Komentari

ttimethemaster.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • †..CompLicATeD.girL..†

    heLLo..

    dAwId EwO IMaM Ja PItAnjE..
    PosTo mi nisI ObJ nA cHaTu..xD
    pa OwAko..
    iMAm sTaRt PakEt aDSl..(ONO)..
    I i saD nA oNom PopIsU nEzNAm Di pisE kOliKo JOs moGu PoTrOsIt gB JbT..
    MeNi PiSe 6 Gb POTrOsENO... :o JeSu Oni pUkLI..xD
    I SAd rEci Mi DaLi Ima NeGdjE NeSTo dA moGu PRoWjerIT kOLkO cE Mi PaRa doC(H)
    Et..
    I DA zAkOn Je OwA PJeSmA Od NiGhTWiShA..
    aE xMwAx

    avatar

    24.10.2008. (15:23)    -   -   -   -  

  • sve o igrama za komp i ps

    Gle ovo mozes direktno provjerit na str od t-com-a.
    Sada cu ti korak po korak objasnit kako provjerit
    Kolko je potroseno tocnije kolko je stanje racuna na
    paketu adsl- slusaj sada pazljivo.
    Na google napisi t-com.
    Klikni na privatni korisnici onda na internet
    pa onda na max adsl.
    Onda ce ti se neka str otvorit prepoznat ces ju po crnom skinu.
    Tamo u kutu desno (boxu) pise user.t-com.hr.
    Tamo klikni na ispis spajanja.
    Onda tamo moras upisat kor ime i password.
    (dobila si ih kad si kupila max adsl)
    Tamo otidi na max adsl ispis spajanja.
    i dole ti pise kolko gb si presla i kolko bi to kostalo

    avatar

    24.10.2008. (21:33)    -   -   -   -  

  • †..CompLicATeD.girL..†

    eI...
    Tnx na odGoWoRU..
    IdEm..
    xMwAx

    avatar

    25.10.2008. (00:47)    -   -   -   -  

  • Bubalo1

    oću u linkove

    avatar

    25.10.2008. (19:02)    -   -   -   -  

  • Club penguin Igra

    stavi me u linkove

    avatar

    25.10.2008. (19:03)    -   -   -   -  

  • Club penguin Igra

    pozz
    ine zaboravi komati

    avatar

    25.10.2008. (19:03)    -   -   -   -  

  • Svefreezablog.blog.hr - MC Brane

    gdje je moj banner?

    avatar

    26.10.2008. (10:30)    -   -   -   -  

  • †..CompLicATeD.girL..†

    heLLo..
    HeRE i Am..

    IAm PiTaNJE..
    Na mSnU..
    OnI FoLdERi sE StaLnO SaLju..
    zALe mI SE SwI Da sE SALjU..
    a NeAm wiRuSa... :s
    SA Je tO JbT..
    DaJ OdG..
    TnX AnYwAy..
    xMwAx

    avatar

    28.10.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • sve o igrama za komp i ps

    To se i meni znalo dogadat gle
    ovako sve radi po tutorijalu skeniranja
    virusa na kompu nakon tog skeniranja OBAVEZNO
    resetiraj komp i nes imat vise virusa pozz

    by x-ray

    avatar

    31.10.2008. (13:31)    -   -   -   -  

  • †..CompLicATeD.girL..†

    DE MeNe sTaWi u lINkIcE...(H)(H)
    LOoOl..
    xMwAx

    avatar

    09.11.2008. (01:34)    -   -   -   -  

  • Ti ne znaš ko sam ja!

    uh šta ti je dobar blog! ( možeš mislit)

    avatar

    16.11.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • Ti ne znaš ko sam ja!

    mogo si odabrat još gluplji dizajn!

    avatar

    16.11.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • Ti ne znaš ko sam ja!

    mrš!

    avatar

    16.11.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • lovre

    eli znas neke sifre za ps2 gta san andreas napisi ih u komentare (za grand theft auto)

    avatar

    30.11.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • lovre

    reci mi neka sifrež

    avatar

    01.12.2008. (18:16)    -   -   -   -  

  • Club penguin Igra

    ja ti znam ali ne napamet evo ti za tenk ja mislim da je tocna

    O O L1 O O O L1R1 R2 trokut O trokut ja mislim ali nisam siguran to ti je za tenk

    a sifre mozes nac na googleu napisi gta san andreas cheats ps2 i eto

    samo je na engleskom pozz

    avatar

    02.01.2009. (03:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...