borba.blog.hr

Dodaj komentar (140)

Marketing


  • ramiz

    Dječaće, moj šarplaninac se hrani isključivo mesom pitbulla, on bi te tvoje džukele pojeo za doručak.

    avatar

    01.07.2008. (01:14)    -   -   -   -  

  • pero

    Tvoje znanje bolje od mojeg? Pa, meni se čini da si ti neki balavac koji nema pametnijeg posla, pa tu sraćkaš.

    avatar

    01.07.2008. (01:19)    -   -   -   -  

  • Marija

    Vi djeca tu gore serete!! Sarplaninac je "govno od psa", izvinjavam se, a ionako svi uvijek brane svog psa...pit bull nosi titulu najjaceg psa. Pa ljudi moji. pit bull je klao pitone, volove, bikove, vukove, pse, divlje svinje, stakore, pume... ma previse je toga... zato pokazite malo postovanja prema pit bullu, ako ne zelite ostat bez "zivota".

    avatar

    04.07.2008. (07:51)    -   -   -   -  

  • Scorpion_king

    Zivim u doboju, drug mi uzgaja pse, sve vrste... najvise rotove... al nebitno... inece njegov rot je prvak evrope u klasi mladih (izlozba bila prije mjesec dva u rotvajlu) al to je nebitno... dodji kad god hoces i dovedi kakvog god hoces psa koje god hoces rase... protiv sarplaninca... znaci pojede ga ko macku... gledao sam dvije slicne borbe sarplaninca i pitt-a znaci sargo ga razbuca... + sto je sarplaninac prirodnija rasa.... sa puno vise kondicije... sto je za borbu jako vazno... al nebitno...
    Znaci ako bilo kad hoces u bilo koje doba dana i noci... dovedi sta hoces... protiv sarplaninca...

    avatar

    05.07.2008. (04:46)    -   -   -   -  

  • d4nc!

    Scorpo slazem se! Sarplanac je pas koji maksimalno ima 50 kila a u borbi bi skoro sve pase iskida ili zakla

    avatar

    07.07.2008. (19:13)    -   -   -   -  

  • sarac

    moj majmune balavi cini mi se da ti neznas sta je kavkazac ili sarplaninac... !! i pit nema ni priblizno najjacu celjust niti je najjaca pasmina nego je najjaci za svoju velicinu ali kao szo su ovi prije mene rekli sarac se hrani pitbulom

    avatar

    14.07.2008. (18:24)    -   -   -   -  

  • heady

    jebote, ja sam mislio da sam naletio na jednog bolesnika, kad ono, ima vas više... samo mi nije jasno kako su se primitivci koji kolju pse uspjeli naučiti služiti internetom?!

    avatar

    28.09.2008. (00:03)    -   -   -   -  

  • buco

    a taj tvoj sarplaninac možda i kolje te pitove koje imamo na balkanu, one na koje smo svi navikli, koji narastu do cca30 kila. odi vidi pit bulla red nose pravog izvornog koji naraste i preko 50 kila koji ima glavu ko košarkašku loptu pa reci dal tvoj šarplaninac može šta pravom pit bullu. a ima još pasa koji nisu tolko poznati kojima šarplaninci nicu ni do koljenja, kao npr. pressa canario, ili alano espanol,a tog tvog šarplaninca dobije i srednjoazijac ili turski karabaš

    avatar

    03.10.2008. (17:59)    -   -   -   -  

  • ss

    nemaas ti pojma o psima..

    avatar

    27.10.2008. (22:05)    -   -   -   -  

  • Ruby

    daaj tiho.....moja ruby je najača :) .....a tek roni.....buhaha..... :P

    avatar

    10.12.2008. (13:59)    -   -   -   -  

  • Ruby

    kad vam dođe....odu svi šarplanincu !!!

    avatar

    10.12.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • itana1102

    Imam pitanje....naime, imam peseka, ženkicu 2 mj.staru....mama joj je staffordski terijer a tata je nepoznati junak, pa me zanima da li možda možeš po slici pretpostaviti o čemu je riječ i na koga će sličiti kad odraste?

    avatar

    16.12.2008. (13:28)    -   -   -   -  

  • piero

    Dobar dan!
    Htio bih nesto reci u vezi ovoga sto se pise o pit bull terieru.Jedini pas koji je borbena vrsta je pit bull,sada ga malo po malo stize srednjeazijski ovcar zvan alabai.Dakle pit je selektiran vec 200 godina za taj posao,pa usporediti staford teriera da je za mrvicu losiji je misljenje boze te sacuvaj.Staford je pas bez game i to je zalosno uopce usporedjivati.Naravno da sarac i kavkazac koji su po porijeklu od izlozbenih pasa ne moze parirati nekakvom pitu srednje kategorije,ali sarci koji se selektiraju za borbe znaju pokatkad pobijediti i osrednje pitove,rijetko ali ipak da i to se dogadja.Nekada je sarac bio pravi pas ali sada je to pas lijepog izgleda i ima sve predispozicije da nasljedi pirinejskog psa.Znaci pas za izlozbe.Ali Saitovi psi sa Sarplanine su potpuno drugacijeg karaktera ,vidio sam ih na djelu.Alabai se u Rusiji tuku izmedju sebe ,odmah poslije izlozbe pasa..Hocu reci da se nikada borbe pasa nece iskorijeniti,to je dio kulture nekih naroda,kao Turkmenci,Rusi,Turci,Albanci,Tajlandjani,itd.
    Jos dodatak na kraju,cesto sam znao vidjati ljude intelektualce,doktore,advokate koji su borili pse.Eto tolko od jednog iz Rijeke.

    avatar

    24.06.2009. (16:49)    -   -   -   -  

  • duki

    neka mi neko kaze kako da nadjem neki film sa rotfajlerima

    avatar

    02.07.2009. (12:37)    -   -   -   -  

  • duki

    ja najvise volim rotove oni su najbolji neka mi neko kaze za film.

    avatar

    02.07.2009. (12:39)    -   -   -   -  

  • duki

    ima li koga ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????????

    avatar

    02.07.2009. (12:41)    -   -   -   -  

  • duki

    alo ima li koga sta je ovo neka se neko javi aman za aman.

    avatar

    02.07.2009. (12:41)    -   -   -   -  

  • enči

    vi ljudi niste normalni nemojte se uvrijedit ali samo kreteni rade borbe pasa i isti tako samo kreteni pričaju o tmoe. totalno sam slučajno na ovo naišla ali sad mi je drago jer ću konačno moč reći kaj mislim. zbog ovakvih kao vi,ja kad sečem svoju rotweilerku aru doživim da me neki čak izvrijeđaju, ljudi misle da svi rotweileri kolju i ubijaju, a ja iz iskustva znam-od svoje pete godine imam rotweilere da su to krasne životinje koje uz pravilan odgoj postanu prave maze. znam još par ljudi koji ih imaju i prezadovoljni su s njima. osobno sam imala leglo jedno i svih 6 štenaca otišli su u ruke obiteljima s dijecom. i da nemoj te to radit to je ispod svakog nivoa, ja da se mojoj ari nešto desi nebi to podnjela ,a vi tu pričate o tome kako ste klali pse.... kako bi vama bilo da vas netko baci u ring pa da se međusobno pokoljete?
    A SVIMA VAMA KOJI VOLITE PSE KAO JA SVAKA ČAST I JEDAN VELIKI SMAJLIĆ :-).HEHE
    (e a heady u potpunosti se slažem s tobom)

    avatar

    22.11.2009. (10:40)    -   -   -   -  

  • kanibal

    ubit cu vas sve i zaklat ja sam kanibal pojest cu vas,ak ste tak hrabri kaj pustate cucke da se soraju ak netko od vas pickica hoce jedan na jedan nek mi se javi,kaj ste neke pickice svi pa frustracije rjesavate kroz sore pasa,ajde retardirane pickice da vas vidimo,

    avatar

    14.01.2010. (10:49)    -   -   -   -  

  • Miki

    Imao sam mnogo pasa. Imam trenutno ogromnog šarplaninca, to mi je 6-7 do sada. Imao sam toliko i možda i više njem. ovčara. Imao sam i staforda, stafordicu, bull teriera, dogu, boksera, i još brojne druge da sad ne spominjem pasmine koje se nisu ni ovdje spominjale. Bull terier (ne pit bull) je bio izuzetno otporan na bol, izuzetno jak i nabijen, brz i okretan, ali bez imalo agresivnosti prema drugim psima ili prema bilo kome. Da ga se nekako potaknulo na agresivnost bio bi opasan ko vrag. U nekoliko navrata sam imao dojam da taj pas uopće ne osjeća ni bol, ni strah. Staford je u 5 sekundi srušio njem. ovčara nakon što ga je ovaj napao, i bio bi ga priklao da ga nisam svom snagom lopatom tako puknuo da se još mjesec dana ljutio na mene. Polijevanje vodom nije pomoglo pa zato lopata. Isti slučaj bio je između šarplaninke i stafordice, šarplaninka napala, u pet sekundi ju stafordica složila na pod i držala za vrat, a ova na leđima cvilila pa ju je nakon nekog vremena pustila. Ovo pišem samo o vlastitim iskustvima sa psima. Nisam sanjao ništa od toga. A isto, mislim da su i psi poput ljudi, ima ih svakakvih, tako ima i šarplaninaca koji će rastrgati pit bulla, a i obratno. Ja sam bio dosta iznenađen kad sam vidio kako staffordi(koji su slabiji borbeni psi od pit bullova) nemaju nikakvih problema sa većim i duplo težim psima. Eto toliko.

    avatar

    21.01.2010. (14:03)    -   -   -   -  

  • kall

    Sta napisati osim da si kreten koji nema pojma o psima...
    sta moze pitt jednom srednjeazijcu od 80 90 kg il kangalu ili kavkascu??nemoze ni doskociti do vrata njihovog.ajd ne seri ...

    avatar

    08.02.2010. (08:41)    -   -   -   -  

  • kralj

    Pitbull je najjaci pas na nogama,ali je glup ko kurac,najpametniji su ovcari,ali u drugu ruku ne trebaju biti jaki kao terijeri,po meni je kangal najludi,ali nije dok je moj pit u blizini,covjece visok je 80 cm,skoro ko konj...

    avatar

    26.02.2010. (20:31)    -   -   -   -  

  • Ja

    a

    avatar

    26.02.2010. (20:38)    -   -   -   -  

  • ja

    a

    avatar

    26.02.2010. (20:39)    -   -   -   -  

  • AD

    ,l,čđ

    avatar

    02.03.2010. (13:33)    -   -   -   -  

učitavam...